וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: 100-100

22.3.2006 / 11:13

דטרויט, עם הפסד בפנדלים לנאשוויל, ואוטאווה, עם ניצחון 2:5 על פיטסבורג, הגיעו לנקודת המאה שלהן העונה. פוטר מאמן הקינגס

דטרויט - נאשוויל 2:2 (3:4 לפרדאטורס בפנדלים)

אחרי שעשו צרות רבות לרד ווינגס השנה, שבו הפרדאטורס וניצחו את מוליכת המערב. תומאס ווקון לא הצטיין בשוטאאוט אבל היה מספיק טוב כדי לעצור את ברנדן שנאהאן ולהקנות לפרדאטורס ניצחון. מרטין אראט כבש את השער המכריע בשוט אאוט. ווקון מנע 39 נסיונות הבקעה, מני לגאסי עצר 34 דסקיות בצד השני. שער מספר 30 לסקוט סאליבן בנאשוויל.


איילנדרס - מונטריאול 1:3

ריק דיפייטרו מנע 33 שערים וסיבך את תמונת הפלייאוף. שון ברגנהיים, רוברט נילסון וג'ייסון בלייק הבקיעו לאיילנדרס, מארק סטרייט הישווה זמנית לקנדיינס.


בוסטון - אטלנטה 4:4 (1:2 לת'ראשרס בפנדלים)

הת'ראשרס ניצלו עד תום את הפסד הקנדיינס, ועלו למקום השמיני, המבטיח כניסה לפלייאוף, אבל זה הלך בדרך הקשה. פטריס ברג'רון ומארקו סטרום העלו את הברוינס ל-0:2, גלן מארי הגיב לשער של בראד לארסן וקבע 1:3 ומריוס צ'רקאווסקי העמיד את בוסטון על 2:4 אחרי שער מספר 26 של מארק סייבארד. אבל בובי הוליק וסטיב מקארת'י, דקה לסיום, הישוו ושלחו את המשחק להארכה. שני אסיסטים לברג'רון בנוסף לשער.


פילדלפיה - ניו ג'רזי 1:2

בקרב בין שניים מהסקוררים הטובים בליגה ניצח סיימון גאנייה את בראיין ג'יונטה. גאנייה הבקיע את שערו ה-40 העונה, פטר פורסברג ביסס את היתרון של הפליירס בשליש השני והשער ה-37 של בראיין ג'יונטה הספיק רק לצימוק התוצאה. 21 עצירות לאנטרו ניטימאקי בשער פילי.


קולומבוס - פיניקס 5:2

אחרי שערים של אדם פוט וסרגיי פדורוב התעוררו הקויוטיז והגיבו בחמישייה. שער ואסיסט לשיין דואן, ואותה מנה גם לסטיב רייפרכט. ניקולאי זרדב עם שני הבישולים לבלו ג'אקטס.

אוטאווה לא מוותרת לדטרויט

אוטאווה - פיטסבורג 2:5

ניצחון חשוב לסנאטורס, שנצמדו לרד ווינגס במאבק על הביתיות. דניאל אלפרדסון הבקיע את שערו ה-38, מאזנו הגבוה בקריירה, ואנדריי מזארוס המגן כבש אחד וטיגן אחד לאוטאווה. אנטואן ורנט כבש את השער ה-21 של הסנאטורים בחוסר שחקן (שורט הנד) - המאזן הטוב בליגה.


טורונטו - קרוליינה 2:3

מי שאיבדו גובה הם ההוריקנס, שראו את אלכסנדר סטין ואלכסנדר חבאנוב מעלים את המייפל ליפס ל-0:2, וחזרו במאמץ רב עם שערים של מייק קומודור ואריק סטאאל (42 העונה). אבל חמש דקות לסיום הגיע ג'ייסון אליסון, שבמהלך פאוור פליי כבש ושלח את ההוריקנס מאוכזבים ובלי נקודות.


סט. לואיס - סן חוזה 6:0

השארקס נראים מצוין לקראת הפלייאוף. ג'ונת'ן צ'יצ'ו ממשיך להחזיר למדור את אהבתו עם שער מספר 43 ובישול. סטיב ברנייה הבקיע צמד ו-וסה טוסקאלה רשם שאט אאוט ראשון העונה. אלין מק'קאולי, מארק סמית' ונילס אקמן השלימו את המלאכה בשליש השלישי.


אדמונטון - ונקובר 4:1

ניצחון חשוב לקנוקס, שמזעזעים לאחרונה, במיוחד בחוץ. אלכס אולד, שספג שביעייה במשחק הקודם נגד דטרויט, רשם 27 עצירות ודניאל סדין הבקיע צמד בניצחון. דווין רולוסון היה היחיד שבלט באוילרס, עם 28 עצירות.


מינסוטה - קלגארי 1:3

36 עצירות למיקה קיפרוסוף לא הספיקו לפליימס מול יכולת טובה של מריאן גאבוריק ובראיין רולסטון. אחרי שביירון ריצ'י העלה את הלהבות ליתרון, הישווה גאבוריק בפאוור פליי ורולסטון הפך את התוצאה בחוסר שחקן. גאבוריק כבש לרשת ריקה חצי דקה לסיום את שערו השני.


חדשות הליגה: לוס אנג'לס קינגס פיטרה את המאמן, אנדי מורי, לאחר ההפסד האחרון לקולורדו שהיה החמישי בשבעת המשחקים האחרונים. הקינגס, שהחלו היטב את העונה, מאבדים גובה במאבק על הפלייאוף. מורי אימן את הקבוצה מתחילת עונת 99/00. הוא הגיע לפלייאוף בשלוש העונות הראשונות, כשבשתי האחרונות הקינגס לא היו בפלייאוף. עוזר המאמן, ג'ון ואן בוקסמיר, פוטר אף הוא. ג'ון טורצ'טי יאמן את הקבוצה עד סוף העונה.

- אלכס טאנגאי, הסקורר המוביל של קולורדו (74 נקודות), נפצע ויעדר בין שבועיים לארבעה שבועות.

תמונת מצב לפלייאוף

מזרח:

1. אוטאווה 100 נקודות
2. קרוליינה 96
3. ריינג'רס 88
4. בפאלו 93
5. פילדלפיה 86
6. טמפה ביי 77
7. ניו ג'רזי 76
8. אטלנטה 74
_______________________
9. מונטריאול 73
10. טורונטו 70


מערב:

1. דטרויט 100 נקודות
2. דאלאס 93
3. קלגארי 84
4. נשוויל 92
5. קולורדו 82
6. ונקובר 80
7. אנהיים 80
8. לוס אנג'לס 79
____________________
9. אדמונטון 79
10. סן חוזה 78

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully