וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: שראפובה רמסה את דמנטייבה

19.3.2006 / 6:54

גמר הרוסיות בטורניר בקליפורניה הסתיים בניצחון קליל - 1:6, 2:6 של שראפובה. בלייק הפתיע את נדאל, ויפגוש בגמר את פדרר

מריה שראפובה, המדורגת 3 בטורניר אינדיאן וולס (סך פרסים של 3.2 מיליון דולר) לא התקשתה לנצח לפנות בוקר (בין שבת לראשון) את בת ארצה, יילנה דמנטייבה - 1:6, 2:6, וזכתה בטורניר.

המפתח במשחק היו חבטות ההגשה של דמנטייבה, שזכתה רק ב-43 אחוז מחבטות ההגשה הראשונות שלה, ונחלה 24 אחוזי הצלחה בהגשה שניה. עם מספרים כאלה, לא מנצחים את שראפובה.

"אני מרגישה ממש טוב", אמרה זוכת הטורניר, "השקעתי הרבה עבודה בימים האחרונים וזה השתלם. כעת, כשרואים את זה, יש סיבה לשמוח". דמנטייבה הגיבה: "התכוננתי היטב למשחק, אבל אין מה לעשות, מריה שלטה לכל אורכו והייתה דומיננטית. לא היתה לי שום יכולת להגיב".

בין הגברים העפיל רוז'ה פדרר, המדורג 1, כצפוי לגמר, לאחר שניצח את התאילנדי פראדורן סרישאפאן - 2:6, 3:6, אבל אם ציפה לפגוש בגמר את הספרדי רפאל נדאל, נכונה לו הפתעה, כי ג'יימס בלייק האמריקאי טרף את הקלפים. בלייק ניצח 5:7, 3:6, והלילה (ראשון, 21:30, ESPN) ינסה להפתיע גם את המדורג 1 בעולם.

"רפאל הוא שחקן עם יכולות מדהימות", פירגן בלייק ליריבו, "שיחקתי את הטניס הטוב ביותר שיכולתי לשחק נגדו". הוא ינסה לנצח את אלוף השנתיים הקודמות בטורניר, ויודע שהמשימה קשה: "מזג האוויר היה טיפה קר יותר משציפיתי אבל התגברתי. פדרר? לא צריך לספר מי הוא. אנסה לנצל שוב את חבטת כף היד שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully