וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הם רוצים מלחמה הם יקבלו אותה"

28.3.2006 / 17:41

כך מגיב נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, לתביעה הנרקמת של שרלרואה הנתמכת על ידי ה-G14, בעקבות פציעת שחקנה במשחק בינלאומי

ה-G14, המועדון האקסקלוסיבי, המאגד בתוכו 18 מהקבוצות הגדולות ביבשת אירופה מתכוון לתבוע את פיפ"א בבית המשפט. התביעה תדרוש מהתאחדות הכדורגל העולמית לבטח בעצמה את שחקני הכדורגל היוצאים למשחקי נבחרותיהם, ולפצות כספית את הקבוצות ששחקניהן ייפצעו. את התביעה תגיש למעשה קבוצת שרלרואה הבלגית, שתיתמך על ידי הארגון. שחקנה המרוקאי, עבדלמאג'יד אולמרס, נפצע במהלך משחק נבחרתו מול בורקינה פאסו בנובמבר 2004, ונעדר כ-8 חודשים, דבר, שעל פי המועדון הבלגי, פגע ביכולתה של הקבוצה ובמיקומה הסופי בליגה. כעת רוצים הבלגים פיצוי כספי מפיפ"א. המועדונים הגדולים תומכים גם בליון, שעשוייה אף היא לגשת לבית המשפט עם המקרה של שחקנה הצרפתי, אריק אבידל, שנפצע בצורה קשה במהלך משחק ידידות של נבחרתו.

פיפ"א מצידה, טוענת כי 75 אחוזים מהרווחים של הטורנירים הגדולים, מועברים להתאחדויות הכדורגל הלאומיות, ושהן מחליטות מה לעשות בכספים. לטענת ההתאחדות העולמית, הכסף הזה צריך להיות מושקע בביטוחי השחקנים הבינלאומיים. בינתיים ענה נשיא פיפ"א ספ בלאטר ל-G14: "אם הם רוצים מלחמה, הם יקבלו אותה".

המקרה שעשוי להגיע עד לבית הדין הגבוה בלוקסמבורג, עלול לשנות את פני הכדורגל הבינלאומי, כשלא ברור אם הקבוצות יזכו בזכות וטו על זימונם של שחקניהן למשחקים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully