וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא מחלבה של הפועל ת"א"

ניר איסקוב

22.3.2006 / 16:42

אוהדי בית"ר מלינים על מחירי הכרטיסים למשחק בבלומפילד ביום ראשון, 95 שקלים. השחקנים חנכו את מגרש הדשא הסינטטי והתלהבו

שחקני בית"ר ירושלים התאמנו היום (רביעי) לראשונה על דשא סינתטי, שהושתל במגרש האימונים בבית וגן, אחרי חודשיים של עבודה מאומצת.

במשך שנים התלוננו שחקנים במועדון על תנאי המגרש הגרועים במקום, כשבחורף המשטח הפך להיות בוצי וגרם לפציעות. בנוסף לשתילת הדשא הסינתטי, מתכננת הנהלת בית"ר הקמת חדש כושר גדול לשחקנים וכן בניית חדר רפואי ומקצועי. כזכור, הנהלת בית"ר סיכמה עם מאיר לוי ומאיר פניג'ל, בעלי חברת "נאות בית וגן", על המשך השימוש במתחם גם בעונה הבאה.

מחר (חמישי) בסיום אימון הבוקר תחנוך הקבוצה את המגרש הסינתטי, ולאחר מכן את משרדי המועדון החדשים בגבעת שאול, בנוכחות הבעלים, ארקדי גאידמק.

ברק יצחקי היה בין השחקנים שהתלהבו מהמשטח החדש, ובסיום האימון הוא אמר לאתר בית"ר.נט: "פשוט תענוג להתאמן על הדשא הזה. הבעיה היחידה שהמגרש מייצר חום והרגליים שלנו נשרפות מחום, אבל זה עניין של הרגל, ואחרי כמה אימונים הכל יהיה בסדר. אני בטוח שעם תנאים כאלה נוכל להציג רמה טובה יותר. סוף סוף יש למועדון הכי טוב והכי גדול בארץ גם מגרש אימונים ברמה גבוהה מאוד".

דויד אגאנסו הסובל ממתיחה בירך, וז'רום לרואה, המתלונן על כאבים בברך, ערכו אימון אישי עם מאמן הכושר, טיבריס דראו, ובסיומו עברו טיפולים. בקבוצה מעריכים כי השניים ישובו לאימונים מלאים ביום שישי ויהיו כשירים למשחק ביום ראשון נגד הפועל ת"א. ליאור אסולין, הסובל מפגיעה בקרסול, לא התאמן, אך צפוי לחזור לאימונים מחר.

יותר מ-3,000 כרטיסים נמכרו להתמודדות בבלומפילד, מתוך 5,000 שהוקצו לאוהדי בית"ר, כשכרטיסי הנוער כבר אזלו. גם הכרטיסים לשער 8 נמכרו כולם ונותרו רק מאות בודדות לשער 9.

הביקוש הרב לא מונע מאוהדי בית"ר להלין על מחירי הכרטיסים להתמודדות, 95 שקל כולל עמלה למבוגר לכל יציעי אוהדיה, שערים 8-11. "אנחנו לא מחלבת הכספים של בעלי הפועל ת"א, השקועים בחובות ענקיים", אמר בזעם אחד האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully