וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק: "אני מעדיף את הליגה האנגלית על הספרדית"

22.3.2006 / 10:51

הקשר מספק עוד רמז לכך שיעבור לצ'לסי בקיץ: "אני יכול להפוך לאגדה באנגליה, כמו ויירה וקין". הערב (רביעי): הלונדונים מול ניוקאסל בגביע

מיכאל באלאק, קפטן נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן, משוכנע שהוא יוכל ללכת בדרכיהם של רוי קין ופטריק ויירה, ולהפוך לאגדה באנגליה. "עבורי, הפרמיירשיפ עדיפה על הליגה הספרדית", אמר באלאק לעיתון בריטי ונתן עוד רמז לכך שיעבור לצ'לסי בקיץ. "אני שחקן מאוד פיזי ובאנגליה הקצב מהיר והתיקולים חזקים. כשאני מסתכל על שחקניים אגדיים בליגה הזו, כמו רוי קין או פטריק ויירה, אני רואה דמיון גדול בינם לביני".

צ'לסי החתימה שחקן נוער מאספניול

שחקן קבוצת הנוער של אספניול, סרחיו טחרה, אמר אתמול (שלישי) כי הוא יעבור לצ'לסי בקיץ. "אני מאושר כי זה משהו מיוחד שמועדון מחוץ לארץ עוקב אחרייך", אמר הקשר השמאלי הצעיר. טחרה גם ציין שישמח ללכת בדרכיו של ססק פברגאס, שהגיע מברצלונה לארסנל בגיל 15: "הוא דוגמה מצוינת ללכת בעקבותיה, ואני מקווה להשיג את מה שהוא השיג".

הערב: צ'לסי - ניוקאסל בגביע

אבל לפני כל ההחתמות, צ'לסי תפגוש הערב את ניוקאסל בשלב רבע גמר הגביע האנגלי, ותנסה להיות הקבוצה השלישית העולה לחצי הגמר אחרי ווסטהאם וליברפול. ז'וזה מוריניו אמר הבוקר (רביעי) כי הוא בטוח שצ'לסי תזכה בדאבל.

אריאן רובן ימשיך להיעדר וירצה הערב את המשחק השלישי מתוך
ארבעה במסגרת ההרחקה שלו, אחרי הכרטיס האדום מול ווסט ברומיץ'. ניוקאסל תחסר את ז'אן אלן בומסונג המורחק, ואת טיטוס בראמבל הפצוע. סטפן קאר עשוי לשוב לסגל, לאחר שהחלים מפציעה בת חודשיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully