וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: זניט העיפה את מארסיי

16.3.2006 / 0:35

1:1 הספיק אחרי הניצחון לפני שבוע. לבסקי הדיחה את אודינזה, שאלקה את פאלרמו, באזל דילגה מעל שטרסבורג, סטיאווה מעל בטיס

אחרי שמידלסברו, ראפיד בוקרשט, וסביליה עלו אתמול (רביעי) לרבע גמר גביע אופ"א, עשר קבוצות נאבקו היום על חמישה הכרטיסים הנותרים.

זניט סט. פטרסבורג - מארסיי 1:1 (1:2 לזניט בסיכום שני המשחקים)

מארסיי עלתה ללא מאמנה,ז'אן פרננדז, שהורחק אחרי שהשתולל במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, וחסרה גם את פביאן בארטז הפצוע. זניט המתכוננת לפתיחת הליגה הרוסית, בסוף השבוע הקרוב, לא התקשתה לעבור את הצרפתים, למרות שאלו שלטו במחצית הראשונה. בדקה ה-69 העלה קרזקוב את זניט ל-0:1. פרדריק דהו, שהיה מועמד להגיע לבית"ר ירושלים, השווה בבעיטה חופשית כעבור חמש דקות. דקה לסיום הכשיל שוער מארסיי, סדריק קראסו את ארשווין והורחק, דלפים הקשר הברזילאי נאלץ להכנס לשער, אבל הבעיטה החופשית נהדפה. 1:1 בסיום, והרוסים בשלב הבא עם 1:2 בסיכום שני המשחקים.

לבסקי סופיה - אודינזה 1:2 (1:2 ללבסקי בסיכום שני המשחקים)

אחרי משחק מאופס באיטליה, אודינזה רצתה קודם כל לכבוש. בדקה ה-22 היא גם עשתה את זה. טיסונה כבש אחרי בעיטה חופשית של רוברטו בארוניו ובישול של חוסה וידיגאל. הבולגרים הישוו בדקה ה-52 עם שער של דניאל בורימירוב הותיק. הכושר הרע של אודינזה מהליגה נמשך, ולבסקי לחצה וגם השיגה יתרון. איגור טומאסיץ' ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל פתח תקווה ובהפועל באר שבע, כבש בדקה ה-63 והעלה את המקומיים ל-1:2 מפתיע, שנשמר עד הסיום ונתן אות לשמחה גדולה אצל הבולגרים.

שטרסבורג - פ.צ. באזל 2:2 (2:4 לבאזל בסיכום שני המשחקים)

השוויצרים הגיעו לסטאד לה מיינו עם יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הראשון, והצהירו על כוונות העלייה שלהם כבר בדקה השלישית עם 0:1 מהיר.של אדוארדו הברזילאי. הצרפתים הישוו כעבור 6 דקות מרגלי קארלייר, אבל באזל החזירה לעצמה את ההובלה בדקה ה-26, עם שער שני במשחק של אדוארדו. סדריק קאנט רק השווה ל-2:2 בדקה ה-78, שוויון שלא הספיק לשטרסבורג. באזל ברבע הגמר.

שאלקה 04 - פאלרמו 0:3 (1:3 לשאלקה בסיכום שני המשחקים)

שאלקה הגיעה כשהיא עם הגב לקיר, אחרי שהפסידה לפני שבוע 1:0 בסיציליה, וסופסוף נתנה מענה גרמני לאיטליה. שאלקה הייתה מסוכנת יותר מההתחלה ובדקה ה-43 עלתה ליתרון. יוג'ניו קוריני הרחיק בידו כדור מקו השער אחרי נגיחה, ספג אדום, ולבן קוביאשווילי כבש את הפנדל, 0:1 לגרמנים. שאלקה לחצה על הדוושה במטרה להכריע את המפגש ולהמנע מההארכה, ובדקה ה-73 הצליחה לנצל את יתרונה המספרי, כשסורן לארסן הדני כבש את השני שלה. עשר דקות לסיום השלימה שאלקה את הנוק אאוט עם שער שלישי מרגלי מיימון אזאוגח הצעיר. 0:3 גדול לשאלקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בטיס - סטיאווה בוקרשט 3:0 (0:3 לסטיאווה בסיכום שני המשחקים)

דווקא אחרי 0:0 ביתי הגיעו הרומנים לספרד ובמחצית שניה מצוינת ניצחו בגדול. אחרי מחצית מאופסת הגיע השער של ניקוליטה בדקה ה-54. בדקה ה-60 הורחק חואקין לאחר עבירה ללא כדור על דיקה, בתגובה לעבירה קשה של האחרון. מאותו רגע והלאה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. לאקוב הכפיל את התוצאה עם נגיחה נאה, וניקולטה רשם עוד שער מצוין 8 דקות לסוף אחרי שעבר שני מגנים. 0:3 גדול לסטיאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully