וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעתה נפקח על השלטים"

19.3.2006 / 22:13

מכבי ת"א התנצלה בפני ריאל מדריד על שלט פוגע, ושמעון מזרחי מכריז על מדיניות חדשה. האוהדים לא מוכנים לוותר על חופש הביטוי

מספר דקות לפני תחילת משחק היורוליג בין מכבי ת"א לריאל מדריד ביום חמישי האחרון, הניפו אוהדי מכבי שלט גדול עליו נכתב בספרדית "מדריד מנוולים, הצדיעו לאלופים". במילים אלו שילהב סמואל אטו את אוהדי ברצלונה בחגיגות האליפות של הקבוצה, אך למחרת חזר בו והתנצל. היום (ב') מפרסם העיתון הספרדי "אס" כי אנשי ריאל זועמים על אנשי מכבי, שלטענתם לא מנעו את הכנסת השלט להיכל, וכן טוענים כי שי סידי, כרוז הקבוצה, שילהב את הקהל וניסה להפריע לריאל במהלך המשחק, בניגוד מוחלט לנהלים.

לפי העיתון, שוקל ג'ורדי ברטומאו, מזכ"ל היורוליג שנכח במשחק, להטיל על מכבי כעונש קנס כספי כבד. אנטוניו מרטין, הג'נרל מנג'ר של ריאל, צוטט אומר כי "השלט של האוהדים יצר אווירה לא טובה, למרות שיתר הקהל של מכבי התייחס אלינו בהגינות. אני מכיר את מכבי עשרות שנים ועד הפעם הזאת תמיד התייחסו אלינו היטב. אנשי מכבי לא התנצלו בפנינו עד עכשיו על עניין הכרוז והשלט, וזה מוזר לי מאוד".

מזרחי: "השלט לא היה ביוזמתנו"

במכבי ת"א קיבלו בהפתעה רבה את הפרסומים אודות הכעס במדריד. ראשי הקבוצה הורו לאוהדים לעצור את הכנותיהם לקראת המשחק מול קלימאמיו בולוניה, שייערך בהיכל נוקיה ביום חמישי הקרוב. "השלט המדובר לא היה בידיעתנו ולא ביוזמתנו", אמר לוואלה! ספורט שמעון מזרחי. "שלחנו לריאל מדריד התנצלות ואני
מניח שמחר בבוקר הם יקבלו אותה. מעתה נפקח על השלטים של האוהדים ונדאג לעבור עליהם לפני שהאוהדים מכניסים אותם להיכל".

אוהדי מכבי, מנגד, לא מבינים על מה כל המהומה. לטענתם, מכבי מתקבלת כמעט בכל מגרש באירופה בקריאות אנטישמיות, ותגובתם נחשבת למתונה ביותר. "הכוונה היתה להקניט את הקבוצה הספרדית, לא לפגוע בספרדים", מסביר יוסי טחובר, נציג האוהדים. "אנחנו רואים בשלטים שלנו חלק מהלוחמה הפסיכולוגית המותרת כנגד הקבוצה היריבה. אין מה להשוות את זה לקריאות הגזעניות נגד מכבי במגרשים באירופה. נעמוד על זכותנו ונמשיך להקניט את הקבוצות היריבות. אם ברטומאו לא היה ספרדי, מי יודע אם זה היה מתעורר בכלל. אנחנו מקווים שמכבי לא תפגע בחופש הביטוי של האוהדים".

צסק"א פייבוריטית, מכבי שניה

ההפתעות הגדולות בשלב הטופ-16 של היורוליג אילצו את אנשי ספורטינגבט.קום, מחברות ההימורים הגדולות באירופה, לפרסם ליין חדש של פייבוריטיות לזכייה ביורוליג. עפ"י היחסים החדשים, צסק"א מוסקבה פייבוריטית לזכיה עם יחס של 1 ל-2.05. מכבי ת"א שניה עם יחס של 1 ל-3, טאו ויטוריה שלישית (1 ל-4.5) וברצלונה רביעית (1 ל-6).

אנשי ספורטינגבט עדיין מאמינים בפנאתינייקוס, שמדורגת חמישית עם יחס של 1 ל-6.5. אם ריאל מדריד תהיה זו שתניף את הגביע בפראג, יקבלו האמיצים שהימרו על מאליקוביץ' ושות' עשרה דולרים על כל דולר אחד שהשקיעו. קלימאמיו בולוניה נמצאת עמוק בתחתית, עם יחס של 1 ל-500. אולקר אחרונה עם יחס של 1 ל-1000.

ספורטינגבט, אגב, חתמה בסוף השבוע שעבר על חוזה אימוץ עם היורוליג, ותשמש כאחת הספונסריות של המפעל עד תום עונת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully