וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכן, טירוף: סיכום שני הסיבובים הראשונים בטורניר המכללות

אריאל גרייזס

21.3.2006 / 13:37

אריאל גרייזס מצטער על הרגע שבו הבטיח כתבת סיכום שבוע לטורניר המכללות. בעיניים טרוטות הוא ניגש למשימה - ועמד בה בקושי

הוא יושב על הספה, עיניו נפוחות מחוסר שינה והוא בוהה בקושי במסך המרצד מולו. השעה 2 לפנות בוקר, וילנובה ואריזונה נלחמות על המקום האחרון בסוויט סיקסטין. הוא מפנה את כוסות הקפה הפזורות על השולחן ומניח אותם בכיור המלא להתפקע. כשהוא חוזר לסלון עם כוס קפה חדשה, הוא פותח את המחשב הנייד הזרוק על הספה ומסתכל בפעם המאה על הבראקט שלו. כן, הוא עדיין אחרון בדירוג. ואז זה מכה בו. "שיט", הוא נזכר, "הבטחתי כתבת סיכום על השבוע הראשון של הטורניר". איך לעזאזל הוא אמור לסכם ארבעה ימים מטורפים? איך מכניסים 48 משחקים לעמוד וחצי?

הוא נשען אחורה על הספה ומנסה לחשוב. ארבעת בקבוקי הבירה שהוא הוריד מוקדם יותר קצת מפריעים לו אבל בסופו של דבר ראשו מתבהר והוא יודע מה הוא צריך לעשות. קודם כל, צריך לבחור את הפתעת הטורניר, כמה קשה זה כבר יכול להיות? אז בואו נראה מה היה לנו.

הלך הבראקט, דם איט!

ביום הראשון העיפה ויסקונסין מילווקי את אוקלהומה. זו לא ממש הפתעה, כי ראינו את זה בא. גם את טקסס A&M מדיחה את סירקיוז הרחנו מקילומטרים וזה שמונטנה העיפה את נבאדה היה כמעט צפוי לאור המיקום של השתיים, 5 ו-12. ביום השני מישיגן סטייט עפה לג'ורג' מייסון אבל הספארטנס היו לא יציבים כל העונה. או, הנה ההפתעה - בראדלי מעיפה את קנזס המדורגת רביעית. רגע, לא, נורת'ווסטרן סטייט ממעמקי המקום ה-14 בדירוג מעיפה את איווה המדורגת שלישית. כן, זאת ההפתעה של המחזור הראשון, בלא ספק.

ועכשיו צריך להתמודד עם המחזור השני, אלוהים יודע איך. ויצ'יטה סטייט מפתיעה את טנסי - זה היה מפתיע מבחינת הדירוג, בלי ספק, אבל כל מי שראה את טנסי בשבועות האחרונים ידע שהם קיבלו קרדיט מוגזם. ואז הגיע היום האחרון. בראדלי עשתה זאת שוב והעיפה את פיטסבורג. הפיטסבורג האלה, שדיברו עליהם כמועמדים לפיינל פור, דפקו לי את הבראקטס. והנה ג'ורג'טאון מעיפים את אוהיו סטייט ושעה אחר כך באה ג'ורג' מייסון, צחקה לכולנו בפנים ושלחה הביתה את האלופה הגאה. ואני אמרתי לחבר, מומחה מכללות בחמישה גרוש, שהטאר הילס יגיעו לאליט 8, עכשיו הוא יצחק עליי כל השבוע.

רגע, זה לא אותם ג'ורג' מייסון שאמרו עליהם שהפ בלוף? אז במי בוחרים להפתעת הטורניר? אסור לי לבחור יותר מאחת כי אז זה ייצא ארוך מדי ויתחילו לקצץ לי. נו, טוב, נלך עם המיזורי ואלי – גם בראדלי וגם ויצ'יטה הגיעו משם. יא אללה, איזה בובה של קונפרנס.

ואם כבר מדברים על קונפרנס, אי אפשר בלי להזכיר את הביג 10. משש קבוצות בטורניר הוא נשאר עם אפס עגול בסוויט סיקסטין. רבאק, חתיכת השפלה.

או את או רדיק!

הוא עוצר את ההקלדה לרגע כדי לגרד בסנטרו ומגלה זיפי זקן בן שבוע. כן, הוא חושב, כנראה הגיע הזמן להתגלח. הממ, אולי בעצם נשאיר שפם? זה עבד יופי לאדם מוריסון. 35 נקודות במשחק הראשון כדי לעשות צחוק מיובל גפן. אם לא 5 מ-17 בסיבוב השני, הוא בטח היה הולך חזק על הבחירה של שחקן השבוע הראשון.

אז מי כן יהיה אותו שחקן נבחר? ברנדון רוי לקח את וושינגטון לסוויט סיקסטין וקלע 49 נקודות בשני משחקים. מרקוס וויליאמס הפך להיות פתאום הגו טו גאי של יוקון, במקום רודי גיי. גם ז'ואקים נואה נראה אופציה מעניינת, לאור העובדה שפלורידה ריסקה את היריבות שלה בדרך לסוויט סיקסטין.

אבל בעצם אין פה ממש תחרות. קרייג סמית' מבוסטון קולג' נותן טורניר מהאגדות בינתיים, עם 25 נקודות ו-13 קרשים במשחק הראשון ו-22 ו-16 במשחק השני. או, הנה, המשחק של וילנובה הסתיים והם ייפגשו את האיגלס של בוסטון קולג' בשלב הבא. אלוהים ישמור: מה סמית' יכול לעשות מול הליין אפ הנמוך של נובה בשבוע הבא.

הוא מכבה את הטלוויזיה והולך לחדר רק כדי למצוא את המיטה ריקה. מה, היא באמת התכוונה לזה כשהיא אמרה שזה או היא או רדיק? שיט! לא חשבתי שהיא הייתה רצינית. והוא בכלל לא משתגע על ג'יי ג'יי. לבנבנים חיוורים לא עושים לו את זה, היא כבר היתה צריכה לדעת ששחורים גדולים זה הקטע שלו.

כמו סמית' וג'ארד דאדלי, שהביאו את המשחק הכי טוב בטורניר כשבוסטון קולג' ניצחה בקושי את פאסיפיק בשתי הארכות. או כמו גלן "ביג בייבי" דיוויס, ש-LSU שלו נתנה את אחד המותחנים הגדולים השנה. בסופו קליעה מדאון טאון בשניה האחרונה של דארל מיטשל ניצחה את טקסס A&M. ואם כבר סלים בשניה האחרונה, מה תגידו על השלשה מהפינה של ג'רמיין ואלאס מנורת'ווסטרן סטייט כדי להדיח את איווה? והפייד אוויי של לופטון מטנסי כדי להציל אותם מהפסד מביך לווינת'רופ? ג'יז, מאיפה יהיה לכל זה מקום?

הוא נשכב על המיטה הקרה ולמרות חוסר שינה מצטבר של שבוע, האדרנלין שעדיין זורם בעורקיו מונע ממנו להירדם. הוא מהרהר במשחקים שראה ומנסה להיזכר אילו משחקים צפויים לו בשבוע הבא.

"טקסס נגד ווסט וירג'יניה צריך להיות מצוין", הוא חושב, כשפיטסנוגל ינסה לעצור את לה-מרכוס אלדריג'. גם שלדון וויליאמס נגד ביג בייבי יהיה נפלא, כשדיוק ו-LSU ייפגשו. בראדלי תנסה להמשיך את הריצה הקסומה שלה מול ממפיס ולפחות אחת מבין ג'ורג מייסון וויצ'יטה סטייט ימשיכו לאליט 8. מפגש של שתי האסקיס ייצא לפועל כשיוקון ייפגשו את וושינגטון, ובוסטון קולג' תפגוש יריבה ותיקה מהביג איסט בדמות וילנובה. גונזגה ו-UCLA ירימו מפגש התקפי לתפארת וג'ורג'טאון ופלורידה ישלימו את המפגש השמיני.

בחיאת דינאק, יש עוד סיכוי שכל המדורגות ראשונות יגיעו לפיינל פור, בפעם הראשונה בהיסטוריה. בעודו עובר על המפגשים הוא סוף סוף נרדם, כשהמחשבה האחרונה שחולפת במוחו לפני ששקע בשינה נטולת חלומות היתה: אח, איזה סוף שבוע זה הולך להיות. אולי כדאי שהוא יחכה עוד שבוע לפני שהוא מרים אליה טלפון להתנצל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully