וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים מחבלים במשחק"

18.3.2006 / 18:53

זה ההסבר של מאמן מכבי ת"א טון קאנן לתבוסה הביתית 3:0 למכבי פ"ת. שחקן במועדון: "בושה לעלות עם שחקנים שמוכרים את הקבוצה"

אחרי ההפסד הביתי להפועל עכו היה נדמה שמכבי ת"א תתפוס את עצמה בידיים, אך מתברר שהצהובים עדיין מתעקשים לבזות את עצמם. הנהלת הקבוצה ביקשה לעבור לאיצטדיון רמת גן כדי להרחיק מהשחקנים את לחץ האוהדים, אך גם זה לא עזר. מכבי ת"א בשנת המאה שלה ממשיכה לספוג הפסדים מביכים, והפעם תבוסה ביתית 3:0 למכבי פ"ת מהתחתית.

למזלה של מכבי ת"א, סכנין לא מצליחה לנצח, כי בכושר הנוכחי קבוצתו של לוני היא מועמדת רצינית לירידה. לוני הרציקוביץ' ואלי דריקס צריכים לחשוב טוב טוב מה הם עשו לא בסדר,, אם עונה עם תקציב כה גדול נגמרת בהשפלות כה גדולות. דווקא היום בחרו הוריו של טון קאנן להפתיע את בנם ולהגיע לישראל, אך נאלצו לצפות בבנם מושפל בימיו האחרונים בקבוצה.

מהלך המשחק

מהלך המשחק:

דקה 7 - נאור פסר בעט חזק מ-18 מטרים, חיימוב לא הגיע, הכדור חמק החוצה.

דקה 13 - בעיטת עונשין לזכות מכבי ת"א מרחק 20 מטרים אלכסונית מהשער, דמיטרדזה בעט יפה, הכדור פגע בקורה וניתז החוצה.

דקה 36 - דמיטרדזה שוב פרץ באגף הימני, הכדור הגיע למושיקו מישאלוף, ששחרר טיל אדיר מ-30 מטרים, שזעזע את המשקוף.

דקה 38 - עומר גולן השאיר כדור נוח לעיסמאיל עאמר, שבעט מעשרה מטרים לידיים של חיימוב.

דקה 47 - גול! סלים טועמה המחליף הרים כדור מסוכן לרחבה, שפונגין הרחיק לא טוב, ועומר גולן מתוך הרחבה שלח טיל לחיבורים. 0:1 לאורחים.

דקה 56 - התקפה מתפרצת של מכבי פ"ת. טועמה שלח את סרסור, שניסה להקפיץ מעל חיימוב. שוער מכבי קלט בקלות.

דקה 60 - אוהדי מכבי המיואשים החלו לצעוד החוצה, לשרוף כיסאות ולשיר לעבר השחקנים "אין לכם כבוד".

דקה 66 - גול! פטריק סופו מהתל בקלילות באבו סיאם, ומשאיר את טועמה מול שער ריק. טועמה לא מתבלבל ומכניע את חיימוב, 0:2 למכבי פ"ת.

דקה 76 - גול! טועמה בעט כדור עונשין, חיימוב לא השתלט על הכדור, סופו כבש בקלות, 0:3 ללוזונים.

מכבי ת"א: גיא חיימוב, סאלם אבו סיאם, ליאור ז'אן, אבי יחיאל, יובל שפונגין (יקיר שינה, 79), משה מישאלוף, ארז מסיקה (איציק שמש, 85), לירן כהן, הנרי מקינאווה (אופיר חיים, 57), גיורגי דמיטרדזה, ז'וזה דוארטה.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר (סלים טועמה, 46), מוראד מגמאדוב, מאוריסיו ג'ובאניני, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, אנדריי קלדיירה, סטניסלב דוברובין, עומר גולן (כפיר אדרי, 77), רוביל סרסור (פטריק סופו, 57).

"בושה לשחק עם שחקנים שמוכרים את הקבוצה" (ניר איסקוב, מערכת וואלה!)

שלא לייחוס, שחקנים במכבי ת"א מתחו ביקורת חריפה על חבריהם: "בושה וחרפה לשחק עם שחקנים כאלו שמוכרים את הקבוצה. בתור ספורטאי, לעלות למגרש ולדעת שאתה משחק עם שחקנים שיש להם אינטרסים אחרים, זה הדבר הכי מגעיל בעולם. הם מאמינים שאם טון קאנן ימשיך, הוא לא ישאיר אותם, ולכן עושים הכל כדי שהוא יעוף לפניהם. גועל נפש מה שקורה בקבוצה הזו. מכתימים את השם של מכבי ת"א, והכי כואב זה על האוהדים. הם קנו מנויים, ועדיין באים לראות את הקבוצה, כי הם אוהבים אותה, אבל הם רואים ביזיון".

אוהדי הקבוצה מתכוונים להמשיך ב"מחאה השקטה" עד תום העונה. בועז קלדרון, מראשי ארגון האולטראס: "מי שרוצה לבוא למשחקים יבוא, ישתוק ויקווה שהקבוצה תנצח, והשאר פשוט לא יבואו. לא ניקח חלק במשחק של לוני הרציקוביץ', שמאשים את הקהל בכך שהוא מפריע למכירת הקבוצה. שערוריית הניהול היא כולה שלו, והקבוצה מתרסקת בגללו".

שירלי בר דיין מאתר ספורט 5 מוסיפה:

"השחקנים לא נלחמים ומחבלים במשחק", טוען קאנן, שבינתיים לפחות נשאר בתפקיד. לאחר התבוסה באצטדיון רמת גן הייתה התייעצות בין היושב ראש, לוני הרציקוביץ', המנכ"ל אלי דריקס ועוזר המאמן גדי ברומר, שבה ניסה קאנן להסביר מה השתבש. בינתיים הוחלט להמשיך כרגיל ושההולנדי יישאר בתפקידו.

"השחקנים לא היו מספיק חזקים לעזור אחד לשני. הם לא האמינו בעצמם. חסרים לנו מנהיגים בקבוצה", ניסה ההולנדי להצביע על הבעיה המרכזית, "לפחות המשפחה שלי הגיעה וזאת מתנה יפה - חבל שלא הצלחנו לנצח".

קאנן ממשיך לשלוח כלפי חוץ מסר שהוא ממשיך את ההכנות לעונה הבאה כמאמן הראשי במועדון. "אני מאמין בתכניות שלי לגבי העונה הבאה", הוא מבהיר, "אני עושה אותם כי ביקשו ממני. המצב שלנו לא טוב ואני מבין שהאוהדים מאוכזבים וכועסים, זה מגיע מהאהבה שלהם לקבוצה. מילים יפות לא יעזרו אבל הם צריכים להבין שנעשה הכל כדי שנצא מהחור השחור הזה".

"במחצית הראשונה לא היה לי שום מושג שנפסיד", אמר ההולנדי, "יכולתם לראות שהיה לנו יותר מ-60 אחוז שליטה בכדור ואמרתי לשחקנים במחצית שאני מרגיש שנחזור כי זה מה שהרגשתי".

בעוד קאנן מנסה לשדר אופטימיות מסויימת, השחקנים משדרים מצוקה. "תחושה של השפלה", אמר ארז מסיקה שמתעקש שהשחקנים לא מנסים לחבל בעתידו של ההולנדי במועדון,"אי אפשר להגיד שלא נלחמנו, כולם נלחמו אבל יש תקופות שזה פשוט לא עובד ואני מצטער בשביל האוהדים".

"השפלה, בושה וחרפה", מוסיף אופיר חיים. "צריך להבין שזה לא שהשחקנים לא רוצים, לפעמים זה יותר לא מסוגלים מלא רוצים", הוא אומר, "כנראה שכל שחקן שמשחק היום בקבוצה לא מספיק טוב כדי לייצג את המועדון הזה".

בפתח תקווה סוף סוף חזרו לחייך. אחרי ההפסד של בני סכנין לבני יהודה, הצליח גיא לוזון לברוח מהתחתית ולעלות למקום השביעי בטבלה, מרחק שבע נקודות מהקו האדום. "משחק טוב מאוד בעיקר בחצי השני", שמח לוזון לאחר הניצחון, "בחצי הראשון באנו להתיש את היריבה, בחצי השני העלינו את הרקדנים, ואני שמח מאוד שהם ניצחו את המשחק".

לוזון הוסיף: "עשינו משחק טוב מאוד במיוחד בחצי השני. בחצי הראשון התשנו את היריב, אני שמח מאוד שניצחנו. בשלוש שנים האחרונות התרגלנו לצמרת, התקופה האחרונה לא הייתה פשוטה, אבל מאמן צריך לקחת בחשבון שלא הכל הצלחות וצריך לדעת להתמודד עם זה. מה שלא שובר מחשל ואין סיכוי שאני אשבר".

ביום שלישי תנסה מכבי פתח תקווה, לעבור ברבע גמר גביע המדינה את מכבי חיפה, אותה תפגוש בקרית אליעזר. "יש לנו משחק מול האלופה, הקבוצה הטובה בארץ, במגרש שלה, אבל אנחנו בטח לא באים להרים ידיים", הבהיר המאמן.

עומר גולן, שכבש את השער הראשון במשחק אמר בסיום: "היינו קצת לחוצים והשער הראשון הצליח לשחרר אותנו".

אוהדי מכבי ת"א חיכו לשחקנים ליד שערי היציאה בתום המשחק, ו"מחו" על הביזיונות ועל התצוגות העלובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully