וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עגיב חייב להפקיד 4 מיליון שקל עד יום חמישי

ניר איסקוב

21.3.2006 / 16:29

אם לא יעשה כן, יעמיד כונס הנכסים את מניותיו בהפועל ת"א לכל המרבה במחיר. איש העסקים הגיש בקשת רשות ערעור לעליון בנושא

רפי עגיב, המחזיק בשישית ממניות הפועל ת"א, הגיש אתמול (שני) בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון, על החלטת בית המשפט המחוזי בת"א, שלפיה עליו להפקיד ערבות בנקאית הנאמדת ב-4 מיליון שקל בקופת בית המשפט עד יום חמישי הקרוב, כתנאי להמשך תוקף צו העיכוב שהוצא על ביצוע הליכי גבייה נגדו במסגרת ההוצאה לפועל.

בסוף החודש שעבר, העניק בית המשפט המחוזי לעגיב אורכה בת 30 יום להפקדת הסכום, אולם בבקשת רשות הערעור שהוא הגיש, טוען איש העסקים כי החלטת בית המשפט היא בלתי סבירה, וכי יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ', פועל בשם כתר פלסטיק, שראשיה טענו בשבוע שעבר כי דיללו את מניותיו בקבוצה ל-8.3 אחוז בלבד.

אגב, עגיב ביקש מבית המשפט המחוזי את הסעיף בתקנון הפועל ת"א, המאפשר לסמי סגול ולמשה תאומים להקטין את אחזקותיו במועדון, והצדדים ממתינים להחלטה בעניין.

ללא קשר לפסיקת בית המשפט העליון, אם עגיב לא יפקיד את הערבות עד מחרתיים (חמישי), אזי כונס הנכסים, עו"ד שי פורת, יחזור לתמונה, ויוכל להעמיד מיידית את מניותיו של עגיב בהפועל ת"א לכל המרבה במחיר.

יש לציין כי עגיב כבר הפקיד בקופת בית המשפט סכום של 2 מיליון שקל, אולם המחוזי קבע כי עליו להפקיד 4 מיליון שקל נוספים, כדי להאריך את תוקף צו העיכוב הזמני על הליך ההוצאה לפועל נגדו, עד אשר יישמע ערעורו בעניין בעליון.

תחילת הפרשה בסוף עונת 2003/4, אז התברר לרשות לבקרת תקציבים כי בטוחה בסך 2.9 מיליון שקל שהפקיד עגיב לתקציבה של הפועל ת"א, אינה תקפה, והוחלט לפתוח נגדו בהליך הוצאה לפועל. בינואר האחרון פסק המחוזי על פתיחת ההליך, אולם עגיב ערער בעניין לעליון, ובינתיים הצליח לקבל צו עיכוב זמני להליך נגדו, שעתיד לפוג כאמור ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully