וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר להם הכח

21.3.2006 / 16:36

הפועל ת"א עלתה לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:3 על הכח עמידר ר"ג. ברדה כבש שער אחד ובישל פעמיים לפני המפגש מול בית"ר

כמה ימים לפני המפגש בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים, הצליחו האדומים להעיף את הקבוצה שהדיחה את הירושלמים בשלב רבע הגמר, הכח עמידר ר"ג. המבקיעים היו עומר פרץ (19) אוגבונה (79) וברדה (88), שגם בישל את שני השערים הראשונים. הפועל עלתה לארבע האחרונות בגביע, ונראה כי שחקניו של קשטן התאוששו מההפסד המביש להפועל כפר סבא.

המשחק נפתח עם לחץ מסוים של הרמת גנים, אבל החל מהדקה ה-15 השליטה עברה לאדומים. גילי ורמוט וברוך דגו הצטיינו באגפים, אבל עיקר המשחק נערך במרכז המגרש. ההגנה של מלמיליאן הייתה ערוכה היטב, אבל ההתקפה שלו כמעט לא הצליחה לסכן את אלימלך. במחצית השנייה שתי הקבוצות היו חלשות והמשחק הפך רדום. שלוש עקיצות הספיקו לקשטן, שעדיין יכול להשיג תואר אחרון לפני שהוא עובר לנבחרת.

מאמן בית"ר ירושלים לואיס פרננדז הגיע לאיצטדיון כדי לעקוב אחרי יריבתו במשחק הצמרת ביום ראשון, ועזב כשהתוצאה הייתה 0:2 לאדומים. פרננדז הכחיש כי הפנה אצבע משולשת לעבר אוהדי הפועל שקיללו אותו.

מהלך המשחק

דקה 6: רמי חליס, שהבקיע אחרי שלוש דקות מול כפ"ס, הספיק לאבד שני כדורים בחלק המסוכן, אבל ההגנה האדומה חיפתה עליו. גילי ורמוט קיבל כרטיס צהוב בגלל עבירה במרכז המגרש.

דקה 15: ורמוט העלה כדור, הבלם ליפניה נגח לאחור וכמעט כבש שער עצמי, אבל השוער פילוסוף קלט.

דקה 17: דגו חדר לרחבה משמאל, פילוסוף לקח את הכדור והקשר צלל מעליו ללא תגובתו של תבריזי. האדומים מתעוררים.

דקה 19: גול! ברדה השתלט על כדור מ-40 מטרים, חלף על פני הבלם, נכנס לרחבה במהלך מצוין והעביר רוחב לפרץ, שגילגל משלושה מטרים לשער החשוף, 0:1 להפועל ת"א.

דקה 27: פרץ עובר שני שחקנים 20 מטר מהשער, ובועט חלש לידיים של השוער. הפועל ת"א שולטת במשחק.

דקה 33: הזדמנות מצוינת להכח. עמיר תורג'מן מצא את עצמו לבדו מול אלימלך, הקפיץ מעליו, אבל גם מעל המשקוף.

דקה 60: ברדה חודר לרחבה מצד ימין, מוציא רוחב והשוער הודף.

דקה 77: כניסה פראית של אקס הפועל ת"א יוסי רוזן בשמעון גרשון. תבריזי מסתפק בצהוב.

דקה 79: גול! ברדה קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, הגביה, ואוגבונה נגח מ-5 מטרים חזק לחיבורים. 0:2 להפועל משני בישולים של ברדה.

דקה 87: גול! במתפרצת אדומה התגבר ברדה על רפניה וכבש מול פילוסוף בדרך ל-0:3.


הרכבים:

הכח עמידר רמת גן: ישראל פילוסוף; בני חדד, רובי רגב, עמר מנצור, רפניה סביטי; אילן צרפתי (לירון וילנר, 51), יוסי דורה, דודי ליברמן, יוסי רוזן; אלירן אוחנה (עידן ביטון, 71), עמיר תורג'מן

הפועל תל אביב: שביט אלימלך; רמי חליס, שמעון גרשון, טל חן, ג'ון פנטסיל; יוסי אבוקסיס, ברוך דגו (יקיר לוסקי, 81), וואליד באדיר, גילי ורמוט (שי אבוטבול, 78); עומר פרץ (אוגבונה, 58), אליניב ברדה.

טל חן: "החזרנו את הכבוד"

קפטן הכח עמידר ר"ג, רובי רגב, אמר בסיום: "פתחנו את המשחק די טוב, ובמחצית הראשונה היינו שווים גול אחד לפחות. לצערנו, הפועל עשו גול מחצי התקפה, והוציאו לנו את הרוח מהמפרשים. במחצית השנייה ניסינו לחזור למשחק, ואני לא חושב שנפלנו מהפועל. הוצאנו את הפועל מהמשחק, למרות שלא היינו במשחק במחצית השנייה כמו בראשונה. היינו שקולים להם, ו-3:0 לא משקף. כשעושים טעויות נגד הפועל, משלמים ישר".

טל חן: "עברנו משוכה לא קלה. כולם ראו שהיה משחק קשה, למרות שהתוצאה נראית ככה. המגרש היה עם די הרבה מהמורות, כך שהיה קשה לשחק, אבל בגביע מה שצריך זה תוצאה, והשגנו אותה בצורה משכנעת. זה לא שהיינו במשבר, בסך הכל מעדנו במשחק אחד, פגענו בעצמנו, והיום עשינו צעד קטן להחזיר את הכבוד. זה לא מספיק, ויש דרך ארוכה לפנינו. המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים הוא משמעותי מאוד עבורנו, ואנחנו באים לעשות את המקסימום ולעשות את התוצאה הכי טובה מבחינתנו. בית"ר בתקופה מצוינת, אבל גם אנחנו קבוצה טובה, ותלויים אך ורק בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully