וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג טניס: פאר 33 בעולם

20.3.2006 / 10:05

קפצה שני שלבים לדירוג שיא בקריירה. אנה במקום ה-37. מאורזמו כבשה את הפסגה. סלע טיפס למקום ה-173, נלבנדיאן שלישי במקום רודיק

ההצלחות של שחר פאר ממשיכות להשתלם בדירוג העולמי. שחר עלתה שני שלבים בדירוג ה-WTA, מהמקום ה-35 ל-33, הגבוה ביותר שלה בקריירה. יחד איתה רשמה גם אנה סמאשנובה פתיחת שנה מוצלחת, כשטיפסה ארבעה שלבים, למקום ה-37.

חדשות בצמרת הגבוהה של הדירוג: אחרי שנטלה את ההובלה בינואר, קים קלייסטרס הבלגית מפנה את הפסגה לאמילי מאורזמו. הצרפתיה עלתה למקום הראשון, כשהיא מנצלת בעיקר את היעדרותה הממושכת של קלייסטרס מהמגרשים. הבלגית ז'וסטין הנין ארדן נותרה במקום השלישי ומריה שראפובה, אלופת אינדיאן וולס, חזרה לרביעי כשהיא מחליפה מקומות עם לינדזי "בטורנירים חשובים אני לא קיימת" דבנפורט.

בין הגברים ממשיך דודי סלע את המטוטלת שלו בעקבות ההצלחה בטורנירי צ'אלנג'ר האחרונים. סלע, שהגיע השבוע לרבע גמר הטורניר בוויטנאם ולגמר הזוגות, טיפס 13 מקומות, ל-173 בעולם. נועם אוקון ירד אל מתחת ל-200 הטובים בעולם כשהוא מתמקם על 202, נסיגה של ארבעה שלבים. הראל לוי במקום ה-224 ואמיר חדד מדורג 228. בין הזוגות לא שינו אנדי רם ויוני ארליך את מיקומם והם מדורגים במקום ה-15.

בעשירייה הראשונה בעולם החליף דויד נלבנדיאן הארגנטינאי מקומות עם אנדי רודיק ועלה מהמקום הרביעי לשלישי. ג'יימס בלייק האמריקאי, פיינאליסט אינדיאן וולס, טיפס חמישה שלבים ונכנס לעשירייה הראשונה. בלייק התמקם במקום התשיעי, כשהוא דוחק מקום אחד את אנדרה אגאסי. מי שיצא מהעשירייה הוא לייטון יואיט האוסטרלי, שנסוג ארבעה שלבים למקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully