וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המשבר הבא

עודד זרגרי, הארץ בשיתוף דניאל ירושלמי

22.3.2006 / 7:55

גאידמק עשה שרירים, נרגע, לחברים בהנהלת ירושלים מובן שהשליטה בקבוצה תעבור לידיו בסופו של דבר. עכשיו צריך לפייס את קליין

דרמה גדולה התחוללה אתמול (שלישי) בירושלים גם מחוץ למגרש. [[ארקדי גאידמק]] איים להקפיא את תמיכתו הכלכלית בהפועל ירושלים, כשהרקע היה העיכוב בהעברת המניות של הקבוצה לידי הטייקון הרוסי. גאידמק, שהיה עד עתה הספונסר של הקבוצה שנוהלה על ידי העמותה, ביקש להפסיק לשפוך כספים לריק ולהיות הבעלים של הקבוצה או לפחות חלק ממנה, כיוון שהוא רוצה לפקח על הכספים שהוא מספק. כמה שעות מאוחר יותר חזר בו גאידמק והרגיע מעט את האוהדים. "אני נשאר, ואשאר תמיד", הבטיח האוליגרך.

לדברי מקורבי גאידמק, דני קליין ואנשי הפועל ירושלים הבטיחו לו כי בקרוב יועברו אליו חלק ממניות הקבוצה כפי שהוא מבקש, אך לטענת המקורבים, לא נעשה הדבר. גאידמק כעס מאוד על כך וובעקבות כך איים להקפיא את התמיכה הכספית כספונסר בקבוצה.

גאידמק בחר להפיל את הפצצה במועד קריטי מבחינת הקבוצה: שעות ספורות לפני המשחק המכריע של הפועל ירושלים בחצי גמר גביע יול"ב מול דינמו מוסקבה.

למרות האיומים הגיע גאידמק בכל זאת למשחקה של הפועל ירושלים מול דינמו מוסקבה במלחה, ובמהלכן נפגש עם דני קליין. לאחר שיחה בין השניים נשמע גאידמק מפויס יותר ומעט פחות נחרץ, ורמז לסובבים אותו כי הוא יישאר בכל זאת בקבוצה.

מוקדם יותר זה נשמע אחרת. "נכנסתי להפועל ירושלים רק כדי לתמוך, זה לא היה עניין של כסף", סיפר גאידמק לאתר ספורט 5, "כשדיברו בעיתונים על אחוזי השליטה בקבוצה זה לא עשה טוב. ניסיתי לתפוס את דני קליין בטלפון אבל הוא לא ענה לטלפונים כל השבוע. אם הוא רוצה להישאר עם 100 אחוז מהקבוצה הוא יכול. יש לי רק חובה מוסרית לשחקנים ולאוהדים של הפועל ירושלים".

"אם הוא לא מבין את עמדתי הוא יכול לשמור על 100 אחוז מהקבוצה", המשיך גאידמק, "אנחנו לא צריכים לדבר עכשיו. אין לנו על מה לדבר. שמונה חודשים לא ביקשתי כלום, רק לתמוך בקבוצה ועשיתי את זה. הם התחילו לדבר בעיתונים לפני שבוע על כך שהם שוקלים האם לתת לי 51 אחוזים מהקבוצה, אני לא ביקשתי כלום".

"יש לי אחריות לקבוצה"

גאידמק הבהיר כי הגישה של אנשי ירושלים היא הסיבה המרכזית להחלטתו: "הם יכולים לשמור לעצמם 100 אחוז מהמניות, מה אני צריך מהם? הם חושבים שהם עושים לי טובה? זו הגישה שלהם. ברגע שהם התחילו לדבר על אחוזים הכל השתבש"

גאידמק נשמע ממורמר ותקף בחריפות את אנשי ירושלים: "הם צריכים אותי רק כשהם צריכים כסף. אם אני צריך להוכיח להם משהו שיישארו לבד. עם מה שנתתי להם עד עכשיו יכולתי לקנות קבוצה גדולה באירופה".

מי שנפגע מההצהרות הלוחמניות של גאידמק ובעיקר מהעיתוי היה קליין. כאשר השניים נפגשו לפני המשחק נגד דינמו הסתפקו השניים באמירת שלום קרה. בסביבתו של קליין טענו כי היו"ר נפגע מהדברים שאמר גאידמק השבוע ומהטענה ש"בהפועל לא היה כלום לפני שהגעתי". גם הדיבורים של גאידמק על רצונו לראות בבירה את פיני גרשון לא עזרו.

שעות ספורות בלבד אחרי שאמר את הדברים הקשים, חזר בו גאידמק ואמר בצורה מפורשת: "אני נשאר, ואשאר תמיד. זה לא עסק עבורי, זו צדקה. אני מחויב לקבוצה ולאוהדים שלה. נעלבתי כשדיברו איתי על המניות, אבל יש לי אחריות לקבוצה, ואני נשאר בהפועל ירושלים".

בירושלים העריכו כי המחלוקות בעניין השליטה ייפתרו ובתוך זמן קצר יהפוך גאידמק לבעלי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully