וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין להחזרת ארביטמן לבית"ר

ניר איסקוב

17.3.2006 / 17:23

הקמפיין להחזרת ארבייטמן תופס תאוצה: 5000 שלטי קרטון עם הכיתוב: "שלומי של בית"ר" ביציע. כל הכרטיסים למשחק אזלו

מכירת הכרטיסים למשחק המסקרן בין בית"ר ירושלים לבין מכבי חיפה, נמצאת בעיצומה. עד היום (חמישי) נמכרו כ-8,500 כרטיסים לאוהדי בית"ר, ובמשרד הכרטיסים בן-נאים נותרו רק כ-3,000 כרטיסים, בעיקר ליציע הצפוני והמערבי. כל כרטיסי הנוער אזלו.

בחיפה דווח על מכירת כ-1,000 כרטיסים עד כה, מתוך 2,500 כרטיסים שהוקצו לאוהדים הירוקים. כעת כבר ברור כי קופות האצטדיון תיפתחנה אך ורק לצורך איסוף כרטיסים שהוזמנו מראש.

הקמפיין להחזרת שלומי ארבייטמן לקבוצה, עליו דווח אתמול, ממשיך לתפוס תאוצה. התכנון של מארגני היוזמה כולל חלוקת 5,000 שלטי קרטון לאוהדים, עם הכיתוב: "שלומי של בית"ר", וכן תליית ארבעה שלטים גדולים על גדרות היציעים, תחת הכיתוב: "שלומי ארבייטמן של בית"ר ירושלים".

זוהר ממן, בן 30 מקרית מוצקין, שמוביל את היוזמה, אמר לאתר בית"ר.נט: "מאז שארבייטמן הגיע לחיפה, הקהל שלנו הפנים את העובדה שהסיכויים כי הוא יחזור הם קלושים. עכשיו, אחרי שמצב הקבוצה השתפר גם מבחינת היכולת וגם מבחינת התקציב, אין שום סיבה ששלומי לא יחזור לבית.

"קראנו בעיתונים שבית"ר מתלבטת בין עומר גולן, משה ביטון וארבייטמן כאפשרות חיזוק לעונה הבאה, והמטרה שלנו היא להעביר מסר חד וחלק לראשי הקבוצה: אנחנו רוצים אך ורק את ארביטמן. הוא מכיר את בית"ר טוב, הוא מחובר אלינו הקהל והכי חשוב - הוא גדל בבית"ר, ומבחינת הרבה אוהדים הוא הבן האובד שחייב לחזור לבית. הכוונה היא לפתוח עצומה גדולה באינטרנט להחזרתו של ארבייטמן, וגם במשחקים הבאים נמשיך להעביר את המסר שלנו בצורה זהה". ארבייטמן עצמו סירב להגיב על היוזמה.

הנהלת הקבוצה החליטה להשיק מועדון אוהדים רשמי למועדון בשם "לב צהוב". במשחק ביום ראשון תעמודנה בכניסות ליציעים דיילות שתחלקנה לאוהדים גלויות למילוי והצטרפות למועדון. כמו כן, ניתן להירשם גם על ידי שליחת SMS שכולל שם פרטי ושם משפחה למספר 5550. על ארגון חוג האוהדים יהיה אמון שחקן העבר, שמוליק לוי, המשמש כאחראי על שיווק המועדון.

פרוייקט נוסף עבור האוהדים שנמצא בתכנון הוא בניית אולם גדול לרשות אוהדי בית"ר במתחם באצטדיון טדי, בו יוכלו האוהדים לקיים אירועים פרטיים, לקיים פגישות, להתכנס לפני משחקים ולפגוש את שחקני הקבוצה באופן מסודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully