וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם הפתיעה את צ'לסי

19.3.2006 / 20:14

בדרבי הלונדוני היתה ידה של קבוצת התחתית על העליונה עם 0:1 קטן גדול. ליברפול ניצחה את ניוקאסל 1:3 והתקרבה ליונייטד שבמקום השני

שני משחקים סוגרים היום (ראשון) את המחזור ה-30 בפרמייר ליג.

ניוקאסל - ליברפול 3:1

ניוקאסל הגיעה למשחק אחרי התאוששות מרשימה מאז עזב גרהאם סונס את המועדון, ובריחה מאזור הירידה, בו הייתה במהלך רוב העונה. ליברפול ראתה את מנצ'סטר יונייטד מנצחת אתמול (שבת), ורצתה להידבק ליריבה המושבעת בקרב על העלייה האוטומטית לליגת האלופות.

האדומים עלו ליתרון 0:1 בדקה העשירית. פיטר קראוץ' הגיע ראשון לכדור גובה ונגח מקרוב פנימה. בדקה ה-35 העלה ג'רארד ל-0:2 אחרי בישול נהדר של קראוץ'. שולה אמאובי צימק ארבע דקות לתום המחצית הראשונה. בדקה ה-51 ביצע ז'אן אלן בומסונג עבירה בתוך הרחבה, ראה את הכרטיס האדום, וג'יבריל סיסה כבש מהנקודה הלבנה וחתם 1:3 לליברפול.

פולהאם - צ'לסי 0:1

צ'לסי הציגה יכולת עלובה במחצית הראשונה במשחק החוץ שלה מול פולהאם והפסידה. מוריניו ערך חילוף כפול כבר בדקה ה-24 (דרוגבה ודאף במקום רייט פיליפס וקול). לואיס בואה מורטה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-17. המיליונרים ניסו להשוות במחצית השנייה אבל החמיצו, ובפעם היחידה שהצליחו לכבוש, נפסל השער בגלל נגיעת יד של דרוגבה. וויליאם גאלאס הצרפתי הורחק בדקה ה-90.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully