וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מחייכת עוד לפני בית"ר

תומר לוי, הארץ בשיתוף ניר איסקוב

19.3.2006 / 8:37

ההפסד של הפועל ת"א הוריד לחץ מהקבוצה, לקראת המשחק בטדי (20:50, ישראל 10). רוני לוי לא התייחס ליריבה באימון המסכם

במכבי חיפה היו מרוצים אתמול (שבת) מההפסד של הפועל תל אביב . "ירד מאיתנו המון לחץ", הודו בקבוצה, "נגיע לטדי הרבה יותר משוחררים".

"שתי הקבוצות ירצו להוכיח שהן קבוצות גדולות", אומר אדורם קייסי. "אנחנו צריכים להוכיח שהתקופה הגרועה מאחורינו, בית"ר תרצה להוכיח שיש לה לפחות מקום באירופה. אנחנו לא מתרגשים מהלחץ, אצלנו תמיד יש לחץ, בלי קשר לפער בצמרת".

כ-2,500 אוהדים של חיפה יגיעו לטדי עם הקבוצה. כוחות משטרה ילוו את האוטובוסים מלטרון ועד לאיצטדיון.

רוני לוי יערוך שני שינויים בהרכב. ניר דוידוביץ' יחזור לעמוד בין הקורות במקום תום אלמדון, ואלון חרזי ישוב לאייש את עמדת המגן הימני על חשבון קלמי סבן. גוסטבו בוקולי ימשיך להיעדר, הפעם בגלל צבירת 5 כרטיסים צהובים, ואת מקומו בכנף ימין של הקישור ימלא מיכאל זנדברג, שתופקד בעמדה הזו גם ביום רביעי, למרות שהרגל החזקה שלו היא שמאל.

עידן טל מתלונן על כאבים בכף רגלו, זכר למשחק גביע הטוטו, אך התאמן היום (שבת) כרגיל, וצפוי לפתוח בעמדת הקשר השמאלי. רוברטו קולאוטי, הסובל ממתיחה בגיד הסמוך לשריר המפשעה, השלים אף הוא אימון מלא, קיבל טיפול תרופתי ויעלה לשחק עם זריקה.

רוני לוי הפתיע כאשר לא התייחס כלל ליריבה הצפויה, כפי שהוא נוהג לעשות יום לפני משחק, אלא התרכז אך ורק בביצועי חניכיו, במיוחד בלחץ הלא מספק לטעמו, שהם מפעילים על הקבוצות האחרות. המאמן הקרין בפני השחקנים קלטות המראות כיצד הם לחצו בצורה נכונה, לעומת משחקים שבהם הם לא עשו זאת בצורה טובה מספיק. גורם בקבוצה הסביר: "אם לא נשפר קודם כל את הדברים הלא טובים אצלנו, לא נוכל לנצח גם את כפ"ס".

מנהל הקבוצה, אריה בורנשטיין, הגיע לסיכום עם קצין אג"ם של משטרת ירושלים, שלפיו האוטובוסים של הקבוצה ושל אוהדיה יזכו לליווי מהכניסה לירושלים, וביציאה מהעיר עד נקודה מסוימת. "בדרך כלל המשחקים נגד בית"ר רגועים, חוץ מתקרית אחת שהייתה לנו, כשאוהדים שלהם המתינו לנו וזרקו אבנים", אמר בורנשטיין. "אני מאמין שיהיה בסדר".

לאוהדי הקבוצה נותרו 500 כרטיסים בלבד, מתוך 2,500 שהוקצו להם, כך שייתכן כי היתרה תאזל עוד במכירה המוקדמת. הסעות האוהדים למשחק תצאנה מאולמי "רון" בשעה 17.00, בעלות של 35 שקל הלוך-חזור.

קבוצת הנוער של המועדון נוצחה היום 2:0 על ידי הפועל ת"א, במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, פרננדו לורפיסה, עידן טל, מיכאל זנדברג, שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully