וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' יוכל לערער על הרחקתו

ניר איסקוב

19.3.2006 / 18:15

קשר מכבי ת"א קיבל רשות ערעור, הדיון בעניינו ייערך עוד השבוע. קאנן: "לא מצפה מהשחקנים שישחקו בשבילי, אלא בשבילם"

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל נענתה היום (ראשון) לבקשת רשות הערעור שהגיש קשר מכבי ת"א, אייל ברקוביץ', על הרחקתו משישה משחקים.

הדיון בערעורו של ברקוביץ', שריצה ארבעה משחקים מתוך העונש שהטיל עליו בית הדין המשמעתי של ההתאחדות, יישמע כבר השבוע. ברקוביץ' נאלץ להגיש את הבקשה, לאחר שלא עירער תוך חמישה ימים ממתן פסק הדין, כמתחייב בתקנון המשמעת.

טון קאנן התייחס באתר הרשמי של מכבי ת"א, לידיעות על כך שחלק מהשחקנים לא התאמצו במכוון במשחק אתמול (שבת) נגד מכבי פ"ת: "השחקנים לא צריכים לדבר מחוץ למגרש, אלא רק על כר הדשא. אני לא מצפה מהשחקנים שישחקו בשבילי, אלא בשבילם. הם צריכים להבין שאיך שהם משחקים פוגע בי, אבל גם בעצמם".

אבי נמני עבר היום טיפולים, וימריא הלילה לבלגיה לביקורת אצל פרופ' מרטנס. הקפטן צפוי לשוב ארצה מחרתיים (שלישי).

אוהדי מכבי ת"א מתכוונים להחרים את משחק החוץ הקרוב של הקבוצה, בעקבות תצוגות הנפל האחרונות והמגעים התקועים בנושא עסקת מכירת המועדון לאיש העסקים יצחק (זכי) רכיב.

ראשי ארגון האוהדים אולטראס יצרו קשר עם מאמן קבוצת הכדורעף של המועדון, זוהר בר נצר, והבטיחו להגיע בהמוניהם, כדי לעודד את שחקניו בסדרת הגמר שלהם נגד קרית אתא בשבוע הבא. סיסמת האוהדים תהיה "מעודדים את מי שנלחם", כפי שהסביר בועז קלדרון, מראשי ארגון האולטראס: "בכדורגל אנחנו משלמים 100 שקל ומקבלים ביזיון, בעוד שבכדורעף אנחנו לא משלמים, ומקבלים מלחמה ומכביזם".

מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, התראיין הערב (ראשון) לרדיו ללא הפסקה ואמר: "אני המנהל היחיד בארץ שבאים אליו בטענות מקצועיות. עמדתי בכל היעדים שהציבו לי המנהלים שלי. בין אם זה בגיוס ספונסרים ובין אם במכירת כרטיסים ומנויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully