וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול לא שוללת התעניינות בבקהאם

17.3.2006 / 11:21

אירופה: גם ה"אדומים" הוזכרו כמועמדים לרכישת הקשר. בניטז ימשיך, דל בוסקה לא שולל חזרה למדריד ומתיאוס נותן טיפים לבאיירן

הספקולציות לגבי עתידו של דייויד בקהאם (נו טוב, כמו גם לגבי עתידם של כל השחקנים על הפלנטה כולה בכל רגע נתון) פשטו גם למרסיסייד, כשליברפול הוזכרה כמועמדת לצירוף קפטן הנבחרת וקשר ריאל מדריד.

ריק פארי, יו"ר הקבוצה, סירב לאשר או להכחיש את הפרסומים ורק הודה ששם הקבוצה נקשר יחד עם ארסנל בספקולציה: "המדיניות שלנו היא לא להגיב על כל אפשרות בדבר צירוף שחקנים למועדון".

מי שנשאר במועדון הוא המאמן הספרדי, ראפה בניטז, שהאריך את חוזהו בארבע שנים נוספות, בהן ישתכר עשרה מיליון ליש"ט (כ-85 מיליון שקל). בניטז העדיף את הצעתה של ליברפול על פני ריאל מדריד. דירק קויט וג'רמיין דפו על הכוונת של הקבוצה, שמתכוונת להשקיע 15 מיליון ליש"ט ברכש בקיץ הקרוב.

גרמניה: הוא לא באלאק - אבל הוא לא רע

באיירן מינכן כבר מתכוננת לפרידה ממיכאל באלאק. בשעה שברור שהקשר לא ימשיך בקבוצה, אלופת גרמניה מחפשת מחליף, כשהיא קיבלה טיפ מכוכבה לשעבר, לותר מתיאוס, המאמן היום בברזיל.

מתיאוס המליץ לבאיירן על סטיליאן פטרוב, קפטן נבחרת בולגריה ושחקן סלטיק, לאחר שהתרשם ממנו במשחקי מוקדמות גביע העולם, כשאימן את הונגריה: "מדובר בשחקן מצוין עם אישיות מוערכת. הוא מנהיג שמקבל הרבה כבוד על המגרש, שחקן נבון". עם זאת, הודה מתיאוס שפטרוב לא מגיע לרמתו המקצועית של באלאק.

ספרד: אולי בכל זאת, דל בוסקה?

אחרי שבניטז דחה את הצעת ריאל, במדריד ממשיכים לחפש מאמן לעונה הבאה. לא אחת הביעה הקבוצה התעניינות בויסנטה דל בוסקה, המאמן שהצעיד אותה לזכיה בליגת האלופות, כשהוא מצידו השאיר דלת פתוחה.

"אין סיבה שלא אחזור. הרקורד שלי הוא מהטובים בכדורגל", אמר המאמן, שהודח על ידי פלורנטינו פרז מיד אחרי הזכיה באליפות ספרד ב-2003. קרלו אנצ'לוטי וארסן ונגר ממשיכים אף הם להיות מוזכרים במדריד.

איטליה: המטוטלת נמשכת אצל קרספו

צ'לסי, מילאן, צ'לסי - ואולי שוב מילאן. הרוסונרי רוצים להחזיר לשורותיהם את הרנן קרספו, החלוץ הארגנטינאי שמשחק כרגע במועדון הלונדוני. קרספו בן ה-30 שיחק בעונה שעברה במילאן, אבל חזר לצ'לסי לאחר שהאיטלקים סירבו לשלם עבורו עשרה מיליון ליש"ט. קרספו אמר כבר לא פעם שהוא מעדיף לשחק באיטליה מאשר באנגליה.

יובנטוס מכחישה מו"מ עם סטיבן ג'רארד. המועדון האיטלקי הודיע ש"השמועות הללו מופרכות ואין להן בסיס. כשיש לך קישור עם אמרסון ופטריק ויירה, אין צורך לשפוך סתם כך עוד כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully