וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים עמדו בצורה מושלמת על המגרש"

21.3.2006 / 19:07

במשחקו הראשון של פייגנבוים בסכנין ניצחה הקבוצה 1:3 את הפועל כפ"ס והעפילה לחצי גמר הגביע, אחרי דרמה גדולה בדקות האחרונות

שייע פייגנבוים נכנס לעניינים. למרות כל הבעיות בליגת העל וההפסדים הרצופים שסיבכו את בני סכנין מתחת לקו האדום, הצליחה היום (שלישי) הקבוצה לנצח בכפר סבא 1:3 את הפועל המקומית, ולהבטיח את מקומה בחצי גמר גביע המדינה. פייגנבוים, המאמן החדש שמונה לתפקיד רק אתמול, הצליח כבר במשחקו הראשון להשיג תוצאה מרשימה, מול קבוצתו של אלי אוחנה.

במשך 85 דקות התנהל משחק כבד ומשעמם בין שתי קבוצות חלשות, אך שלושה שערים בחמש הדקות האחרונות של המשחק העניקו סיום מרתק. לאחר הזכייה ההיסטורית של סכנין ב-2004, הקבוצה מהמגזר תגיע שוב לאיצטדיון רמת גן. אלי אוחנה, מצדו, אחרי הניצחון הגדול על הפועל ת"א בשבת, הפעם נשאר מאוכזב.

מהלך המשחק

דקה 13: קונדופוני מסר כדור ברחבה לאברג'יל, שבעט וסחט הדיפה מאבי איבגי.

דקה 16: אבובקרי בעט כדור עונשין מ-18 מטר, אשר נהדף בחומה, ועשה דרכו לעבר יבואה. החלוץ הגנאי לא הגיע טוב לכדור והחמיץ.

דקה 32: אברג'יל חדר לרחבה, חלף על פני מגן, ובעט לקורה והחוצה.

דקה 34: חודידה נגח כדור קרן של סכנין, איבגי הציל נהדר.

דקה 39: חסארמה השתלט על כדור קרן, בעט מקרוב, אבל איבגי שוב מילט את קבוצתו מספיגה.

דקה 40: קונדופוני חדר לרחבה, מסר לאברג'יל, וזה החטיא את הכדור משני מטרים.

דקה 45: גול! משומר לא הסתדר עם כדור תועה ברחבת כפ"ס, אברג'יל וחלפון רצו לכדור, איבגי יצא לקראתם, אבל חלוץ סכנין הקדים אותו והקשית מעליו פנימה, 0:1 לסכנין.

במחצית השנייה שתי הקבוצות מתקשות להגיע למצבים. אלי אוחנה ביצע את כל שלושת החילופים שלו, אבל הקבוצה שלו לא מצליחה לכבוש.

דקה 85 - גול! אבובקרי בעט כדור מ-20 מטר, מאיר כהן לא הצליח להשתלט על הכדור והדף פנימה. 1:1.

דקה 89 - גול! עבאס סואן הרים כדור לרחבה, אלירן חודידה נגח פנימה. 1:2 לסכנין.

דקה 90 - גול! יז'רסקי פרץ משמאל, העביר כדור רוחב, וקונדופוני החופשי דחק בקלילות את הכדור פנימה. 1:3 לסכנין, שעלתה לחצי הגמר.

הרכבים:

הפועל כפר סבא: אבי איבגי, אייל משומר, אלון חלפון, עמנואל פאפו, מוחמד כבהה, אביחי ידין (אורן ניסים, 71), יעוזה אבובקרי, בן לוז (אבי תקוה, 60), שלו מנשה, אבי כנפו (זוראן ראיוביץ', 63), סמואל יבואה.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, סאלח חסארמה, אלירן חודידה, גבע ברקאי, שוקי נגר, עבאס סואן, נידאל חוג'יראת, אדריאן פיטו (רמיק יז'רסקי, 67), יניב אברג'יל (חאלד חלאילה, 87), פסקאל קונדופוני.

שייע: "השחקנים עמדו בצורה מושלמת על המגרש"

שייע פייגנבוים אמר בסיום המשחק: "באנו מאורגנים ומסודרים. שחקנים עמדו בצורה כמעט מושלמת במגרש, וזה היה סוד ההצלחה שלנו, המשמעת הטקטית. למרות שספגנו בדקה ה-85, לא נשברנו, המשכנו ובסיום כבשנו עוד שני שערים, למרות שכל קבוצה אחרת הייתה מפסידה את המשחק במצב כזה. המקום שלי הוא מאחורי הקווים, ואני שמח שהשחקנים עשו את הכל, מילאו את ההוראות וקצרו את הפירות. ראיתי גם דברים שקצת הפריעו לי. כבר מחר אנחנו צריכים להתארגן, לשכוח את הגביע ולבוא מוכנים לשבת. אנחנו לא יכולים להשתולל משמחה, המצב בליגה גרוע, ויש לנו עוד עבודה קשה".

בלמה של הפועל כפר סבא, אלון חלפון, אמר: "שיחקנו לא טוב, הצגנו יכולת לא טובה ולא הגיע לנו לנצח, זה מאכזב שהצלחנו להשוות, ודווקא כשהיינו במומנטום חיובי, קיבלנו שני שערים. דוגלס דה סילבה שחקן טוב, בלם מצוין ואין ספק שהוא יכול היה לעזור לנו היום (היה מוצהב, נ"א). זה כדורגל, ואין ביטחון שכל שבוע ננצח. הראש שלנו בליגה, אבל לא חשבנו לרגע לוותר על המשחק, בדיוק כמו סכנין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully