וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי ה-WWE בישראל

19.3.2006 / 13:31

יגיעו לשתי הופעות מיוחדות בהיכל נוקיה כחלק מסיבוב הופעות עולמי של SMACKDOWN WWE. בסך הכל ינחתו כ-60 אנשי צוות

ליגת הרסלינג (היאבקות) הפופולארית בעולם, מגיעה לישראל.
כוכבי ה- WWE ינחתו בישראל לשתי הופעות בהיכל נוקיה, בין התאריכים 29-27 ביולי, כחלק מסיבוב הופעות עולמי של "SMACKDOWN WWE". הגעתם ארצה היא יוזמה של חברת "טרנס –אמריקה" הישראלית בשיתוף עם הנהלת ה-WWE.

ה-WWE היא הדבר החם בקרב הצעירים בעולם. מדובר בשואו עמוס בפירוטכניקה ותלבושות. כוכבי ה-WWE כבשו כבר את ארה"ב, יפן, אוסטרליה, ניו זילנד, תאילנד ואיטליה. היסטריית ה-WWE החלה בישראל שוב לפני כשנה וחצי, כשערוץ הספורט החל לשדר באופן קבוע את קרבות הכוכבים. מדובר בתכניות "RAW" ו"SMACKDOWN".

לישראל מגיעים הכוכבים הגדולים של תחרות ה-SMACKDOWN: קורט אנגל, אלוף העולם במשקל כבד, כריס בנואה, אלוף ארצות הברית, בטיסטה שחוזר מפציעה, ריי מיסטריו הזריז וחובש המסכה ורנדי אורטון שמסומן להיות האלוף הבא. כמו כן יגיעו הבוגי מן המפחיד, בוקר טי ואשתו שארמל, JBL והצמד MNM הסופר פופולאריים.

בסך הכל ינחתו בישראל כ-60 איש מצוות ה-WWE. תקציב ההפקה יעמוד על מיליון דולר, משך ההופעה יהיה שלוש שעות ויכלול מופע פירוטכניקה. כמו כן הזירה המקורית של המופע תגיע היישר מארה"ב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 149 ל-389 שקלים, כשהכרטיסים היקרים יהיו כמובן סביב הזירה על הפרקט.

מפיקי המופע התבקשו לדאוג שבבית המלון של המתאבקים יוכנו מיטות ואמבטיות שיתאימו למידותיהם הגדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully