וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני: "מי שרגיש, שישחק ברמת חן"

16.3.2006 / 23:35

למרות ה-58:73 על ריאל מדריד, גרשון כעס על משחק ההתקפה של מכבי ת"א ועל סולומון: "הוא היה בהכנה למבוא לקבל פצצה"

וויל סולומון ירד בשקט לחדר ההלבשה, נדחף בין השחקנים החוגגים, התיישב במקומו והביט בעיניים דומעות על דף הסטטיסטיקה. 0 מ-7 לשלוש. אם זה לא מספיק, הוא חטף צעקות רמות מפיני גרשון, שגם סיפר בסיום: "הוא היה בהכנה למבוא פצצה".

פיני גרשון התבדח, כמובן. את סולומון כל הסיפור לא הצחיק בכלל. הוא גם לא רצה לדבר על זה: "הכי חשוב שניצחנו ושהיה מאמץ קבוצתי אדיר. אני ממש לא רוצה להתייחס למשחק שלי". בשביל זה יש מאמן בקבוצה, ועוד כזה שמאוד אוהב לספק כותרות. "כל מה שהיה בהתקפה היום, לא היה ברור לי. אני פשוט לא מבין מאיפה הביאו את התרגילים האלה, אולי מספרד. זה לא הדברים שלימדתי. היה שגיאות שהטריפו אותי. במגרש עוד שמרתי על איפוק, אבל אתם לא יכולים לראות אותי בחדר ההלבשה. היה קרוב מאוד שמישהו יחטוף ממני פצצה".

גרשון הוסיף: "במשחק כזה אין מקום לטעויות וצריך להעמיד כל אחד במקום. יכלנו לגמור את המשחק ב-17 נקודות הפרש, עכשיו נצטרך לחכות שבועיים לתוצאות".

גרשון נשאל במסיבת העיתונאים בסיום המשחק, אם שחקנים כמו וויל סולומון לא רגישים מדי לסוג כזה של ביקורת. "זה גם מה שהעוזרים שלי אומרים כל הזמן. ומה אתם חושבים שאני? כולם רגישים? שילכו לשחק ברמת חן", אמר גרשון.

באשר לשרון ששון, נקודת האור של מכבי ת"א במשחק, אמר גרשון: "זה עשה לי ממש כיף, כי אני הבאתי אותו למכבי ת"א והוא לא שיחק הרבה בחצי שנה הראשונה. אני מאמין שהוא עוד ישתפר".

בימים האחרונים אי אפשר לסיים מסיבת עיתונאים עם [[פיני גרשון]] ללא אזכור של [[ארקדי גאידמק]], האיש שמנהל קרב לא רשמי עם מאמנה של מכבי ת"א על כמות הכותרות הראשיות במדורי הספורט. גם הפעם סיפק גרשון את הסחורה. "האיש הזה פשוט גדול", סיכם המאמן בחיוך: "אם הוא רוצה כל כך הרבה שחקנים של מכבי, אולי הוא בכלל אוהד מכבי? נראה לי שיותר קל להביא איש אחד לפה מאשר 10 אנשים לירושלים. אולי הייתי מחליף אותו במישהו", אמר והתכוון אולי לעוד אדם שאחראי לכמה מהכותרות הראשיות במדורי הספורט בחודשים האחרונים, רענן כץ.

"ניצחנו שתי קבוצות פיינל פור ואת ירושלים עם שבעה שחקנים"

למרות הכל, שחקני מכבי ת"א לא נראו כמי שהבטיחו כמעט סופית את מקומם במשחקי ההצלבה, אולי עם יתרון ביתיות. השחקנים הבינו שמשחק ההתקפה היה קטסטרופלי. הכדורסל לא מזכיר את השטף והיופי של העונות הקודמות, ומכבי נהנתה גם מיריבה בינונית, שהציגה כדורסל שלילי ואחוזים מגוחכים. גם גרשון חושב כך: "בינתיים זה קוסמות. עברנו שלושה משחקים קשים ביותר השבוע. ניצחנו שתי קבוצות פיינל פור ואת הפועל ירושלים עם שבעה שחקנים, כשגם הם לא חגיגה גדולה, אם לומר בעדינות".

מצד שני, אי אפשר שלא להלל את משחק ההגנה (34 אחוזים מהשדה לריאל מדריד), הלחץ על איגור ראקוצ'ביץ' (2 מ-9 לשלוש) ולואיס בולוק (4 נקודות בלבד) וכמובן את הריבאונד (32:40 למכבי ת"א), בדרך כלל נקודת תורפה. אנתוני פארקר, שנלחץ על ידי שחקני ריאל, סיים עם 8 נקודות, אבל הוסיף 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. פארקר: "אני מאוד מרוצה מההגנה שנתנו היום ומשחק הריבאונד, זה משהו שעוד לא עשינו השנה. זה מסוג המשחקים הפיזיים האלה ואני שמח ששיחקנו באגרסיביות. בהתקפה, היה משחק מצוין של שרון ששון".

ששון, עם שיא של 16 נקודות (4 מ-7 לשלוש) ועוד ביום ההולדת (27), אמר בסיום: "לא יכול להיות יותר כיף מזה. זו המתנה הכי טובה שיכלתי לקבל ואני מרגיש יותר ביטחון. אני מאמין שנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות בהמשך הדרך".

ניקולה וויצ'יץ' הצטרף לאלה שהעדיפו לשמור על איפוק בחדר ההלבשה והייתה לו סיבה די טובה. עוד משחק בינוני מינוס, בו סיים הקרואטי 30 דקות על הפרקט כשהוא בקושי עומד על הרגליים. "אני יכול להגיד שאני מרגיש קושי בזמן האחרון. אני מנסה לצאת מזה ואני מאמין שאני אצליח. הכי חשוב זה שהקבוצה ניצחה".

דרק שארפ, שהוסיף עוד שלוש שלשות לאוסף המפואר שלו והיה אחראי לרגעים של המפנה יחד עם שרון ששון: "לא מעניין אותי ההפרש, העיקר הניצחון. אני מאוד מרוצה מהדרך שבה ניטרלנו את הגארדים שלהם וממשחק הריבאונד. הכי חשוב זה שנשאר על הקרקע ושנשאר רעבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully