וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת עכו-בני יהודה: "לא רוצים להגיע לבעיטות 11"

ניר איסקוב

20.3.2006 / 19:00

הציטוט שייך דווקא למאמן הקבוצה מהליגה הלאומית, ירון הוכנבוים, שמקווה להכריע את המשחק תוך 90 דקות. בטורינה פצוע

הפועל עכו תארח מחר (שלישי, 14.30) את בני יהודה למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה, לאחר שלא טעמה ניצחון בחמשת משחקי הליגה האחרונים.

את הרצף הלא מחמיא קטע רק נצחון החוץ המדהים 0:4, שהשיגו חניכיו של ירון הוכנבוים בתחילת החודש מול מכבי ת"א, בשלב שמינית הגמר. אורן יעקב ופטי נימבה, שהצטיין במשחק נגד הגלאקטיקוס, ייעדרו עקב צהובים.

עד כה, לא נמכר ולו כרטיס אחד להתמודדות, מאחר שהכרטיסים הגיעו לקבוצה רק היום (שני) בצוהריים, ולא תיערך מכירה מוקדמת. המחירים עומדים על 50 שקל למבוגר ו-20 שקל לבני נוער.

הוכנבוים אמר לקראת המשחק: "תרגלנו בעיטות 11 מטר באימון, אבל אנחנו מקווים לא להגיע אליהן, אלא לנצח ב-90 דקות. אין ספק שבני יהודה קבוצה מצוינת, הרבה יותר טובה מאיתנו ופייבוריטית. מה שישחק לטובתנו זו העובדה שהמגרש הביתי שלנו לא עושה חסד עם הקבוצות הפייבוריטיות, וזו אחת הסיבות שאיבדנו נקודות בבית. אנחנו מקווים שגם הפעם הפייבוריטית, שהיא לא אנחנו, תסבול ממנו".

הרכב משוער: דודו גורש, רמי עזיז, איציק כהן, אלון זיו, ליאור לנצ'ינסקי, תומר אליהו, ברנארד האגן, קובי חסן, אלכס לויט (מיכה שושן), נדיב סימנטוב, רונן שוורצמן.

"הפערים הכספיים עם שירזי ניתנים לגישור"

מאטה בטורינה, הסובל מסדק בעצם השוקית, יחמיץ את המשחק, ובמקומו יפתח אלי ביטון בהרכב בני יהודה. הקרואטי נצטווה למנוחה בת 10 ימים, ולא יוכל ליטול חלק במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול מכבי חיפה.

השינוי הכפוי של בטורינה, יהיה היחיד שיבצע המאמן ניצן שירזי, לעומת ההרכב שניצח את בני סכנין בשבת האחרונה. יאיר אזולאי ימשיך לקבל קרדיט בעמדת הבלם האחורי, על חשבון ארנסט אטצ'י.

לאחר ההדחה אשתקד ברבע הגמר מול הפועל אשקלון, בקבוצה נזהרים ברותחין, ומתכוננים ברצינות למפגש מחר. בתום האימון המסכם היום, שהתקיים בנוכחות כ-50 אוהדים, המשיכה הקבוצה לבית מלון בחיפה, בו תשהה עד סמוך למועד ההתמודדות. בקבוצה מצפים ל-700-1,000 אוהדים שיצפינו לעכו.

היום האריכו מאמן השוערים, יעקב אסייג, ומאמן הכושר, דרור שמשון, את חוזיהם בשתיים. בעקבות החתמתם של השניים, גברה האופטימיות בבני יהודה לגבי הארכת חוזהו של ניצן שירזי, מה גם שלטענת גורמים במועדון: "הפערים הכספיים בין הצדדים ניתנים לגישור, ואינם גבוהים".

אסי בלדוט, מהבולטים העונה בקבוצה, אמר לקראת המשחק: "בשנה שעברה פספסנו משהו, והשנה אנחנו לא רוצים לפספס שוב, לכן אנחנו באים יותר דרוכים. בשנה שעברה עשינו טעות גדולה, ואני מקווה שההכנות האחרונות ישפיעו לטובה. עכו קבוצה טובה, שמשחקת התקפי, ותבוא על מנת לנצח. אנחנו יודעים שהמגרש שם לא טוב, אבל צריך לנצח ולעבור שלב, לא משנה איך. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף בגביע".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, אלי ביטון, אסי בלדוט, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully