וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: ניצחונות לפאלרמו ולאינטר, שער בכורה לסולארי באיטליה

22.3.2006 / 22:56

במפגש הראשון בחצי גמר הגביע האיטלקי גברה פאלרמו 1:2 על רומא, אינטר ניצחה 0:1 את אודינזה. טורקיה: פנר הדיחה את גלאטסראיי

פאלרמו ניצחה הערב (רביעי) 1:2 בביתה את רומא במפגש הראשון בחצי גמר הגביע האיטלקי, והשיגה מקדמה מינימלית לקראת משחק הגומלין באולימפיקו ב-12 באפריל.

סימונה פרוטה העלה את האורחים מרומא ליתרון 0:1 כבר אחרי 48 שניות, אבל פרנקו בריינזה השווה כעבור שלוש דקות, כששוער רומא קורצ'י לא הצליח להשתלט על כדור ברחבה. מאסימו מוטארלי קבע בדקה ה-69 1:2, והסיציליאנים יקוו לשמור על היתרון הקטן גם בגומלין.

בחצי הגמר השני גברה אינטר בסן סירו 0:1 על אודינזה. סנטיאגו סולארי הארגנטינאי, שהגיע מריאל מדריד וכמעט שלא משחק במדי הקבוצה, כבש את שער הניצחון עבור אינטר בדקה ה-20, השער הראשון של סולארי מאז שנחת באיטליה. אודינזה, שירדה מתחת לקו האדום בליגה, תשאף לבטל את ההפסד המינימלי בגומלין.

עוד באיטליה: במשחק השלמה בליגה שיחקו פיורנטינה וקליארי את 61 הדקות הנותרות במשחק שהופסק לפני שבועיים בעקבות רוח חזקה. פיורנטינה פספסה הזדמנות לברוח מעט לרומא במאבק על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, וסיימה רק בתיקו 0:0. לוקה טוני החמיץ פנדל בדקה ה-41.

טורקיה: פנרבחצ'ה הדיחה את גלאטסראיי

רבע גמר הגביע הטורקי הפגיש את שתי הגדולות של הכדורגל המקומי בדרבי הלוהט של איסטנבול. פנרבחצ'ה ניצחה 1:2 במפגש הראשון, והערב היא הגיעה למפגש הגומלין. סאנלי העלה את פנר ליתרון (8), אקמאן (12) ואטס (35) הפכו ל-1:2, אפייה השווה ל-2:2 (72) והאקן סוקור קבע 2:3 לגלאטסראיי. בזמן שנותר האורחים לא הצליחו לכבוש שער נוסף, ופנרבחצ'ה עלתה לחצי הגמר בזכות שערי החוץ (4:4 בסיכום שני המשחקים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully