וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפועל ת"א-כפ"ס: "אם נמעד, בית"ר תעבור אותנו"

ניר איסקוב

17.3.2006 / 16:58

יוסי אבוקסיס שומר על מתח בריא לקראת המשחק מול נועלת הטבלה, דומב ויברויאן בספק. אוחנה רוצה להשאיר את מנשה וחלפון

הפועל ת"א, ששברה רצף של תשע עונות ללא נצחון חוץ בקרית אליעזר, תארח מחרתיים (שבת, 19.00) את הפועל כפ"ס, הממוקמת בקצה הנגדי של הטבלה. זהו למעשה המפגש היחיד בליגת העל בסוף השבוע, שלא מופיע בטופס הטוטו.

איליה יברויאן סובל מכאבים בברך, ושיתופו במשחק מוטל בספק. אסי דומב אמנם ערך השבוע אימונים מלאים, אבל מעיד כי הוא אינו כשיר במאה אחוז להתמודדות, ועלול שוב שלא להיכלל בסגל.

הפגישה בין אנשי קבוצת "כתר" לבין קבוצת מוני הראל, לגבי העונה הקרובה, נדחתה לתחילת השבוע הבא. גורם בקבוצת הראל אמר: "אנחנו מדברים בינינו כל הזמן. הסוגיות הן גובה התקציב, מי ייתן כסף, כמה כסף ומתי. נשב עם שחקנים שמסיימים חוזה לקראת סוף השבוע הבא. המטרה היא לבנות משהו שיעמוד על ארבע רגליים".

לא ברור אם המאמן דרור קשטן, שתרגל השבוע את ג'ון פנטסיל בהרכב השני, יחזיר את הגנאי לעמדת המגן הימני בהרכב על חשבון רמי חליס. התלבטות נוספת שקיימת היא בין זיטו אוגבונה לבין ברוך דגו. אם דגו יועדף, הוא יוצב בכנף שמאל של הקישור, ואליניב ברדה יוסט לחוד. אם אוגבונה ימשיך בהרכב, ברדה יתופקד כקשר שמאלי. וואליד באדיר נתן עדות במשטרה לגבי הרקע לירי על אחיו שלשום (שלישי).

יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "מי שרואה את המשחקים של כפ"ס, רואה שהמיקום שלה משקר. יש לה חלק התקפי מאוד מסוכן, ואם לא נבוא מוכנים, נופתע. השלוש נקודות בשבת הן אותו דבר כמו אלה שהשגנו מול מכבי חיפה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ומרוכזים, כמו נגד חיפה. אין אצלנו שאננות. אנחנו יודעים שיש לנו מלחמה גדולה עם בית"ר ירושלים, ואם נמעד, הם יכולים לעבור אותנו. נקווה שנדע לבוא מוכנים".

קבוצת הנוער של הפועל ת"א תארח בשבת (11.00, מתחם וולפסון) את מכבי חיפה, במסגרת רבע גמר גביע המדינה. שני הקבוצות צמודות זו לזו בטבלת הליגה הלאומית לנוער, כשהפועל ת"א מדורגת שלישית עם 43 נקודות, ומכבי חיפה ממוקמת רביעית עם 41 נקודות. קהל רב צפוי להגיע להמתמודדות המסקרנת.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל (רמי חליס), שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, גיל ורמוט, אליניב ברדה, זיטו אוגבונה (ברוך דגו), עומר פרץ.

"מאמין שאפשר לעשות משהו משוגע"

הפועל כפ"ס תעשה מאמצים להחתים את שלו מנשה ואלון חלפון לעונה נוספת, ללא קשר לזהות הליגה שבה תשחק הקבוצה בעונה הבאה. "אנחנו מעוניינים בהם, ואני מאמין שנגיע איתם לסיכום אחרי המשחק", אמר המנכ"ל, גבי קצרה.

מנשה אמר בנושא: "הבהירו לי שרוצים אותי בכפ"ס לעוד הרבה שנים, אבל אנחנו ברבע גמר הגביע, הליגה לא נגמרה, ואני מתעסק רק בזה. כפ"ס זה בית מאוד חם וטוב ומועדון מסודר, ואני מאחל להרבה שחקנים להגיע אליו, בזכות הבעלים והמנכ"ל. נכון להרגע, הראש שלי רק בהפועל ת"א".

חלפון נשמע יותר בטוח מחברו: "כפ"ס זה מועדון שאני אוהב, התחברתי אליו, ואני מעוניין להישאר בו. אני גם חושב שאסיים את הקריירה בכפ"ס".

בהתייחסו למשחק, אמר מנשה: "הפועל ת"א זו אחת הקבוצות הכי טובות בארץ. כל משחק נגדם הוא מאוד קשה, אבל כפ"ס כבר הוכיחה שלמרות המיקום שלה בטבלה, שלדעתי לא משקף את יכולתה, יש לה על מה לשחק. אנחנו מכבדים ומעריכים את הפועל ת"א, אבל נבוא במטרה לקחת נקודות. אני מאמין שכן אפשר לעשות משהו משוגע ולהתקרב לקבוצות שמעלינו".

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully