וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז יפתח עם שלושה בלמים

ניר איסקוב

19.3.2006 / 8:30

המנג'ר הצרפתי יעלה למשחק מול מכבי חיפה עם הגנה מעובה, כדי לנטרל את קולאוטי וארבייטמן. גאידמק רוצה להרחיב את טדי

מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, יעלה לקרב הצמרת מול מכבי חיפה היום (ראשון, 20:50, טדי, שידור ישיר בישראל 10) במערך של 1:4:5, הכולל שלושה בלמים בדמות איגור מיטרסקי, תומר בן יוסף ודוד אמסלם. זוהי למעשה התשובה של פרננדז לשני החלוצים של חיפה, שלומי ארבייטמן ורוברטו קולאוטי.

את עמדות המגינים יאיישו תומר חליבה (ימין) ויואב זיו (שמאל). עמרי אפק, שנופה מהסגל בשבוע שעבר, שב ל-18 השחקנים של פרננדז להתמודדות, ואף עשוי להשתלב בהרכב הפותח. ההתלבטות של פרננדז היא בינו לבין אבירם ברוכיאן, שזוכה כרגע לעדיפות. מזואה אנסומבו, ז'רום לרואה ופבריס פרננדז ישלימו את חוליית הקישור.

דויד אגאנסו יפתח כחלוץ בודד, למרות יכולתו הטובה של ליאור אסולין במשחק האחרון נגד בני סכנין. בסיום האימון המסכם היום (שבת), מיהר אסולין למכוניתו, אך נקרא לאסיפה קבוצתית, אליה הגיע בחוסר חשק מופגן. המנג'ר הצרפתי החליט הפעם שלא להכליל בסגל את עמית בן שושן הצעיר.

בתחילת השבוע הבא צפוי להתבהר משך ההיעדרות של גל אלברמן, הסובל מפריצת דיסק. "זה בהחלט חיסרון מקצועי משמעותי, אלברמן הוא שחקן חשוב בבית"ר", אמר המאמן גיא עזורי. אלברמן יהיה היחיד משחקני בית"ר שאינו כשיר למשחק.

ז'רום לרואה, שהופך בהדרגה לבעל הבית של בית"ר על המגרש, מנסה להיות כזה גם מחוץ לכר הדשא, והשבוע הוא דרבן את חבריו לקראת המפגש מחר. "המשחק הזה הוא יותר מ-3 נקודות, הוא משחק שיקבע מי הקבוצה השולטת בליגה ואנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה", אמר הקשר הצרפתי.

300 כרטיסים בלבד נותרו לאוהדי הקבוצה, כך שבהחלט ייתכן מצב כי היתרה תאזל עוד במכירה המוקדמת. משרד הכרטיסים ב"בן נאים" ייפתח הערב (שבת) ב-18:00, עבור אוהדים שהזמינו כרטיסים באמצעות כרטיסי אשראי. הנהלת בית"ר ממליצה לאוהדים שלא להמתין להגעה למגרש, ולאסוף את הכרטיסים כבר הערב או מחר בבוקר במשרדי הכרטיסים "בן נאים" ו"גרבר" בחיפה.

קופות האצטדיון תיפתחנה מחר ב-16:00, והשערים ב-17:00. דיילות מטעם הקבוצה תתייצבנה בכניסה לשערים, כדי להחתים אוהדים המעוניינים להצטרף למועדון האוהדים הרשמי שמקימה הנהלת הקבוצה, "הלב הצהוב".

לפני המשחק ייערך טקס לכבוד שחקני בית"ר מעונת 1975/6, שזכו בגביע הראשון של הקבוצה. בין השמות הבולטים של אותה קבוצה נמצאים, אורי מלמיליאן, דני נוימן, יוסי מזרחי ו-ויקטור לוי, שבצוותא עם חבריהם יוזמנו לכר הדשא, ויזכו למגיני הוקרה.

קבוצת הנוער של המועדון גברה היום 0:2 בחוץ על בית"ר טוברוק, והעפילה לחצי גמר גביע המדינה. עומר מולאי (דקה 16) וחן עזריאל (88) כבשו. מלבד בית"ר, הבטיחו גם הפועל ת"א ומכבי ת"א את השתתפותן בחצי הגמר.

מזואה אנסומבו אמר לאתר בית"ר.נט לקראת המשחק: "ההפסד 3:0 בסיבוב הקודם למכבי חיפה עד עכשיו נמצא אצלי בזיכרון, ואני בטוח שגם האוהדים זוכרים אותו. המטרה שלנו היא עכשיו לשפר את הרושם הרע שהשארנו באותו משחק. בתחילת השבוע ניצחנו את סכנין והקבוצה מחקה את התבוסה בעונה שעברה, עכשיו נצטרך לעשות אותו דבר מול חיפה. זה לא הולך להיות קל, חיפה היא הקבוצה החזקה ביותר בליגה, אבל ביחד עם העזרה של הקהל זה אפשרי".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, תומר חליבה, איגור מיטרסקי, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, יואב זיו, מזואה אנסומבו, ז'רום לרואה, אבירם ברוכיאן (עמרי אפק), פבריס פרננדז, דויד אגאנסו.

ארקדי רוצה עוד 8,000 מקומות (עודד זרגרי, הארץ)

"אם היו לנו 50 אלף מקומות, הם היו מלאים", אמר אתמול יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר. "זה משחק גדול, משחק העונה. הבקשות לכרטיסים לא מפסיקות לזרום. הרבה זמן לא היה דבר כזה", הוסיף היו"ר, "בסך הכל בית"ר ירושלים של היום זו קבוצה שיכולה להתמודד מול מכבי חיפה. המשחק יכול להקפיץ אותנו למעלה, אני מאמין שננצח". ניצחון של בית"ר ירושלים יוריד את הפער בין הקבוצות לעשר נקודות.

הבעלים של בית"ר ירושלים, [[ארקדי גאידמק]], מקווה להרחיב את איצטדיון טדי כבר בעונה הבאה. בעיריית ירושלים יש כבר תוכנית שלמה להקמת יציע דרומי, בן 8,000 מקומות, וגיידמק מתכוון לקדם אותה במהירות.

ניצחון של לואיס פרננדז יעלה את מניותיו אצל גאידמק. הבעלים, שתקף את פרננדז ואמר שהוא לא מנהיג, הבין שההצהרות חוללו הרבה מדי רעש, וביום שישי החליט למתן את הצהרותיו. "אני מאמין ביכולות של פרננדז לנצח את חיפה", אמר גאידמק. "יש לבית"ר קבוצה טובה ושחקנים מוכשרים, שיכולים לנצח גם את מכבי חיפה. פרננדז מקצוען, זו לא פעם ראשונה בקריירה שלו שהוא מכין קבוצה למשחק גדול".

בבית"ר מאמינים כי שני ניצחונות רצופים של פרננדז, מול חיפה והפועל תל אביב, יסללו את דרכו לאימון הקבוצה גם בעונה הבאה.

"לא צריך לדבר על מוטיבציה לפני משחק כזה", אמר המאמן גיא עזורי, "כולם יודעים ומבינים את משמעות המשחק. זה מבחן כוח עבור הקבוצה, ואנחנו צריכים להיות אגרסיביים מאוד ובעיקר מרוכזים. אנחנו צריכים לזכות בכרטיס לאירופה ולכן זקוקים מאוד לנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully