וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ענק לאוואט על ולנסיה

19.3.2006 / 21:48

רסינג סנטאנדר הפתיעה את קבוצת הצמרת עם ניצחון ביתי 1:2. הישראלי היה מצויין ועצר פנדל של וייה. ריאל מדריד - בטיס 0:0

ניצחון גדול השיגה הערב (ראשון) רסינג סנטאנדר על קבוצת הצמרת מולנסיה, במחזור ה-28, ונראה שקבוצתו של דודו אוואט לא תיגרר למאבקי תחתית לקראת סוף העונה.

סנטאנדר - ולנסיה 1:2

ולנסיה איבדה את הסיכוי לזכות באליפות, אחרי הפסד מפתיע ב"אל סרדינרו". דמיה העלה את רסינג ליתרון בדקה ה-17 אחרי טעות של קרלוס מארצ'נה, בלם ולנסיה. האורחים שלטו ובדקה ה-41 עצר אוואט כדור מסוכן של דויד וייה. בדקה ה-63 0:2 לסנטאנדר. דיאז איוזה כבש בבעיטה חופשית מ-25 מטרים. בדקה ה-74 פנדל לולנסיה. אוואט עצר מצויין את וייה, אבל החלוץ השתלט על הכדור החוזר וכבש, 1:2 לרסינג. השוער הישראלי הספיק עוד לבלום את וייה שש דקות לסיום ורשם משחק נהדר ו-1:2 על קבוצת צמרת.

ריאל מדריד - בטיס 0:0

ריאל מדריד לא ניצלה את הפסדה של ולנסיה כדי לברוח ממנה בקרב על המקום השני, ולא יכלה בסנטיאגו ברנבאו לבטיס, הנאבקת על חייה. ריאל שלטה אבל סיסיניו, שהיה המסוכן בשחקני ריאל החמיץ מספר פעמים. דייויד בקהאם ראה את המשחק מהספסל. ראול החלש הוחלף על ידי רונאלדו בדקה ה-53. 0:0 בסיום, ואכזבה עצומה לריאל.

אספניול - אוססונה 4:2

באצטדיון מונז'ואיק שבברצלונה נערך המותחן של הערב. ראול טאמודו העלה את אספניול ל-0:1 בדקה ה-20 אבל שלושה שערים בתוך 13 דקות של אוססונה הפכן את התוצאה (לופז 24, מילוסביץ' 35, וובו 37). לואיס גרסיה צימק ל-3:2 בדקה ה-66, אבלהמקומיים לא הצליחו להשוות ואינקי מוניוז חתם את המשחק עם שער עשר דקות לסיום, 2:4. אספניול ימשיכו להאבק בתחתית. אוססונה התבצרה במקום הרביעי.


סביליה - מאיורקה 1:1

סביליה עדיין חולמת על מקום רביעי וליגת האלופות בשנה הבאה. מיורקה רק רוצה לשרוד עונה נוספת בלה ליגה, התיקו לא הייטיב עם אף אחת מהשתיים. חבייר סאביולה העלה את סביליה ליתרון בדקה ה-33. יושיטו אוקובו היפני הישווה לזכות מאיורקה, בדקה ה-75.


קאדיז - אלאבס 0:0

מלאגה - סראגוסה 1:0 (אברטון 90)

סלטה ויגו-אתלטיק בילבאו 1:0

במשחק האחרון של המחזור הפתיעה בילבאו במשחק החוץ בסלטה ויגו, וניצחה ניצחון חשוב מאוד מבחיתה שהעלה אותה מעל לקו האדום. אדוריז כבש את שער הניצחון כבר בדקה השמינית, שקבע 0:1 וניצחון מתוק. אקספוזיטו הורחק לבילבאו בדקה ה-87, אבל האורחים הצלחו לשמור על התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully