וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הייתה לי כוונה להתפטר"

ניר איסקוב

19.3.2006 / 15:55

מאזן גנאים זימן את לופא קדוש לשיחה מקצועית במהלכה הובהר לו כי הוא לא רצוי עוד. יו"ר הדירקטוריון: "ניסינו לשכנע אותו להישאר"

לופא קדוש התפטר מתפקידו כמאמן בני סכנין. קדוש, מאמנה השני של הקבוצה העונה, החליט לעזוב, בתום שיחה שקיים עם היו"ר מאזן גנאים, ויו"ר הדירקטוריון, אחמד עאמר.

בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב כי "בישיבה שהתקיימה בין קדוש וגנאים הוחלט ברוח טובה וכבוד הדדי על סיום דרכו של קדוש בקבוצה, בין היתר בשל התערערות ביחסים בין המאמן והשחקנים". שייע פייגנבוים ומומי זעפרן, שהחל את העונה בסכנין, מוזכרים כמועמדים לקחת על עצמם את תפקיד אימון הקבוצה עד סיום העונה.

"הייתי בקבוצה שנהניתי לעבוד בה, היחסים ביני לבין ההנהלה הם מצוינים, אבל זה צעד בלתי נמנע", הסביר קדוש. "היו לנו שלושה משחקים נורא קשים, בהם הפסדנו, והמערכת לחוצה. לא הייתה לי שום כוונה להתפטר, באתי לדבר על מהלכים מקצועיים, אבל ראיתי שמאזן ואחמד לחוצים, אז אמרתי שהזעזוע היחיד שאפשר לעשות הוא שאני אעזוב, והם קיבלו את זה. הייתה לי פגישה מאוד קשה עם השחקנים, אבל הזמן יעשה את שלו. לא היה לי ספק שהקבוצה תישאר בליגה, ועכשיו יש ארבעה משחקי בית וחוץ, והסיכויים להישאר בליגה הם טובים. אני מאחל לקבוצה בהצלחה".

יו"ר דירקטוריון בני סכנין, אחמד עאמר, נתן את גירסת ההנהלה: "לופא הציע להתפטר, ישבנו ביחד, וקיבלנו החלטה משותפת. אנחנו מודים לו, מעריכים אותו מאוד, ויודעים שהוא בא אחרי 6 משחקים ללא ניצחון. כל 22 הנקודות שהשגנו רשומות על שמו, אבל צריך לשנות אווירה במועדון. לא פנינו למומי זעפרן, ולא לאף מאמן אחר. ב-24 שעות הקרובות נמנה מאמן חדש. בסך הכל, היה טוב לנו עם לופא, והיינו רוצים שהוא ימשיך. ניסינו לשכנע אותו להישאר, אבל הוא אמר שחייב לבוא לזעזע. אני בטוח שנישאר בליגה. עברנו 3 משחקים קשים, ועכשיו פסקאל וקאסום חוזרים מפציעה".

סכנין, שממוקמת במקום ה-11 עם 22 נקודות, הפסידה כאמור בשלושת משחקיה האחרונים, והיא מרוחקת 5 נקודות מהפועל נצרת עילית המדורגת במקום העשירי.

  • עוד באותו נושא:
  • לופא קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully