וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוב למות בעד אוסישקין"

ניר איסקוב

19.3.2006 / 10:04

כך חתם אוהד הפועל ת"א בן 19 את מכתבו, לפני שניסה להתאבד באמצעות כדורים ב"עיר האוהלים" באוסשיקין. מצבו יציב

אוהד הפועל ת"א, ששכן ב"עיר האוהלים" בסמוך לאולם אוסישקין, ניסה הערב (שבת) לשים קץ לחייו, ואושפז בחדר המיון של בית החולים "איכילוב" בת"א. האוהד, חייל בן 19, עבר שטיפת קיבה, הקיא ויצא מכלל סכנה.

מתברר כי האוהד נטל כמות גדולה של כדורים, והובהל באמבולנס לבית החולים על ידי מנהל המשק של קבוצת הכדורסל, יצחק לוי ("שחור"). מאוחר יותר נמצא מסמך שהשאיר אחריו, ככל הנראה מדובר במכתב התאבדות, שאותו חתם במילים: "טוב למות בעד אוסישקין". המסמך נמסר לפסיכיאטר, והאוהד עצמו יעבור בדיקה נוספת, שתקבע את הנזק שנגרם לכבד.

הנרי אלקבץ, שגילה את האוהד והזעיק את האמבולנס, תיאר בהתרגשות: "חזרנו ממשחק הכדורגל בלומפילד, ישבנו באוהל הגדול שבעיר האוהלים, אכלנו ארוחת ערב וראינו ספורט בטלוויזיה. בשלב מסוים, האוהד אמר שהוא הולך לישון באחד האוהלים בחוץ.

"רבע שעה אחר כך, קיבלתי טלפון, יצאתי לדבר מחוץ לאוהל, ופתאום ראיתי אותו שוכב עם צעיף של הפועל ת"א על הפנים. אמרתי לו כמה פעמים "מה קורה", והוא לא ענה. הכנסתי את הראש פנימה, וראיתי שלוש וחצי חבילות פתוחות של כדורים. העיניים שלו היו הפוכות, והוא היה בלי הכרה. דפקתי צרחה, עוד אוהדים הגיעו, והזעקתי אמבולנס. 'שחור' נסע אתו, ועד עכשיו לא אמרו לנו כלום על מצבו. אני יודע שהאוהד לקח קשה את הסיפור עם אוסישקין, ו'שחור' היה בשבילו כמו אבא. מזל שהאמבולנס בא מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully