וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: ניצחון נוסף לניו זילנד על הודו המערבית

רועי פרידמן

22.3.2006 / 6:57

גברה עליה במשחק השני בסדרה של שלושה משחקים והבטיחה ניצחון בטסט כולו. פלמינג איש המשחק, לארה שוב איכזב

נבחרת ניו זילנד ניצחה את הודו המערבית במשחק השני מתוך סדרה של שלושה משחקים, והבטיחה ניצחון בסדרה. למרות מזג האוויר ההפכפך בוולינגטון, שגרם להפסקות במשחק עקב ראות לקוייה, ניו זילנד שלטה במשחק מהתחלה. שיבנארין צ'אנדרפול, הקפטן האורח, זכה בהטלת המטבע והעדיף לחבוט ראשון.

למרות העדרותו של המגיש הטוב ביותר של ניו זילנד, שיין בונד (וירוס בטן), הניו זילנדים פסלו את הודו המערבית סה"כ ל-192, למרות 63 של רונאקו מורטון. ג'יימס פרנקלין היה המגיש המצטיין של הקיוויז עם 5 פסילות, כשקייל מילס מוסיף 3 וכריס מרטין 2. בסיבוב הראשון של ניו זילנד הפתיחה היתה של האורחים, כשבתוך שני כדורים, איאן בראדשו פוסל את המיש מרשל, ופידל אדווארדס את ג'יימי האו, וניו זילנד בתוצאה של 3 ל-2. סטפן פלמינג ופיטר פולטון שמו 165 לוויקט השלישי, ובכך עזרו להחזיר את היתרון למארחים, כשפלמינג מסיים עם 97, פולטון עם 75, נת'ן אסטל מוסיף 65, ודניאל וטורי, לקראת סוף הסבוב מוסיף 42.

ניו זילנד נפסלה בסוף לתוצאה של 372, ביתרון של 180 נקודות, למרות 5 פסילות של אדווארדס, ו-4 נוספות של דארן פאוול. הסיבוב השני של האורחים נראה טוב יותר, אבל לא בהרבה. 68 של כריס גייל, ו-40 של רול לואיס עזרו לאורחים להגיע לתוצאה לא מזהירה של 215, כשמילס פוסל 3 חובטים, מרטין, פראנקלין ווטורי שניים כל אחד. כשמדברים על הודו המערבית, חושבים בראש ובראשונה על בריאן לארה. לארה צבר אותו מספר נקודות בכל אחד משני הסיבובים – 1. זה מוסיף ל-5 ו-0 מהטסט הראשון, כך שלארה, שחקן עם ממוצע של מעל 50 נקודות לסיבוב, עם ממוצע של 1.75 בסדרה הזו. החדשות הטובות מבחינתו, שנדיר לראות אותו עם שלושה משחקים גרועים ברציפות. את המטרה לניצחון של 36 נקודות, עשו המארחים תוך חצי שעה ללא פסילות.

תוצאה:

הודו המערבית 192 ו-215
ניו זילנד 372 ו-36 ל-0

ניו זילנד מנצחת ב-10 וויקטס ומובילה 0:2 בסדרה. סטפן פלמינג נבחר לאיש המשחק. הטסט השלישי יתחיל בלילה שבין שישי לשבת בנאפייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully