וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום דבר לא סגור"

22.3.2006 / 20:51

מכבי ת"א כבר נמצאת רגל וחצי במשחקי ההצלבה, אבל פיני גרשון יודע שהפסד לבולוניה בהפרש של יותר מ-5 נקודות, יכול להפוך את בית 5

מערכת וואלה!

מכבי ת"א ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק החמישי שלה בטופ 16 מחר מול קלימאמיו בולוניה. ניצחון יבטיח את עלייתה של אלופת אירופה לשלב ההצלבה, ובמחזור האחרון מול אולקר, היא כבר תצטרך לחשוב על ההפרש הנחוץ לה, כדי לסיים את בית 5 במקום הראשון.

במכבי ת"א שמחו מאוד לקיים אימון בסגל מלא. טל בורשטיין החלים כמעט לחלוטין מהפציעה ברגל וישחק מחר. ניקולה וויצ'יץ' נראה רענן יותר לטענת אנשי מכבי ת"א וכמוהו גם וויל סולומון. שרון ששון יקווה להמשיך לקבל קרדיט אחרי ההצגה הנפלאה מול ריאל מדריד בשבוע הבא ובכלל, כולם נראים הרבה יותר רגועים וההרגשה היא שהלחץ הגדול כבר חלף.

פיני גרשון: "בולוניה מדורגת במקום הראשון באיטליה. זו קבוצה שמשתפת את כל השחקנים שלה, מאומנת היטב ותמיד קשה נגד קבוצות כאלה. אם הם באים לשחק בלי לחץ כמו שהם אומרים, אז הם יהיו יותר מסוכנים. כולם זוכרים את התבוסה שלהם כאן בגמר הפיינל פור, אבל אף אחד לא זוכר שהם גם ניצחו כאן. זו לא קבוצה פחות טובה מאז, אולי אפילו יותר. אנחנו דרוכים מאוד למשחק כי שום דבר לא סגור ועוד לא הבטחנו את העלייה לשלב הבא, שלא לדבר על המקום בבית".

גרשון התייחס לכושרו הירוד של ניקולה וויצ'יץ' במשחקים האחרונים: "אנחנו יכולים לחפש הרבה סיבות לעניין של ניקולה וכל מה שנגיד, אני לא יודע אם נפגע. בסופו של דבר, יבוא משחק אחד טוב. ניקולה עדיין מהסס למרות שהיום הוא עשה דברים יותר טוב באימון". על טל בורשטיין, שיחזור לשחק אחרי היעדרות של שבועיים אמר גרשון: "טל בא לעזור לנו וכל דבר שהוא יתן זה בונוס. קשה לי להאמין שהוא יכול לסחוב 30 דקות מחר. כל מה שהוא יוכל לעזור, יהיה טוב. ההחלטה אם הוא יפתח במשחק לא תלוייה רק בי. יש כמה דברים במכבי שלא אני מחליט עליהם וזה אחד מהם".

טל בורשטיין, שלבש אזרחי בשבוע שעבר, עדיין לא יודע אם הוא יפתח בחמישיה. מה שבטוח, הוא מאוד רעב. "הרגשתי טוב במשחק הליגה ביום שני ועכשיו אני חוזר ליורוליג. אני מקווה שנבוא ונעשה את מה שאנחנו יודעים. אנחנו לא חושבים על ההפרש במשחק הזה, העיקר שננצח ונעלה לשלב הבא".

אנתוני פארקר, האח של כוכבת ליגת המכללות החדשה קנדיס, מקווה גם הוא לחגוג ביום חמישי בערב. פארקר: "אני חושב שהלחץ במצבים האלו הוא על הקבוצה הביתית. הם לא באו כדי לתת לנו לנצח. הם מאוד מסוכנים, קולעים מבחוץ וגם יודעים לעשות ריבאונד התקפה. אנחנו צריכים לשחק הכי חזק שאנחנו יכולים ולא לחשוב על ההפרש".

גם פארקר התייחס לחברו ניקולה וויצ'יץ' ואמר: "כולם מצפים ממנו לעמוד בממוצעים שלו, כמו שגם מצפים ממני. ראיתם מה קורה שהוא לא משחק איתנו בכלל, אנחנו שמחים שהוא לפחות משחק איתנו. אנחנו צריכים אותו בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully