וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יפן אלופת העולם

21.3.2006 / 9:15

ניצחה את קובה 6:10, והפכה לאלופה הראשונה במפעל. קובה כמעט עשתה קאמבק מפיגור 6:1, אבל הגביע הולך לארץ השמש העולה

נבחרת הבייסבול של יפן זכתה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) באליפות העולם בבייסבול, לאחר שניצחה את קובה 6:10. זו הייתה האליפות הראשונה בין מדינות שנערכה במתכונת הזו. היפנים השלימו טורניר בן 17 יום, במהלכו הפסידו פעמיים לקוריאה ופעם אחת לארה"ב. אבל מה שחשובה היא השורה התחתונה, ובה הם ניצחו - ובגדול.

בניצחון 0:6 בחצי הגמר על קוריאה, לקח ליפנים קצת זמן, כשהתפוצצו רק באינינג השביעי. במשחק הזה, בסיום האינינג הראשון הם כבר הובילו 0:4 (שני ריביז של טושיאקי ליים) והתנהלו היטב בזכות הופעה דומיננטית של המגיש דאיסוקי מאטסוזאקה, עם ארבעה אינינגים חלקים וחמישה סטרייקאאוטים. הריצה היחידה שמאטסוזאקה הירשה הייתה הומראן של אדוארדו פארט בתחתית האינינג.

היפנים עלו ליתרון 1:6, אבל הקובנים סירבו ללכת בשקט. שגיאת הגנה נתנה לפרדריק ספדה את ההזדמנות והוא לא פישל, כשעם הומר של שתי ריצות באינינג השמיני גילח את הפיגור ל-6:5.

אבל אז התעלו שוב היפנים, שסגרו את המשחק כפי שהחלו אותו, עם ארבע ריצות. אקינורי אוטסוקה, שהצטיין בשנתיים האחרונות בסן דייגו פאדרס, הרגיש טוב ב"פטקו פארק", האיצטדיון של הקבוצה. הוא השלים אינינג ושני שלישים והבטיח את הניצחון ליפנים. מישירו אוגאסאוורה סיים את המשחק עם שלושה ריביז.

"זה היה טורניר נפלא", סיכם באד זליג, קומישינר ליגת הבייסבול האמריקאית, "אני מאמין שהשיטה הזו תתפוס ובעתיד הטורניר יתפתח ויהיה טוב וגדול יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully