וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד משריינת את המקום השני

18.3.2006 / 18:59

1:2 על ווסט ברומיץ' מרחיק אותה מליברפול. ארסנל-צ'רלטון 0:3. ווסטהאם-פומפי 4:2, קטן פתח והוחלף במחצית בבניון, שהבקיע (90)

היום (שבת) נפתח המחזור ה-30 בליגה האנגלית, כשבמוקד ניצחון נוסף של ארסנל המתאוששת, הפעם 0:3 על צ'רלטון בהייבורי, וה-1:2 של מנצ'סטר יונייטד בווסט ברומיץ'. יניב קטן פתח לראשונה העונה בהרכבה של ווסטהאם, אבל אחרי שפורטסמות' הורידה אותה להפסקה בפיגור 3:0, אלן פארדיו הוציא אותו והכניס את יוסי בניון.

פרגוסון מחזיר קצת צבע ללחיים

ארסנל - צ'רלטון 0:3

ארסנל מתעסקת בעונה הבאה ובליגת האלופות, אבל לא שוכחת לדפוק כרטיס גם בפרמיירליג. למרות השמועות לגבי תיירי הנרי וארסן ונגר, ולמרות העובדה כי המקום בצ'מפיונס של העונה הבאה עדיין לא מותבטח, ידעו התותחנים לתפקד כשצ'רלטון הגיעה העירה. רובר פירס (13), עמנואל אדבאיור (32) ואלכסנדר חלב (49) דאגו שהסיפור יהיה גמור מעט אחרי המחצית, והשאירו לנו הרבה דקות של גארבג' טיים.


ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר יונייטד 2:1

ווסט ברומיץ' מרגישה את ברמינגהאם שנושפת בעורפה ורצתה להפתיע את השדים האדומים כדי להתרחק מהקו האדום. אבל לחניכיו של אלכס פרגוסון ישנה מטרה, והיא לסיים במקום השני ולהימנע מהסיבובים המוקדמים בליגת האליפות של העונה הבאה. שני שערים של לואיס סאהה (16 ו-64) הספיקו אל מול שער אחד מאוחר של ווסט ברומיץ', מרגליו של נתן אלינגטון (78).


ווסטהאם - פורטסמות 4:2

הסיפור מבחינתנו במשחק הזה הייתה עלייתו של יניב קטן בהרכב ווסטהאם, לראשונה בקריירה האירופית הקצרה שלו. אבל אחרי שלושה שערים של האורחים מהתחתית הנמוכה, החליט אלן פארדיו שהוא ראה מספיק, והכניס בדקה ה-46 את יוסי בניון במקומו. טרז'ור לומאנו לואה לואה (19), שון דייויס (25) ופדרו מנדז (42) השתיקו את באי האפטון פארק וקבעו תוצאה מדהימה. טדי שרינגהאם צימק בדקה ה-69, אבל סבטוסלאב טודורוב העלה ל-1:4, 8 דקות מאוחר יותר. יוסי בניון קבע את התוצאה הסופית בדקת הסיום.

אחרי העלייה לרבע גמר הגביע היו בווסטהאם מעודדים לקראת המשך העונה, אבל ההפסד הזה השאיר אותם במרחק 7 נקודות מהמקום שמוביל לגביע אופ"א. פומפי, שגם שלוש הנקודות מהניצחון הזה לא העלו אותה מעל לקו האדום, יכולה להתחיל להאמין בסיכויה להישאר עוד עונה בפרמיירליג.

שאר המשחקים

אברטון - אסטון וילה 1:4

אברטון אומנם מוקמה לפני פתיחת המחזור במקום ה-11, אבל שחקניו של דייויד מויס ידעו כי הם במרחק נקודות ספורות מהמקום שמוביל לאירופה בעונה הבאה. הניצחון הביתי מול אסטון וילה נתן להם הזדמנות נוחה להתקרב לדבוקת הצמרת. ג'יימס מקפאדן פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-15, טים קייהיל הוסיף את השני בדקה ה-22, ולאון עוסמן קבוע 0:3 בדיוק לפני המחצית. גבריאל אגבונלאחור צימק בדקה ה-64, אבל קייהיל השלין צמד ודאג להחזיר את פער שלושת השערים ממש לפני שריקת הסיום.


בלקבורן - מידלסברו 2:3

מידלסברו אומנם ממוקמים במקום ה-15 בליגה, אך השחקנים חייבים לשמור על כושר משחק לקראת רבע גמר גביע אופ"א מול פ.צ באזל. חבל שהם לא שיתפו את הרוברס בתוכניות שלהם, כי בלקבורן המפתיעה עלתה ליתרון אחרי 11 דקות מרגליו של קרייג בלאמי. מארק וידוקה השווה 5 דקות מאוחר יותר, וגם אחרי ה-1:2 של מורטן גאמסט פדרסן (28) ידעה בורו להשוות מרגליו של אקס ברצלונה פאביו רושמבאק (62). ומכיוון שכמה דקות קודם לכן השאיר רובי סבאג' את בלקבורן בעשרה שחקנים, נראה היה שהיא בדרך להפסד ביתי. אז הגיע קרייג בלאמי (68) והבקיע את השער המכריע, וקבע ניצחון תשיעי ב-13 משחקי הליגה האחרונים לרוברס.


בולטון - סנדרלנד 0:2

אחרי ההדחה הכואבת בשמינית גמר הגביע האנגלי, יש לקואץ' אלרדייס סיבות לנחמה. קווין דייויס (47) שבר מחצית מאופסת, וקווין נולאן קבע את תוצאת המשחק 5 דקות לסיום.

מנצ'סטר סיטי - וויגאן 1:0
הבקיע: לי מקלוך (55)

ברמינגהאם - טוטנהאם 2:0
הבקיעו: אהרון לנון (65) ורובי קין (78).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully