וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת כפ"ס-סכנין: מבחן ראשון לשייע

ניר איסקוב

20.3.2006 / 22:20

המאמן הטרי של סכנין יעבור טבילת אש ראשונה בקבוצתו החדשה. פסקאל פצוע, קאסום בספק. דה סילבה מוצהב, כבהה יפתח

מעודדת הנצחון החוץ המפתיע שהשיגה מול הפועל ת"א בשבת האחרונה, תעלה מחר (שלישי, 17.30) הפועל כפ"ס למשחק ביתי מול בני סכנין, במסגרת רבע גמר גביע המדינה. יהיה זה מפגש בין שתי נועלות טבלת ליגת העל, שינסו לשכוח מהצרות בליגה, לפחות למשחק אחד.

כפ"ס תסבול מחיסרון משמעותי בדמות הבלם הברזילאי היציב דוגלס דה סילבה, שייעדר עקב צהובים. את מקומו של דה סילבה צפוי למלא עמנואל פאפו, כשמוחמד כבהה יתופקד כמגן שמאלי. אפשרות נוספת היא הצבתו של ולנטין תודוריקה בעמדת הבלם.

השוער אבי איבגי, אמר לקראת המשחק: "כל מפעל לגופו, גם גביע זה חשוב. אין ספק שהניצחון מול הפועל ת"א נתן זריקת מרץ לגבי הליגה והגביע. אנחנו מעודדים מהיכולת שלנו בשבועות האחרונים, וזה יכול להשפיע רק לטובה. אפשר לדבר על בונוס בשלבים הראשונים של הגביע, אבל רבע גמר זה משחק אחד בדרך לר"ג, ואין בו מקום לטעויות מיותרות. התכוננו למשחק בצורה רצינית, ואנחנו לא חושבים על נצרת עילית בליגה, אלא שומרים את הכוחות לגביע".

לגבי חילופי המאמנים בסכנין, אמר איבגי: "זה תמיד גורם לזעזוע. אין לי מושג איך חילופי המאמנים ישפיעו עליהם, אבל הם היו באים עם הרבה מוטיבציה גם עם לופא קדוש. ההכנה שלנו היא זו שיכולה לקבוע את התוצאה של המשחק".

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, אלון חלפון, עמנואל פאפו, מוחמד כבהה (ולנטין תודוריקה), אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה.

"אם לא הניה רציניים בגביע, לא נתאים לליגה"

יממה לאחר שמונה לתפקיד מאמן בני סכנין, יתייצב שייע פייגנבוים מאחורי הקווים וידריך את קבוצתו החדשה.

סכנין תחסר את אדוירגו פסקאל הפצוע, ואולי גם את אחמד קאסום, שלא החלים מפציעה, ושיתופו מוטל בספק. על השחקנים עדיין נאסר להתראיין.

פייגנבוים אמר לקראת המשחק: "אני חושב שזה משחק חשוב שיכול לתת לנו ביטחון לקראת הליגה. כל משחק במסגרת רשמית זה דבר חשוב לשחקנים ולמועדון, במיוחד שהקבוצה יכולה לשחק בחצי הגמר באצטדיון ר"ג. צריך להחזיר לשחקנים את הביטחון והאמונה, לתת להם בחזרה את חדוות המשחק, ונקווה שהם ייכנסו למסלול הפוך של ניצחונות".

על היריבה אמר פייגנבוים: "זה לא בשביל להחמיא, אבם הם עשו כמה תוצאות פנטסטיות לאחרונה. יש להם שחקנים די טובים שמציגים כדורגל חיובי, וצפוי לנו משחק קשה. אם לא נהיה רציניים בגביע, לא נתאים לליגה. הגיע הזמן שנצליח".

הרכב משוער: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, סאלח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר, חאלד חלאילה, עבאס סואן, עבד רבאח, אדריאן פיטו, ניקולה ולנטיץ', רמיק יז'רסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully