וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר ואוראל גרייט זכו בגביע האתגר

23.3.2006 / 20:01

למרות הפסד ביתי 80:74, לקח המאמן הישראלי את הגביע בזכות ניצחון ב-13 במשחק הראשון, על עתידו המקצועי אמר: "הכל פתוח"

אוראל גרייט, אותה מאמן שרון דרוקר, זכתה היום (חמישי) בגביע האתגר למרות הפסד 80:74 מול חימקי יוז'ני האוקראינית. במשחק הראשון בין השתיים בשבוע שעבר ניצחה אוראל גרייט 67:80, והכריעה למעשה את ההתמודדות.

יש לציין כי דקה וחצי לסיום הרבע השלישי הוליכה אוראל 50:69, אבל התפוררה ברבע הרביעי. למזלה, היה לה הפרש 13 בכיס.

זמלייץ' הוליך את חימקי עם 14 נקודות, ודיוריץ' הוסיף 12. דרק אלסטון היה הקלעי הפורה במשחק עם 24, יוריצ'ה גולמאץ' רשם 14, 6 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים, טרל לידיי הוסיף 11 ו-7 ריבאונדים, ויסמין הוקיץ', אקס הפועל ת"א, קלע 9.

דייויד בלאט הוביל בעונה שעברה את דינמו סנט פטרסבורג לזכייה בגביע היורופליג ללא הפסד במסגרת האירופאית. זהו ההפסד הראשון של דרוקר באירופה עם הקבוצה הרוסית, אבל גביע אירופי שני אחרי הזכייה עם הפועל ירושלים בגביע יול"ב ב-2004.

דרוקר לגבי העונה הבאה: הכל פתוח

המאמן הישראלי הסביר את איבוד יתרונה של קבוצתו לקראת סיום המשחק, לתוכנית "חמישיות": "בסוף הרבע השלישי הוצאתי את הפצועים. חימיק כל כך רצו לנצח אותנו פעם אחת העונה, ואנחנו, שמצידנו התחלנו כבר לחגוג, הפסדנו את המשחק. זה הגביע הרביעי בחשיבותו אבל לא איכפת לי אם הוא היה שישי או עשירי, זה תואר וזה העיקר".

דרוקר גם דיבר על השנה הבאה: "באוראל גרייט קרו הרבה דברים השנה. התחלף הנשיא והתחלפה ההנהלה. קבענו שנשב בסוף העונה ואז נחליט. אני לא יודע לאן פניי מועדות. מבחינתי הכל פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully