וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי יאריך את חוזהו במילאן

21.3.2006 / 15:19

המאמן, שכבר אישר כי ריאל מדריד מחזרת אחריו, סיכם עד 2008 בקבוצה: "הפיתוי לעבור למדריד היה גדול, אבל העדפתי להישאר"

קרלו אנצ'לוטי, שרק אתמול הודה כי ריאל מדריד מעוניינת בו לעונה הבאה, סיכם את תנאיו במילאן וימשיך בסן סירו לפחות עד 2008. חוזהו הקודם של אנצ'לוטי היה תקף עד יוני 2007, אבל עצם הסיכום עם הרוסונרי שם סוף לשמועות שקושרות אותו לקבוצה המדרידיסטית. במדריד בינתיים מבינים שהאופציה הזו ירדה, כמו גם זו של פאביו קאפלו וארסן ונגר.

כזכור, בשנים האחרונות היו לא מעט דיבורים על סיום עבודתו של אנצ'לוטי, שחקן עבר גדול של מילאן, לאור חוסר היכולת להתחרות עם יובה בסירייה A וההתפרקויות בליגת האלופות בשנתיים האחרונות. ב-2004 ניצחו הרוסונרי 1:4 את לה קורוניה במשחק הראשון ברבע הגמר, אבל נפלו 4:0 בגומלין בריאזור. ב-2005 זה היה כואב יותר, כאשר לאחר יתרון 0:3 במחצית הראשונה של הגמר מול ליברפול, חניכיו של רפא בניטז חזרו ל-3:3 וניצחו בפנדלים.

"הפיתוי לעבור לריאל מדריד היה גדול", אמר קרלו, "אבל העדפתי בסוף להישאר כאן. אני שמח על הארכת החוזה".

מי שעוד האריך את חוזהו באיטליה זהו הכישרון הצעיר של רומא, אוקקה צ'וקה, שחתם עד 2008. החלוץ האיטלקי השחור, שנולד בארץ המגף אבל השורשים שלו באפריקה, הרשים את לוציאנו ספאלטי, מאמן רומא, מה שסלל את הדרך לחוזה חדש.

גלאונה מונה למאמנה החדש של אודינזה

ג'אובאני גלאונה מונה למאמנה החדש של אודינזה. גלאונה יהיה מאמנה השלישי של הקבוצה העונה, אחרי שאתמול (שני) התפטרו מהתפקיד לוריס דומיניסיני ונסטור סנסיני, שעבדו במשותף.

מוקדם יותר העונה פוטר מהתפקיד סרסה קוסמי. אודינזה, שהגיעה בעונה שעברה למקום הרביעי ושיחקה העונה בליגת האלופות, נמצאת במשבר עמוק, ומדורגת במקום ה-17 בליגה האיטלקית, ממנו מגיעים למשחקי מבחן על הישארות בליגה. ביום ראשון הובסה הקבוצה 4:0 על ידי מילאן וארבעה ימים קודם לכן, הודחה מגביע אופ"א על ידי לבסקי סופיה, מה שהניע את סנסיני ודומיניסיני לקחת אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully