וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה ממשיכה לברוח

גיל קדרון

22.3.2006 / 0:22

אחרי שער מוקדם של חטאפה ו-45 דקות אנמיות, התעוררו הקטלונים עם צמד של אטו וניצחון 1:3. הפער מריאל בפסגה צמח ל-14

הערב (שלישי) נפתח המחזור ה-29 בספרד, עם ניצחון 1:3 של ברצלונה על חטאפה הצנועה, שהצליחה לתת פייט רק במחצית הראשונה. הפער בין האלופה הספרדית לריאל עומד כעת על 14 נקודות. ולנסיה ואוסאסונה רחוקות 15 נקודות. האליפות כבר סגורה ונעולה. פרנק רייקארד ביצע כמה ניסויים בהגנה לקראת השבוע הקשה שצפוי לו אחרי המשחק בסוף השבוע מול מלאגה. באמצע השבוע הבא תיסע בארסה לפורטוגל כדי לפגוש את בנפיקה, בשבת שלאחר מכן תגיע ריאל מדריד, ואז המפגש השני עם בנפיקה. פויול יחמיץ את המשחק הראשון בליגת האלופות, וחבריו להגנה, אדמילסון ומארקז פצועים ולא ישותפו. רונאלד קומאן היה ביציע, שירבט כמה רשמים, וחזר הביתה עם כמה רעיונות, אבל בעיקר עם כאב ראש.

ברצלונה - חטאפה 1:3

נאנו עלה לנגיחה אימתנית בדקה ה-5 והדהים את קהל הקאמפ נואו בדרך ליתרון 0:1. לודוביק ז'יולי קיבל כדור ענק מדקו 4 דקות מאוחר יותר, אבל בעט לקורה מבין רגליו של השוער לואיס גארסיה. במחצית הראשונה בארסה נראתה אנמית ולא מדויקת, כאשר אטו מאבד כדורים בפיזור נפש, רונאלדיניו לא מורגש, ובלטי משאיר כמה חורים בהגנה. בדקה ה-22 שלח ג'יובאני ואן ברונקהורסט רוחב אל ז'יולי, ששלח נגיחה למרכז הרחבה, מאז'לן שלח את הכדור מחזהו לרשת של לואיס גארסיה. 1:1.

בהפסקה פרנק רייקארד החליט לעשות שינויים, הכניס את אינייסטה במקום בלטי, הסיט את אולגוור לעמדת המגן הימני והעביר את מוטה לשחק לצידו של פויול כבלם השני. בו בזמן שוסטר, מאמן חטאפה, הציב מערך התקפי יותר. התוצאה הייתה רביעייה אחורית יציבה יותר של הבלאוגרנה ויותר חופש בהתקפה מחד, ומאידך מרחבים פתוחים בהגנה של הקבוצה הקטנה ממדריד.

בדקה ה-52 הגיע המהפך, אחרי מהלך קטלוני משולב, כמיטב המסורת של בארסה העונה. דקו חטף כדור בחלק האחורי, הקפיץ את הכדור לואן בומל, שמיד העביר לאטו. הקמרוני דהר קדימה, הסתכל שמאלה, אבל מסר לבסוף ימינה לז'יולי, והצרפתי החזיר לו בנגיעה, בדרך לסיומת מצוינת ול-1:2 יפהפה. החלוץ, שהיה מפוזר, לא מדויק וחסר חדות מאז חזר מאליפות אפריקה קיבל בטחון, החמיץ עוד פעם אחת לפני שהשלים צמד שנתן לקבוצתו ניצחון 1:3. בדקה ה-69 הגיע עקב של דקו, מסירת עומק מצנוינת של רונאלדיניו, ופליק קטן של אטו, שהעניק לו את שערו ה-22 העונה וה-101 בליגה הספרדית. הפיצ'יצ'י העתידי נמצא בדרכו לשבור את השיא שקבע בעונה שעברה, כשהרעיד 24 פעמים את רשתות היריבות. רונאלדיניו רצה מאוד לכבוש ביום הולדתו ה-26, אבל למרות מחצית שנייה גדולה הוא לא מצא את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully