וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שמיר הוא המושיע של מכבי ת"א?

ניר איסקוב

21.3.2006 / 6:46

פדרמן וגרנט מנסים לשכנע את מאיר שמיר, הבעלים לשעבר של הפועל פ"ת, להצטרף לניהול הקבוצה. אבל גם במלאבס רוצים אותו

מאיר שמיר מתלבט האם לחבור בעונה הבאה ללוני הרציקוביץ' בניהול מכבי ת"א, או להמשיך לתמוך כלכלית בהפועל פ"ת, כפי שהוא עושה כיום, ואף לחזור להיות בעל הבית במועדון.

כפי שדווח בוואלה! ספורט, לפני כשבועיים נפגש שמיר עם דייויד פדרמן, מבעלי קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, שעניין אותו בכניסה לניהול קבוצת הכדורגל. יש לציין כי כבר לפני כחצי שנה, הציעו שמיר, פדרמן ואיש עסקים נוסף להצטרף להרציקוביץ' בניהול המועדון, והציעו סכום גבוה הנאמד בעשרות מיליוני שקלים, אשר נדחה על ידי הבעלים, שקיווה לאתר קונה או שותף שיציע סכום גבוה יותר.

בינתיים, אפשרות הצטרפותו של איש העסקים יצחק (זכי) רכיב, ירדה מן הפרק, ולהרציקוביץ' ברור כי הוא יתקשה להיאבק מבחינה כלכלית במכבי חיפה ובבית"ר ירושלים. הרציקוביץ' כבר התבטא בעבר בשבחו של שמיר, שהיה שותף לניהול המועדון בשנות ה-90' יחד עם פדרמן בקבוצת "מופת", והשניים נמצאים בקשרים עסקיים וחבריים.

לוואלה! ספורט נודע כי נודע כי אברהם גרנט הוא אחד הגורמים שמנסים לשכנע את שמיר להצטרף לניהול מכבי ת"א, לאור היחסים הקרובים השוררים ביניהם, והעובדה שכניסתו תגדיל משמעותית את תקציב הקבוצה בעונה הבאה, לשביעות רצונו של גרנט.

כאמור, גם פדרמן הוא אחד השושבינים בעסקה הפוטנציאלית, ואם שמיר ייתן את הסכמתו, כנראה שגם הוא עצמו יצטרף לקבוצת הניהול שתוקם. הצטרפותו האפשרית של שמיר, תפחית גם את הלחץ על הרציקוביץ' מצד האוהדים, שחלק ניכר מהם קורא לו לפרוש מתפקידו, או לחילופין לצרף אליו בעלי ממון נוספים לניהול המועדון.

מאידך, שמיר אמור להיוועד בקרוב עם הבעלים של הפועל פ"ת רונן אלעד, שמצדד בחזרתו לעמדת הכוח הבכירה במועדון וכבר התבטא בעבר בנושא לא אחת. למרות שהוא אינו נושא בתפקיד רשמי בפ"ת, שמיר מסייע רבות לקבוצה, ובין השאר הוא מסבסד את חוזיהם של אורי אוזן, רביד גזל וארז אליאב, וכן שידך למועדון את נותני החסות שלו. בנוסף, שמיר בוחן אפשרות לרכוש את כרטיסו של גזל.

שמיר פרש בקיץ מניהול הפועל פ"ת, בגלל פגיעה בחייו האישיים, לאור ההפגנות של האוהדים מול ביתו ויחסם כלפי בנו, גיא שמיר. אולם, אחרי שעזב, התברר כי פ"ת מתקשה לשרוד בלעדיו, ולאחרונה גברו הלחצים עליו מצד גורמים בקבוצה לקחת עליו מחדש את ניהול המועדון. שמיר, שלוקח בחשבון כי הוא עלול לספוג ביקורת גם מאוהדי מכבי ת"א, עדיין מרגיש מחויב כלפי פ"ת, וגם העובדה שבנו חזר לקבוצה, מגדילה את מעורבותו הרגשית כלפיה.

פדרמן אמר בתגובה לדברים: "הפעם אחרונה שפגשתי את שמיר היה לפני שנה, מאז לא פגשתי אותו ולא ראיתי אותו. אני לא יודע מאיפה הפרסומים הללו". את תגובתו של שמיר, שלא הכחיש בזמנו את דבר הפגישה, לא ניתן היה להשיג.

אבי נמני נבדק היום (שני) בבלגיה במרפאתו של פרופ' מרטנס, והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים בעוד 10 ימים. המשמעות היא שנמני עשוי ליטול חלק בדרבי התל אביבי, שייערך בעוד כשבועיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully