וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה של חיפה

ניר איסקוב

22.3.2006 / 8:34

רוני לוי קיים שיחה עם דוידוביץ', וביקש מהאוהדים לתמוך בקבוצה במהלך משחק הגביע מול מכבי פ"ת (17:40, ערוץ 1). טועמה וסופו יפתחו במקום גולן וסרסור המוצהבים

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת משחק רבע גמר הגביע בקרית אליעזר נגד מכבי פ"ת (17.40, שידור ישיר בערוץ 1). למרות שהפסידה בשני המחזורים האחרונים לדולקות אחריה, בית"ר ירושלים והפועל ת"א, חיפה מאמינה ביכולתה להשלים העונה את הטרבל.

בצעד חריג, פנה המאמן רוני לוי, לאוהדים באמצעות האתר הרשמי של המועדון, בבקשה להגיע בהמוניהם ולתמוך בקבוצה. "הגענו לישורת האחרונה, ואנחנו, הצוות המקצועי והשחקנים, מרגישים ממש כמוכם, שמכבי חיפה נוגעת בהיסטוריה", כתב לוי. "בשבוע שעבר זכינו בגביע הטוטו, אנו בדרך לזכייה שלישית רצופה באליפות ומחר עלינו להתרכז במשימה החשובה ביותר, העפלה לחצי גמר גביע המדינה". ההנהלה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק, ואלו יעמדו על 40 שקל למבוגר ו-20 שקל לבני נוער.

אלון חרזי יחליף בעמדת הבלם את רפאל אולארה, שהורחק במשחק הליגה האחרון נגד בית"ר ירושלים. כתוצאה מהשינוי, יוסט קלמי סבן לצד ימין של ההגנה. רוני לוי מתלבט האם להעניק מנוחה לאדורם קייסי, ולהעלות במקומו בהרכב את חיים מגרלשוילי. התלבטות נוספת של המאמן לגבי הרכב היא בין מיכאל זנדברג ושלומי ארבייטמן, במטרה להפחית עומס מאחד מהם.

גוסטבו בוקולי יחזור להרכב, לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה. פרננדו לורפיסה, שהרשים את הצוות המקצועי במשחק נגד בית"ר, ימשיך לקבל קרדיט ב-11 הראשונים, אבל בכל מקרה ישוחרר בסיום העונה.

ניר דוידוביץ' נראה מדוכדך במהלך האימון, לנוכח הביקורות שספג על השער שספג ביום ראשון, ובסיום האימון נקרא לשיחה אישית עם רוני לוי, שניסה לרומם את רוחו והבטיח לו את גיבויו. השיחה בין השניים הוגדרה כ"טובה".

עם זאת, תומר לוי מ"הארץ" מציין, כי לוי אמר באסיפת הקבוצה: "ביקורת צריך לדעת לקבל ולא לעשות סיפור מכל הערה שנאמרת". השחקנים ידעו למי התכוון.

קלמי סבן אמר לקראת המשחק: "זה משחק שהוא כמו גמר גביע בשבילנו, ואחד החשובים העונה. נצטרך לעשות הכל כדי לנצח ולהמשיך הלאה. בכדורגל יש תקופות פחות טובות, ואי אפשר כל משחק לנצח ולשחק טוב. מחר זה משחק אחד, שחייבים להיות בו טובים ולנצח. מכבי פ"ת קבוצה מצוינת, שמשחקת טוב בזמן האחרון, ויהיה לנו קשה מאוד נגדה".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, אלון חרזי, אריק בנאדו, אדורם קייסי (חיים מגרלשוילי), חאבייר דירסאו, פרננדו לורפיסה, עידן טל, גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן (מיכאל זנדברג), רוברטו קולאוטי.

"אנחנו באים בלי הלחץ של התחתית"

מכבי פ"ת מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, שהעניקו לה מנת חמצן נכבדת במאבקי התחתית. שני המצטיינים בניצחון האחרון מול מכבי ת"א, פטריק סופו וסלים טועמה, יעלו הפעם בהרכב במקום עומר גולן ורוביל סרסור המוצהבים.

טועמה אמר לקראת המשחק: "הולך להיות משחק לא קל. נפלה לנו הגרלה קשה, ואני מקווה שנבוא ונשחק כדורגל כמו שצריך, כדי שנוכל לצאת עם ניצחון. גביע זה מפעל שונה, וגם משחק שונה. אני בטוח שצריך להיות אופטימיים, כי אנחנו באים בלי הלחץ של התחתית, ואני מקווה שנשחק כמו שאנחנו משחקים בתקופה האחרונה, ושנצליח לעשות תוצאה טובה".

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, נאור פסר, סטניסלב דוברובין, סלים טועמה, פטריק סופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully