וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: תקלה לאוטאווה בעיר השעועית

הסנאטורס הפסידו לבוסטון בפנדלים. קרוליינה הגיעה ל-45 נצחונות אחרי 1:5 במונטריאול. גם דאלאס ובפאלו במנצחות, עם 44 במאזן

בוסטון - אוטאווה 2:2 (0:1 לברוינס בפנדלים)

פטריס ברג'רון הבקיע את השער היחיד בפנדלים, והברוינס תקעו מקל בגלגלי הסנאטורס, שעדיין נאבקים על הביתיות כל הדרך במזרח. ההפסד של הסנאטורס איפשר לקרוליינה לפתוח פער של שתי נקודות (קיבלו נקודה בגלל ההפסד אחרי הזמן החוקי). בראד בויס וברג'רון העלו את הברוינס ל-0:2, ג'ייסון ספזה ואנטואן ורנט הישוו. 31 עצירות לתומאס.


מונטריאול - קרוליינה 5:1

מצד אחד, קבוצה שרוצה להבטיח ביתיות בפלייאוף, מצד שני קבוצה שרוצה להגיע לשם, והבדלי הרמות הורגשו, לפחות הלילה. שני שערים לג'סטין וויליאמס, שגם הכין שניים, וצמד גם לריי וויטני, כשאריק סטאאל רושם את השער ה-40 שלו. 28 עצירות למרטין גרבר בפתיחה השישית הרצופה שלו. דייויד אבישר עמד בשער הקנדיינס ועצר 36 פאקים, אבל הפסיד בבכורה שלו במונטריאול.


בפאלו - טורונטו 1:3

ניצחון חשוב לסייברס, השמיני במספר שלהם, והם רצים חזק לכיוון הבכורה במזרח. כריס דרורי היה גיבור המשחק עם שני שערים ובישול אחד. מייק גריר עם השער השלישי, מאטס סונדין עם הכיבוש למייפל ליפס, ראיין מילר עם 27 עצירות לסייברס.


ריינג'רס - וושינגטון 4:5

ליארומיר יאגר נמאס מהמשבר של קבוצתו והוא צעק על השחקנים בשליש השני, מה שהעניק להם את ההשראה לטגן לו את שער הניצחון, ה-45 במספר העונה, 13 דקות לסיום. הריינג'רס הובילו 0:2 לפני שחטפו שוויון וגם פיגרו 4:3. יאגר גם הכין שער, כשאת רוב הבישולים עושה מייקל נילאנדר, עם שלושה. שער ואסיסט גם לרכש החדש של הריינג'רס, סאנדיס אוזולינש.


אטלנטה - ניו יורק איילנדרס 2:4

הת'ראשרס קיבלו בסיפוק את ההפסד של מונטריאול, שקירב אותם נקודה אחת לקנדיינס והרחיק אותם 4 מהאיילנדרס. ניו יורק נעצרה לאחר רצף של ארבעה נצחונות. שער ואסיסט למריאן הוסה באטלנטה, 28 עצירות לקרי להטונן. אלכסיי יאשין עם ה-22 לאיילנדרס.

נאשוויל משתיקה את הקויוטיז במדבר

פיניקס - נאשוויל 2:0

מאז החזרה מהפגרה תומאס ווקון עומד על מאזן 2-0-5, ו-24 עצירות שלו הספיקו כדי לנצח את זאבי הערבה ולהעניק לו שאט אאוט רביעי העונה ושני ברציפות אחרי ה-0:5 על ונקובר. שערים לדארסי הורדיצ'וק ואדם הול.


ניו ג'רזי - פיטסבורג 1:2

ניצחון דחוק לדווילס, למרות שמרטין ברודור, אחרי שני משחקים נוראיים, נזקק ל-13 עצירות בלבד. יאני ריטה העלה את האורחים ליתרון, אבל ג'ון מאדן ובראיין ג'יונטה (מספר 36), שהכין לו את השער, הבקיעו בשליש השני והפכו את התוצאה.


אדמונטון - קלגארי 2:3 (הארכה)

מיקה קיפרוסוף עצר 25 דסקיות, אבל הפעם היכולת לא עזרה לו לנצח. יארוסלב ספאצ'ק העלה את האוילרס ליתרון, מתיו לומבארדי ומייק לקלרק הפכו את התוצאה וג'ארט סטול איזן בשליש השלישי (אסיסט של ספאצ'ק) כדי להכין את הקרקע לשון הורקוף, שהעניק את הניצחון בהארכה.


לוס אנג'לס - דאלאס 4:1

הסטארס לא מוותרים גם הם על הביתיות, עם ניצחון 44, כשג'ייסון ארנו וסטו בארנס מצעידים אותה אל הנקודות. ארנו הבקיע את שני השערים הראשונים ובישל את השלישי. בארנס עשה את ההיפך - הכין את השניים הראשונים וכבש את השלישי. מייק מודאנו השלים לפני ששון אייברי צימק. 24 עצירות למרטי טורקו בשער דאלאס.


סן חוזה - סט. לואיס 2:5

השארקס לא כשלו מול הבלוז החלשים, שאיבדו את שוערם קרטיס סנפורד עד תום העונה. טום פרייסינג עם שני שערים ואסיסט, סטיב ברנייה עם צמד משלו אבל כל זה מתגמד לעומת חגיגות ה-40 של ג'ונת'ן צ'יצ'ו, שהבקיע את נקודת הציון שלו במשחק הזה. המדור שולח ברכות.

חדשות ומירוץ הפלייאוף

- ניו יורק איילנדרס, שחזרה באופן מפתיע למרוץ לפלייאוף, איבדה שני שחקנים חשובים. המגן אלכסיי זיטניק ייעדר עד סוף העונה בגלל שבר בקרסול. לזיטניק 5 שערים ו-24 אסיסטים ב-59 משחקים העונה. הפורווארד ארון אשם יחמיץ ארבעה שבועות.

- קרטיס סנפורד, השוער הראשון של סנט לואיס בלוז, יעדר עד סוף העונה עקב פציעה. הבלוז איבדו סיכוי להגיע לפלייאוף, וזו תהיה הפעם הראשונה ב-26 שנים שלא יהיו שם.

- הקומישינר גארי באטמן מרוצה מאוד מהפופולריות של ה-NHL. "הרבה אנשים חשבו שלא נוכל להחזיר את הקהל לאולמות אחרי שאיבדנו עונה שלמה. כרגע אנחנו בקצב של שבירת שיא של כמות הצופים", אמר באטמן בשביעות רצון. לטענתו, הנתונים הראשוניים מראים שלפחות 75 אחוז מקבוצות הליגה יסיימו את העונה ברווח. עוד אמר באטמן כי כרגע אין קבוצות שרוצות לעבור מקום, אבל במידה שיהיו כאלה, יש מי שמעוניין לקבל אותן.


טבלאות הפלייאוף:

מזרח:

קרוליינה 96
אוטאווה 94
ריינג'רס 84
בפאלו 93 (לרוע מזלם בבית של אוטאווה)
פילדלפיה 82
ניו ג'רזי 76
טמפה ביי 72
מונטריאול 71
-----------------------
אטלנטה 70
איילנדרס 66
טורונטו 66


מערב:

דטרויט 95
דאלאס 91
קלגארי 82
נאשוויל 86
קולורדו 80
אדמונטון 78
לוס אנג'לס 77
ונקובר 76
-----------------
אנהיים 74
סן חוזה 73

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully