וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה של פריי לא חמורה

אודי לובלסקי

22.3.2006 / 12:13

השחקן לא ייצא לאורלנדו עם הניקס, אבל לא אובחן קרע ברצועות הברך. אייברסון חוזר לפילי, שאק בספק לדטרויט ובאטלנטה מתכתשים

רגשות מעורבים בניו יורק ניקס באשר לפווורד הרוקי צ'אנינג פריי, שנפצע בברכו השמאלית במשחק קבוצתו נגד טורונטו הלילה (114:109) לאחר שחברו לקבוצה, נייט רובינסון, הפיל עליו את שחקן טורונטו, אנדריי בארט. פריי נפצע בברכו, ובצילומי רנטגן שנעשו לאחר מכן התגלו תוצאות שליליות. למרות זאת, השחקן יישאר בניו יורק ולא יצטרף לקבוצה למשחק באורלנדו מול המג'יק.

"כבר התנצלתי בפניו אולי 100 פעם" אמר רובינסון. "אני בהחלט לוקח אחריות מלאה על מה שעשיתי. אני מקווה שהפציעה מזערית כי אני לא הייתי רוצה להיות האיש שיסיים לפריי את הקריירה". בארט התייחס לתקרית כשאמר: "כשנפלתי לא יכולתי לשלוט בעצמי, הוא פשוט עמד בדרך. ידעתי שמשהו קרה כי פגעתי בו חזק".

הבוהן של שאק שוב עושה בעיות

שאקיל אוניל נעדר ממשחק ההפסד של מיאמי במינסוטה (100:96) בעקבות פציעה באגודל רגל ימין. אוניל השתתף באימון הקליעות לפני המשחק ואף נרשם בחמישיה הפותחת, אך ההיט קיבלו החלטה מאוחרת שלא לשתפו ולתת לו לנוח. השתתפותו של השחקן נותרה בסימן שאלה גם למשחק הלילה מול דטרויט.

איברסון חוזר, בעלי אטלנטה מתכסחים

אלן אייברסון חזר להתאמן בפעם הראשונה לאחר שנקע את רגלו הימנית לפני תשעה ימים. אייברסון מועמד לפתוח בחמישיה הערב במשחק של פילדלפיה נגד אטלנטה. השחקן, שממוקם שני בטבלת הקלעים של ה-NBA, החמיץ ארבעה משחקים, לאחר שנפצע במשחק נגד ממפיס.

"זה עדיין כואב, אבל זה מה שציפיתי" אמר אייברסון אחרי האימון. "ידעתי שברגע שאחמיץ את סיבוב המשחקים בחוץ, אנסה לחזור למשחק הבית הראשון. היו לנו יומיים חופשיים והייתה לי הזדמנות להתאמן, כך שאני מוכן למשחק".

הצהרתו האחרונה סטיב בלקין, אחד מבעלי אטלנטה, לגבי השתלטות מלאה על המועדון נדחתה באופן גורף על ידי הבעלים האחרים של הקבוצה. הבעלים האחרים טענו כי נסיונות ההשתלטות של בלקין יאפשרו לו "לגנוב ביעילות" את כל זכיונותיהם על אטלנטה ועל הפיליפס ארינה. בלקין נחשב כפוי טובה בעיני שאר הבעלים, מכיוון שניסה להכשיל את העיסקה לרכישת ג'ו ג'ונסון בקיץ שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully