וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי? לברון? פליפ מארי

בדו קרב בין שני הסופרסטארים, מארי גנב את ההצגה בדרך לניצחון גדול 95:96 של קליבלנד על הלייקרס. הנטס קרעו את המאבס

מארי שוב מציל את קליבלנד

קליבלנד - ל.א. לייקרס 95:96

בשבועות האחרונים מתקיים דיון בארה"ב, וכאן אצלנו בוואלה! ספורט, לגבי השאלה אם יש ללברון ג'יימס את תכונות האופי הנחוצות למנהיג ופרנצ'ייז פלייר, ואם הוא יודע לנצח משחקים במאני טיים. בקיצור - אם יש לו קוחונס. במשחק הלילה (ראשון) בין קליבלנד ללייקרס נכנסו הקאבס של ג'יימס לרבע האחרון בפיגור 9, אחרי שפיגרו כבר ב-18 בשלב מוקדם יותר בעקבות תצוגת הגנה מחפירה במחצית הראשונה, בה איפשרו ל-LA לקלוע ב-63 אחוזים מהשדה. אבל למרות שלשה גדולה של ג'יימס 2 דקות לסיום שנתנה לקבוצתו יתרון 91:95, היה זה דווקא פליפ מארי, שהגיע לפרשים לפני הטרייד דדליין, שלקח את קליבלנד על גבו בדרך לקאמבק וניצחון מצוינים. מארי עזר לקאבס לנצח גם את שיקגו בתחילת החודש עם סל ניצחון.

מארי הרשית 14 מ-21 נקודותיו ב-12 הדקות האחרונות, כולל קליעת העונשין האחרונה 3 שניות לגונג שקבעה את התוצאה הסופית. הכדור האחרון הלך לבריאנט, אבל הגנה טובה של לברון הובילה אותו לקחת שלשת התאבדות אחרי הבאזר. מארי הוביל ריצת 0:15 שהכינה אותנו לדרמה של השניות האחרונות, בעיקר על ידי פריצות מרשימות עד הטבעת. הוא גם נהנה משיפוט אוהד כאשר במהלך האחרון בריאנט חטף ממנו את הכדור בצורה נקייה לחלוטין, אבל אנשי המשרוקית שלחו אותו לקלוע את הנקודה האחרונה של המשחק מהעונשין.

קובי קלע 38 נקודות ב-15 מ-33 מהשדה, הרבה מהסלים שלו מעל לידיים המושטות של אריק סנואו, הוסיף 6 כדורים חוזרים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, אבל אחרי שבחצי הראשון נהנה מתפוקה מצוינת של קבוצתו והנעת כדור נאה לעין, הוא נאלץ לקחת על עצמו זריקות קשות בחלק האחרון של המשחק בזמן שחבריו נשנקו. 1:33 לסיום הוא קלע פייד אווי יפהפה שהשווה את התוצאה על 95:95. למאר אודום היה מצוין עם 25, 9 ו-8, אבל החטיא קליעת עונשין קריטית כמו גם ליי אפ בדקה האחרונה.

ולברון? היו לו 29 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-7 מסירות לסל, אבל האחוזים היו רעים (10 מ-24) מול ההגנה הטובה של אודום, האיבודים רבים (7, כולל אחד בדקה האחרונה), והדומיננטיות בסיום לא יותר מדי קיימת. אחרי ההחטאה של קובי בסיום הוא קרא לכל החברים למרכז המגרש והרביץ בהם תורה. "זה אחד הניצחונות הגדולים שלנו העונה", אמר. "הם קבוצה מצוינת וזה היה חשוב לנו לקחת את המשחק הזה". זידרונאס אילגאוסקס קלע 25 וחגג על קוואמי בראון, שקיבל את עמדת הסנטר לאחר הפציעה שגמרה את העונה של כריס מיהם.


ניו יורק - מיאמי 111:100

הפעם זה נראה הרבה פחות נורא אצל ההיט. יממה לאחר משחק הזוועה בשיקגו, חבורת שאק-וויד הגיעה למדיסון סקוור גארדן וגילתה דומיננטיות, בדרך לניצחון ה-15 מ-16 המשחקים האחרונים ושישי ברציפות בחוץ, והתבססות מוחלטת במקום השני במזרח.

דווין וויד קלע 30 נקודות, קטף חמישה ריבאונדים וחילק תשעה אסיסטים, כשהוא רושם 16 מתוך נקודותיו ברבע שלישי, בו הפליא להרביץ לטבעת הסל עם דאנקים מרשימים. הוא קיבל וגם נתן השראה לג'ייסון וויליאמס, שסיים עם 21, 9 ו-6. שאקיל קלע 18 נקודות למרות 0 מ-6 מחרידים מהקו.

שישה ניקסאים קלעו בספרות כפולות, אדי קרי הבולט שבהם הם 18 נקודות. ג'מאל קרופורד הוסיף 16, סטפון מארבורי 12 וסטיב פרנסיס לא היה חלק מהחבורה, כשסיים עם 9 ב-3 מ-10 מהשדה.

הספרס לא שיחקו - וניצחו

ניו ג'רזי - דאלאס 89:100

הנטס לא ניצחו את דאלאס 6 שנים, אבל הפעם הם פתחו פער 19 כבר ברבע הראשון ולא הביטו לאחור עד הסיום. ריצ'ארד ג'פרסון הצטיין עם 28 נקודות ב-11 מ-16 מהשדה, וינס קרטר הוסיף 23 (רק ב-7 מ-23) וג'ייסון קיד קינח עם 15 ו-9 אסיסטים. ננגד קרסטיץ' היה גדול בצבע ורשם 18 ו-13 כדורים חוזרים.

דירק נוביצקי היה לבדו עם 37, אבל אליו הצטרף בדאבל פיגרס רק רול מארשל האלמוני עם 10 נקודות ב-12 דקות. ההפסד של דאלאס מציב את הספרס ביתרון חצי משחק על המאבריקס בראש הבית הדרום מערבי.


אינדיאנה - בוסטון 103:88

מה יש לפייסרס עם הסלטיקס לאחרונה? אחרי שנוצחה בבוסטון בהפרש נקודה לפני שבועיים וגם במפגש הראשון ביניהן, קיבלה אינדיאנה חזק בראש הפעם, כשהסלטיקס מנצחים את הסדרה השנתית 0:3, וכל זה קורה לאחר שפיגרו ברבע הראשון בהפרש של 14 נקודות. פול פירס קלע "רק" 22 נקודות, מה שהספיק לבוסטון, שנעזרה גם ב-16 נקודות מצידם של דלונטה ווסט ו-וולי שצ'רביאק. 16 גם לפז'ה סטויאקוביץ' בצד השני, כששאראס ממשיך לשחק מחבואים בהשראת ריק קרלייל ולא לראות אפילו שניית משחק.


אטלנטה - אורלנדו 107:108 (אחרי הארכה)

מאז הפציעה של טיירון לו שהחזירה את ג'ו ג'ונסון לעמדת הרכז, השחקן לא רואה בעיניים. מול אורלנדו הוא הפציץ 40 נקודות ב-17 מ-24 מהשדה ו-5 מ-5 מאחורי הקשת, והוסיף גם 11 אסיסטים לחברים. אל הרינגטון קלע 24, וזאזה פאצ'וליה רשם דאבל דאבל נאה של 13 ו-18 קטיפות מהקרש. את המג'יק הוביל דוויט הווארד עם 13 ו-15, וג'מיר נלסון עם 18 נקודות.


וושינגטון - שיקגו 104:113

על ארבעה שחקנים הסתמכו הוויזארדס: החבר'ה הרגילים, גילברט ארינאס (29 נקודות) ואנטואן ג'יימיסון (23), קארון באטלר שמבליח מדי פעם עם 25 והפעם גם אנטוניו דניאלס, שקלע 21 לכבוד יום הולדתו ה-31. האשפים ממשיכים לפתוח פער חיובי במאזן הנצחונות ומתקרבים לפלייאוף. הבולס, שנפגשו עם וושינגטון בפלייאוף שעבר, יראו אותו מהבית. בן גורדון קלע 20 לשוורים, לואול דנג הוסיף 18.

פילדלפיה ממשיכה לקרוס, מיאמי לשייט

גולדן סטייט - פילדלפיה 89:98

אם מישהו היה צריך הוכחות איזו לא-קבוצה פילדלפיה בלי אייברסון, הרי שההפסד הרביעי ברציפות של הסיקסרס די מוכיח את הנקודה. מייק דאנליבי חגג על פילי עם 28 נקודות וג'ייסון ריצ'רדסון הוסיף 23, כדי לקבור כמעט סופי את סיכויי אנשי עיר האחווה לזכות בבית האטלנטי. כריס וובר קלע 21 וקטף 9 ואנדרה איגודאלה הוסיף 20 נקודות, וזה בערך כל מה שהיה לאורחים להציג במשחק הזה.


מינסוטה - סקרמנטו 89:95

או-או, תקלה לקינגס במהלך הריצה המטורפת לפלייאוף. סקרמנטו חזרה למאזן של 500. וקווין גארנט חזר להיות האול-אראונד של השנים הקודמות. שיא עונתי של 37 נקודות לקיי ג'י סייע לזאבים לגדוע שרשרת מזעזעת של שבעה הפסדים רצופים ולרשום סוף סוף דאבל יו במאזן. גארנט גם נטל עשרה ריבאונדים וחטף ארבעה כדורים. הקינגס נתנו את הכדור למייק ביבי שקלע 35 נקודות, אבל לבדו לא הספיק.


ממפיס- יוטה 84:90

יוטה לא ניצלה את ההזדמנות כדי להתקרב לסקרמנטו, בעוד ממפיס פוסעת עוד צעד לקראת השלבים המכריעים של העונה. צ'אקי אטקינס היה זה שהוביל את הדובים עם 20 נקודות, פאו גאסול היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל, עם 15, 10 ו-9. קרלוס בוזר הוביל את הג'אז עם 19 נקודות, 17 ו-13 למהמט אוקור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully