וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא הייתי אופטימי, לא הייתי בא"

ניר איסקוב

20.3.2006 / 12:59

אנשי סכנין סיכמו עם פייגנבוים את פרטי החוזה. המאמן החדש, שהעביר היום אימון בכורה, שוב מוכיח שהישיבה בחוץ לא גרמה לחלודה

שייע פייגנבוים חוזר למגרשים והיום (שני) הוא הפך למאמנה החדש של בני סכנין, בעקבות התפטרותו של לופא קדוש. ראשי הקבוצה נפגשו עם פייגנבוים בקיסריה וסיכמו איתו על חוזה לשנה וחודשיים. במידה וסכנין תישאר בליגה, שייע ימשיך בעבודתו בקבוצה. במקרה של ירידה, לשני הצדדים תהיה אופציה להפסיק את הפעילות המשותפת.

פייגנבוים כבר העביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה בכפר נחף, ויעמוד מחר (שלישי) על הקווים במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל כפ"ס.

העונה פוטר פייגנבוים מאימון הפועל ירושלים מהליגה הלאומית, והוא ידריך מחר את סכנין במשחק רבע גמר הגביע מול הפועל כפ"ס. בעונה שעברה שימש פייגנבוים כמאמן הפועל תל אביב.

פייגנבוים אמר אחרי הסיכום: "אני יודע שהמצב קשה, אבח אפשרי. כל השחקנים צריכים לשנס מתניים ולהיכנס מהר מאוד לעניינים. אם לא הייתה אופטימי, לא הייתי סוגר בסכנין. אפילו המאמנים הכי בכירים שיושבים בחוץ, יקבלו פניות רק מקבוצות נכשלות ולא מקבוצות צמרת. זה חלק מהחיים של מאמן, אם אתה רוצה לעבוד אתה חייב להאמין ביכולת שלך".

יו"ר הקבוצה מאזן גנאים: "המועמד היחידי שהיה בראש שלנו כל הזמן הוא שייע, כי אנחנו מאמינים בדרך האימון שלו. אנחנו מאמינים שנישאר בליגה ולא רוצים לחשוב על תסריט אחר. אנחנו אופטימיים מטבענו".

יו"ר הדירקטוריון אחמד עאמר: "אנחנו מאמינים בשייע. והא יכול להחדיר מוטיבציה ובטחון לשחקנים והוא מתאים לשיטת המשחק שלנו".

בסכנין לא מבינים למה כועס חזי מגן

בבני סכנין התפלאו לקרוא הבוקר את דבריו של יו"ר בני יהודה חזי מגן ב"ידיעות אחרונות". מגן זעם על עבירה גסה של סאלח חסארמה כנגד מטה בטורינה ואמר: "זה היה גועל נפש. הוא פתח איתנו חשבון סתם. שחקן עם כבוד לא עושה דבר כזה".

בסכנין שלחו הבוקר הודעה לעיתונות בה נאמר: "כדרך ארץ וארחות עולם נהג חסארמה. הוא התקשר לדוברת בני יהודה והביע את התנצלותו בעניין בטורינה. הוא התקשר לבטורינה וביקש לשאול בשלומו. תפקידו של יושב ראש גם המסת מתחים והדגשת נורמת הידידות בכדורגל ולא רדיפת שחקנים והטרדתם. מן הראוי היה לסגור חשבונות ולא 'לפתוח אותם'. חזי מגן הרוויח את המשחק אבל הפסיד את השיעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully