וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה חוזרת לנצח

19.3.2006 / 0:48

אחרי ההפסד לאוסאסונה בשבוע שעבר, חניכיו של רייקארד ניצחו את סוסיאדאד 0:2 משערים של לארסון ואטו. חטאפה-לה קורוניה 2:1

היום (שבת) נפתח המחזור ה-28 בלה ליגה, כשבמוקד ניצחון החוץ של ברצלונה בסן סבסטיאן, שהשכיח את ההפסד 2:1 לאוסאסונה בשבוע שעבר. הפער מוולנסיה וריאל מדריד צמח ל-12 נקודות. מחר יטיילו הצ'ה לסנטאנדר, בעוד המדרידיסטים ייארחו את בטיס המדשדשת.

ריאל סוסיאדאד - ברצלונה 2:0

פרנק רייקארד ביצע כמה שינויים בהרכב. הנריק לארסון פתח בחוד לצידו של סמואל אטו, והבקיע אחרי 8 דקות. רונאלדיניו סידר לו כדור גדול מעל לכל ההגנה, והשבדי עצר ושלח את שערו התשיעי העונה והחמישי ברציפות בליגה כדי לקבוע 0:1. בארסה החזיקה בכדור יותר מ-70 אחוזים מהזמן במחצית הראשונה, וגם כשהורידו את הרגל מהגז אחרי ההפסקה, המשיכו להיות מסוכנים יותר מהבאסקים, שרחוקים רק שתי נקודות מהקו האדום. מארק ואן בומל פתח במקומו של מוטה, ובדקה ה-51 כמעט החזיר לרייקארד עם שער, אבל אחרי שקיבל כדור מרונאלדיניו, פרץ מצוין לרחבה, הוא בעט רק לקורה. סמואל אטו עט על המציאה ונעץ את שערו ה-20 העונה בדרך לניצחון הראשון של הבלאוגראנה בסן סבסטיאן מזה ארבע שנים.

אדמילסון, מארקז ולארסון הוחלפו בגלל מתיחות כאלו ואחרות, ועכשיו ניתן לראות אם יהיו כשירים לקראת השבועות הקרובים של המועדון. ביום שלישי מחכה חטאפה במחזור של אמצע השבוע, וב-28 המשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. בינו לבין הגומלין תגיע ריאל מדריד לביקור בקמפ נואו.

שאר המשחקים

חטאפה - לה קורוניה 2:1

ויקטור הוותיק הבקיע ראשון לאורחים בדקה ה-30, אבל ואלנטין סרחיו פאצ'ון השווה 12 דקות בתוך המחצית השנייה. פרנקו סיסקו הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-73, וצימק לנקודה בלבד את הפער מהמקום השישי שמוביל לאופ"א, בו נמצאת סביליה.


ויאריאל - אתלטיקו מדריד 1:1

הצוללת הצהובה, שמתכוננת לרבע גמר ליגת האלופות, פספסה הזדמנות להתקרב לצמרת. דייגו פורלאן העלה את ויאריאל ליתרון בדקה העשירית, פרננדו טורס הישווה בדקה ה-58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully