וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את וויד גם 25 לא מרגש

17.3.2006 / 19:50

מיאמי פיגרה ב-25 הפרש מול הסלטיקס, אבל משחק ענק של הגארד העניק לה ניצחון 104:107 על בוסטון. בראון ומארבורי השלימו. בערך

מיאמי - בוסטון 104:107

"לא מעניין אותי אם נרד לפיגור של 50 הפרש, אנחנו לעולם לא נרים ידיים. לא תהיה נקודה שבה נצא מהמשחק". שאקיל אוניל היה נסער בסיום. מיאמי שיחקה זוועה ונקלעה לפיגור של 59:34 ברבע השני. דווין וויד היה חושך כשקלע סל אחד ב-23 דקות. עד שהוא החליט לקחת את העניינים לידיים וסיים עם 30 נקודות. ההיט צימקו בהדרגה ולהפסקה ירדו בפיגור 63:45. אחר כך, עם ריצה של 16:30 ברבע השלישי, זה כבר הפך ל-79:75 עם הכניסה לרביעי. הנקודה הזו היתה אל-חזור עבור הסלטיקס, כשדאנק של שאקיל העלה את מיאמי ליתרון 93:94, אותו לא שמטה עד לסיום.

וויד סיים עם 30, כאמור, ב-12 מ-20 מהשדה ושישה אסיסטים. שאק תרם 26 נקודות, 11 ריבאונדים ושתי חסימות בדקות הקריטיות של המשחק. "אנחנו מנסים עדיין להבין מאיפה זה בא לנו", אמר פול פירס המאוכזב, שקלע 34 לסלטיקס. וולי שצ'רביאק הוסיף 30. המהפך של מיאמי שווה לראלי הגדול ביותר העונה, אותו ביצעה גם שיקגו מול שארלוט בנובמבר.


סיאטל - פילדלפיה 98:102

החיים הם לא כל כך דבש בלי אלן אייברסון. הכוכב החולה ממשיך להיעדר, והסיקסרס ממשיכים להתקשות. ריי אלן קלע 26 נקודות ורשארד לואיס הוסיף 18 לסוניקס. כריס וובר החטיא שתי זריקות מפתח, החמיץ הזדמנויות להשוות, וסיאטל שמרה על היתרון עד לסיום, לשמחת הניו ג'רזי נטס שמתחילים לסגור על הבית האטלנטי. וובר וסטיבן האנטר קלעו 20 כל אחד לפילי.


גולדן סטייט - מינסוטה 97:105

הטי וולבס ממשיכים להתפרק, הווריירס גירדו ניצחון שלא ישנה מאום לעונה הזו. 24 נקודות, שיא עונה, למייק דאנליבי, 17 מתוכן ברבע האחרון. דרק פישר עם 16 נקודות ו-13 אסיסטים, טרוי מרפי עם 10 ו-17 ריבאונדים. 20 נקודות ו-17 כדורים חוזרים לקווין גארנט.

וגר סטפון עם לארי?

סטפון מארבורי ולארי בראון השלימו, לפחות עד הפיצוץ הבא. הטראש טוק המדובר בכדורסל בימים האחרונים נרגע כרגע, כשהשניים ליבנו ביניהם את העניינים.

"הוא אמר לי שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה עם המועדון ושהוא לא מתכוון לעשות עליי טרייד. והוא רוצה שאתן את כל כולי לקבוצה ושאשכח מהשבוע האחרון. אם הוא ניסה להפחיד אותי עם כמה כוח יש לו, אז זה לא עבד. הוא אמר לי לשחק כמו שהוא רוצה, ואם זה לא מתאים לי אז שאעשה את זה בכל זאת ואחרוק שיניים. לא עניתי בכן ולא עניתי בלא". זו הייתה ההצהרה של מארבורי אחרי השיחה עם בראון, וכמה זה אומר שהסיכסוך מאחורינו? בואו נגיד שזה לא נשמע משכנע.

בראון עצמו הבהיר את הצד שלו: "אמרתי לו שרק יתן לצוות האימון לאמן את הקבוצה עד סוף העונה והוא ממילא לא הולך לשום מקום - אז צריך להמשיך הלאה. אני רוצה להמשיך ולאמן אותו, וצר לי על כל קריאת בוז שהוא מקבל מהקהל".

השחקן סיכם: "אני עושה מה שנכון למועדון. בסופו של דבר, הייתי ועודני מחויב לניקס ואעשה כל מה שאתבקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully