וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הקבב

17.3.2006 / 14:03

הדרבי הרומני בין סטיאווה לראפיד בוקרשט עומד במרכז משחקי רבע גמר גביע אופ"א. לבסקי - שאלקה, באזל - מידלסברו, סביליה - זניט

הגרלת משחקי רבע וחצי גמר גביע אופ"א התקיימה היום (שישי) באיינדהובן שבהולנד, שתארח את משחק הגמר. כמו בהגרלה של משחקי ליגת האלופות בשבוע שעבר, גם הפעם היה זה השלב הראשון בתחרות בו לא דורגו הקבוצות, כך שכל קומבינציה הייתה אפשרית. הסיבוב הראשון ברבע הגמר יתקיים ב-30 במרץ, והגומלין ב-6 באפריל. משחקי חצי הגמר ייערכו ב-20 וב-27 באפריל והגמר יתקיים באיצטדיון פיליפס ב-10 במאי.

מי שציפה למפגש מסקרן בין מידלסברו לשאלקה או לסביליה התאכזב, אבל ההגרלה סיפקה את מנת הפיקנטריה הדרושה בדמות מפגש בין סטיאווה לראפיד בוקרשט. ראפיד המפתיעה הגיעה לרבע הגמר בזכות ניצחון ביתי 0:2 על המבורג, כששער החוץ שכבשה בהפסד 3:1 בגרמניה העלה אותה בסיכום שני המשחקים. סטיאווה הגיעה אחרי ניצחון מרשים בספרד על בטיס - 0:3, כשהיא מותירה את המפעל כמעט נקי מנציגות ליגת האלופות.

אלא שנציגה אחת בכל זאת נשארה, שאלקה הגרמנית, שתתארח במשחק הראשון בבולגריה אצל לבסקי סופיה. גם שאלקה ניצחה 0:3, את פאלרמו, יריבת מכבי פ"ת בשלב הבתים, ומחקה פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון בשמינית הגמר.

מידלסברו, הקבוצה האנגלית היחידה שנותרה במפעל, תשחק בשוויץ במשחק הראשון מול פ.צ. באזל. לאחר הפרעות והמהומות ברומא, האנגלים יקוו לאווירה רגועה יותר, באיצטדיון ומחוצה לו.

סביליה הספרדית המדורגת במקום השישי בלה ליגה ואחת הפייבוריטיות לזכייה בתואר, תשחק מול זניט סט. פטרסבורג. סביליה מחקה פיגור 1:0 מהמשחק המוקדם מול ליל והדיחה אותה עם 0:2 בגומלין בשמינית הגמר, אבל לא יהיה לה קל מול הרוסים, שהדיחו צרפתיה אחרת, מארסיי, עם 1:1 בסטאד וולודרום אחרי 0:1 במשחק הראשון.

המשחקים וההגרלות

רבע גמר (30 במרץ, 6 באפריל):

סביליה - זניט סט. פטרסבורג
פ.צ. באזל - מידלסברו
ראפיד בוקרשט - סטיאווה בוקרשט
לבסקי סופיה - שאלקה

חצי גמר (20 ו-27 באפריל):

באזל/מידלסברו - לבסקי סופיה/שאלקה
סביליה/זניט - ראפיד/סטיאווה בוקרשט

המנצחת בין הקבוצות שהוגרלו ראשונות לחצי הגמר תהיה זו שתארח את המשחק הראשון.

משחק הגמר:

איינדהובן, 10 במאי

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully