וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמל התעופה של בלפאסט יקרא על שם ג'ורג' בסט

22.3.2006 / 12:31

שחקן העבר האגדי יונצח במזרח בלפאסט, שם נולד וגדל. ליברפול מאשרת מגעים עם פאביו אאורליו, מגן ולנסיה. ד'אלסנדרו בדרך חזרה לגרמניה

שמו של שדה התעופה בבלפאסט, בירת צפון אירלנד, ישונה ל"נמל תעופה ג'ורג' בסט". כך, בין היתר, מתכוונים במדינה להנציח את זכרו של השחקן האגדי. "ג'ורג' בסט היה שחקן הכדורגל הגדול ביותר שהמדינה הזו גידלה והציבור אהב אותו בצורה בלתי רגילה", אמר מנהל שדה התעופה, בריאן אמברוס. "אנחנו מאמינים שלקרוא למקום על שמו יהיה דבר דבר מתאים והולם".

משפחתו של בסט הוציאה הודעה: "הזיהוי של ג'ורג' עם מזרח בלפאסט והעובדה שאלפי אנשים עוברים בנמל התעופה הזה מדי יום, ידאגו לכך שזכרונו לעולם לא ימחק".

"המו"מ עם ליברפול מתקדם יפה"

ליברפול אישרה שהיא מנהלת משא ומתן עם מגן ולנסיה, פאביו אאורליו, שמסיים את חוזהו בקבוצה הספרדית בקיץ הקרוב. חביאר סוריבס, מנהלה הספורטיבי של ולנסיה, אמר כי קבוצתו הגישה הצעה מחודשת למגן הברזילאי, המחזיק בדרכון אירופאי, אבל זה טרם נענה.

אאורליו עצמו אמר שעתידו מונח בידיו של סוכנו, חואן פיגר. "אנחנו בקשר עם ליברפול והדברים מתקדמים בצורה יפה, אבל שום דבר עוד לא נסגר", הצהיר פיגר. אאורליו כבר שיחק עבור רפא בניטז, כשזה אימן את ולנסיה ונראה שהמצעד של שחקנים מהליגה הספרדית המגיעים לליברפול, טרם תם ונשלם.

שטוטגארט ומנשנגלאדבך רוצות את ד'אלסנדרו

שטוטגארט ובורוסיה מנשנגלאדבך מהבונדסליגה מעוניינות בשירותיו של אנדרס ד'אלסנדרו, קשרה הארגנטינאי של וולפסבורג, המושאל לפורטסמות'. הקשר כבר הביע את רצונו לחזור ולשחק בגרמניה ונראה שהמעבר הזמני שלו לאנגליה לא יהפוך לקבוע בקיץ הקרוב. הורסט הלדט, מנהלה המקצועי של שטוטגארט, אישר את התעניינות קבוצתו בשחקן: "ד'אלסנדרו הוא שחקן מעניין בשבילנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מנג'ר הארטס פוטר

המועדון הסקוטי הארטס הודיע היום על סיום עבודתו של המנג'ר גראהם ריקס אחרי חמישה חודשים. מי שיחליף אותו בתפקיד באופן זמני יהיה ולדאס איבנאוסקאס.

הארטס, שמדורגת שניה בליגה הסקוטית ובנוסף עלתה לחצי גמר הגביע, הודיעה על עזיבתו של המאמן באתר הרשמי של הקבוצה. יו"ר הקבוצה רומן רומאנוב, בנו של הבעלים ולדימיר רומאנוב, אמר: "היינו מאוד מאוכזבים מההישגים של הקבוצה. התוצאות היו צריכות להיראות אחרת. בנוסף, הרגשנו שכמה מההחתמות שנעשו בינואר, לא מתאימות לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully