וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הראינו איכפתיות"

18.3.2006 / 20:51

שוער הפועל ת"א שביט אלימלך, מסביר את שני השערים של הפועל כפ"ס בתוספת הזמן, שסידרו לה 1:2 מדהים בבלומפילד ואת ההפתעה של העונה

אחרי שער היתרון המהיר שלהם נגד הפועל כפ"ס בדקה ה-3, בהפועל ת"א כבר ראו עוד 0:1 קטן ולא משכנע, שיסדר להם פער של 8 נקודות מהמוליכה, רגע לפני משחק העונה בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. בטח כשמדובר בהפועל כפ"ס, שהסיכויים שלהם לשרוד העונה גם ככה די אפסיים. אבל זה בדקה ה-3, עת שרמי חליס קבע 0:1 מהיר לאדומים. מאותו רגע חניכיו של קשטן הלכו לישון, חלמו על המשחק בטדי והתעוררו בבהלה בדקות הסיום. זוראן ראיוביץ' השווה ושליו מנשה קבע 1:2 מדהים לכפ"ס, א-לה מנצ'סטר יונייטד בגמר נגד באיירן מינכן. אוהדי הפועל ת"א הניפו מתחילת המשחק שלטים כנגד משה תאומים וחברי ההנהלה במועדון. כנראה שהם ידעו למה.

מי שבסופו של דבר צימקה את הפער ל-8 נקודות היא הפועל כפ"ס, וזה כמובן הפער מהפועל נצרת עילית, שתתארח ב"לוויטה" במחזור הבא. הפועל ת"א עדיין רחוקה 11 נקודות ממכבי חיפה ונראה שהזדמנויות מהסוג הזה להעיר את הצמרת, לא יחזרו על עצמן העונה.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! רמי חליס מתחיל התקפה של הפועל ת"א, מוסר ימינה לפנטסיל, מקבל בחזרה את הכדור, פורץ לרחבה ומבקיע. מגיני כפר סבא ההמומים, עומדים ומביטים. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 27 - אוגבונה מרים כדור משמאל לאליניב ברדה, שנוגח החוצה.

דקה 38 - הזדמנות נהדרת לכפ"ס. אבי כנפו מרים כדור משמאל, עמנואל פאפו מתרומם מצויין ונוגח למשקוף.

דקה 45 - בן לוז מכניס כדור לאבי כנפו, שפורץ מימין ובועט החוצה.

דקה 55 - אליניב ברדה מכניס כדור לגילי ורמוט שבועט לשער. אבח איבגי הודף היישר לורמוט, שבועט את הריבאונד לקורה, הכדור מתגלגל על קו השער וכפ"ס ניצלת משער.

דקה 56 - כפ"ס יוצאת למתפרצת. בן לוז מסובב משמאל, סמואל יבואה בועט מהאוויר היישר לרגליו של שביט אלימלך.

דקה 75 - כדור חופשי לכפ"ס מ-16 מטר אלכסונית. שלו מנשה מסובב לידיים של אלימלך.

דקה 90 - גול! כדור חופשי להפועל כפ"ס מ-30 מטר. זוראן ראיוביץ' מפציץ ולא מותיר לשביט אלימלך סיכוי.

דקה 92 - גול! אבי תקוה שלח כדור יפה לתוך הרחבה, שלו מנשה עצר על החזה והכניע את אלימלך בין הרגליים. 1:2 לכפר סבא.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, רמי חליס (פליקס אובוקה, 59), טל חן, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, ג'ון פנטסיל, גיל ורמוט (עומר פרץ, 84), אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה (ברוך דגו, 68).

הרכב הפועל כפ"ס: אבי איבגי, אייל משומר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי (אורן ניסים, 84), שלו מנשה, אבי כנפו (זוראן ראיוביץ', 66), בן לוז (אבי תקוה, 66), סמואל יבואה.

"גם אם נרד נעשה את זה בסטייל"

מאמן הפועל כפ"ס, אלי אוחנה, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "אני כל הזמן מאמין. הפועל תל אביב אולי קבוצת הבית החזקה בליגה, אבל כפר סבא תמיד משחקת חיובי, תוקפת ויוזמת. לא נפלנו מהם ועלינו עליהם בשלבים מסוימים. פעם שנייה שמוציאים אותנו מהטוטו ופעם שנייה שאנחנו מפתיעים. אם בשבוע הבא ננצח את נצרת עילית נקטין את הפער לחמש נקודות, וגם אם נרד נעשה את זה בסטייל".

אוחנה התייחס למשימה הבאה שלו בשבוע הבא: "בגביע יש לנו משחק חשוב מאוד נגד סכנין וזה חלום גדול להגיע לרמת גן מלא בחצי הגמר". לגבי המשך דרכו אמר אוחנה: "אני סגור בכפר סבא, התפקיד היחידי שיכול לשחרר אותי הוא עוזר המאמן של קשטן, והתפקיד הזה תפוס. אז אני נשאר כאן ולא אהיה מאמן הנבחרת הצעירה".

מאמן הפועל ת"א דרור קשטן: "היום הניצחון של כפ"ס היה מוצדק. הם שלטו לאורך כל המשחק, יזמו והחזיקו בכדור. יכולנו לנצח אם היינו מנצלים את ההזדמנויות, אבל אם זה היה קורה זה לא היה מוצדק. זה חלק ממשחק הכדורגל, זו לא המצאה של הפועל ת"א. היו דברים מעולם במאבקים קצת יותר גדולים. קבוצה מנוסה לא צריכה לספוג שערים כאלו בדקות האחרונות, ויש לנו שחקנים מנוסים, רק שאף אחד מהם לא היה היום במיטבו, בלשון המעטה. יכול להיות שהשוק הזה ייתן את תוצאותיו ביום שלישי בגביע".

שביט אלימלך: "רציתי ארבעה שחקנים בחומה, אבל לא הקשיבו לי, בסוף ראיוביץ' בעט לעבר החומה, הזיזו אותה והכדור נכנס. כל הכבוד לכפ"ס, אין הרבה קבוצות שבאו לבלומפילד ושלטו בלי פחד. מעבר לאחריות שלנו, לא הראינו אכפתיות, וכפ"ס עלתה עלינו בהרבה".

יוסי אבוקסיס, שירד עצבני לחדר הלבשה: "התעצבנתי שקיבלנו גולים של נאיבים ושלא שיחקנו חכם, לא על שחקן ספציפי. כולנו יחד אשמים, לא שיחקנו עם שכל. השער המהיר שכבשנו היה צריך לגרום לנו לשחק יותר משוחרר. הגענו למצבים כדי לגמור את המשחק, לא כבשנו, ו-0:1 זה יתרון נזיל. שער השוויון היה בבעיטה לחיבור של אחד למיליון, ובשער השני פשוט לא סגרנו טוב. אני לא זוכר שכפ"ס הגיעה למצבים חוץ מבעיטה של יבואה. אנחנו צריכים להתעשת, יש לנו את הגביע, שזה משחק מאוד חשוב, ולמרות הכל חצי ליגה הייתה מוכנה להתחלף איתנו. אמרתי מהתחלה שהמלחמה שלנו היא לא נגד בית"ר, אלא נגד בני יהודה, שנמצאת במקום הרביעי, ורחוקה שש נקודות מאיתנו, כי גם מהמקום השני וגם מהמקום השלישי. מגיעים לאירופה בסוף העונה. זה לא אומר שלא נעשה את הכל כדי לסיים במקום השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully