וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכבי ת"א-מכבי פ"ת: רוסו ימשיך להיעדר

ניר איסקוב

17.3.2006 / 6:00

הקרואטי סובל משברי מאמץ, גם נמני, דיין, בג'ירי, גונזאלס וברקוביץ' לא ישחקו. מגמאדוב חוזר, גולן: "ניתן יותר מלחמה מכדורגל"

ג'ובאני רוסו לא נטל חלק באימון מכבי ת"א היום (חמישי), ויחמיץ את המשחק מחרתיים מול מכבי פ"ת (שבת, 16.55, אצטדיון ר"ג).

הקרואטי, שלא התאמן גם אתמול, יחל בימים הקרובים טיפול באמצעות מכשיר "אקסוג'ן", אשר משמש לטיפול בסוגי שברים, ביניהם שברי מאמץ, כמו במקרה של רוסו, באופן עצמאי. דייויד בקהאם עשה שימוש במכשיר לפני ארבע שנים.

לירן שטראובר ערך אימון מלא, ויפתח בשער. כריסטיאן גונזאלס התאמן באופן מלא, אבל לא ייכלל בסגל, מאחר שהיה זה האימון השני בלבד שהאורוגוואי קיים השבוע. גם אלווין בג'ירי, רועי דיין ואבי נמני הפצועים.

הדיון בבקשת הארכת מועד הערעור של אייל ברקוביץ' תידון ביום ראשון הקרוב על ידי נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. לפני האימון, הצטלמו לבקשת המאמן טון קאנן, השחקנים לצילום קבוצתי, בעקבות השינוי בעמדת המאמן, וצירופם של שלושת הזרים.

ההערכה היא כי תמיר כהן ולירן כהן ישובו להרכב, לנוכח מצבת הנעדרים של הקבוצה. אבי סטרול או אבי יחיאל יתופקדו במרכז ההגנה לצדו של ליאור ז'אן, ובהתקפה מתלבט קאנן בין אופיר חיים לז'וזה דוארטה, לגבי זהות החלוץ הנוסף ליד גיאורגי דמיטרדזה.

בסיום האימון, שנערך באצטדיון ר"ג, אמר המאמן ההולנדי לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "בשבת נראה קבוצה שיודעת שהיא חייבת לשחק כמו במשחק גמר, נשארו לנו עוד 9 גמרים. נמשיך את המומנטום של ההשקעה וההקרבה מהשבוע שעבר. האצטדיון בו נשחק הוא גדול מאוד, ולכן צריך לשחק טקטי. הפסים ומיקום השחקנים חשובים מאוד. טעויות שלנו ואיבודי כדור יגרמו לריצות רבות ומרדפים אחרי הכדור, ולכן נצטרך להילחם על הכדורים".

ראשי חוג האוהדים מתקשים להאמין שעסקת מכירת המועדון ליצחק (זכי) רכיב, לא תצא לבסוף לפועל בגלל איש העסקים. בועז קלדרון, מחוג האוהדים אולטראס: "זכי רכיב הוא איש יקר, שלוני הרציקוביץ' הוליך אותו שולל, כמו שהוא עשה עם לב לבייב ומיכאל צ'רנוי. עד היום, רכיב לא התבטא, ואנחנו מקווים שהוא יפתיע אותנו ויציל אותנו מלוני הרציקוביץ'. לוני הוא לא רוצה למכור את המועדון, הוא אוהב את הפרסום. אם המצב לא ישתנה, נקרא לחרם מנויים בעונה הבאה".

קלדרון רתח על טיעוניו של הרציקוביץ' על כך שהקהל פוגע במכירת המועדון: "יש כאן כישלון ניהולי של לוני, והוא מאשים את הקהל שהביא לו 10,000 מנויים. הקהל הוא בסדר גמור, עודדנו כל העונה, אבל נשברנו אחרי ההפסד מול עכו, כי הרגשנו שהשחקנים מוכרים את המאמן, ואף אחד בהנהלה לא עושה כלום. הקהל יביע את מחאתו בצורה שקטה ותרבותית: מי שירצה, יעודד, ומי שלא, ישתוק ולא יקלל".

האוהדים שיגיעו להתמודדות, יהיו מצוידים בשלטי מחאה לא רק נגד הבעלים, אלא גם בגנות אברהם גרנט, ששמו הוזכר באחרונה כאחד המועמדים המובילים לאימון הקבוצה בעונה הבאה.

ערן חיים, גם הוא מארגון האולטראס: "בושה וחרפה שגרנט מזכיר את עצמו כמועמד. הוא היה הגורם העיקרי להתרסקות הקבוצה בימי לוני. לא יכול להיות שאלו שהרסו את הקבוצה ואחראים למחדלים הניהוליים, הכספיים והכתמת הקבוצה בפרשת האפדרין, יחזרו אליה. לא ניתן לאנשים כאלה לחזור לקבוצה. הגיע הזמן שימנו אנשי מקצוע ישרים לעשות את המהפכה בקבוצה, כמו ניצן שירזי".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי סטרול (אבי יחיאל), ליאור ז'אן, סאלם אבו סיאם, תמיר כהן, משה מישאלוף, ארז מסיקה, לירן כהן, גיאורגי דמיטרדזה, אופיר חיים (ז'וזה דוארטה).

"מומנטום שלילי יגרום לנו להסתבך"

מכבי פ"ת, הרחוקה רק 4 נקודות מבני סכנין, המדורגת לפני אחרונה, זכתה למנת חמצן בתחתית בעקבות הניצחון בשבוע שעבר נגד בני יהודה, אבל בקבוצה יודעים שסכנת הירידה רחוקה מלחלוף לה. המאמן גיא לוזון, ייהנה מסגל מלא, למעט אסי משיח הפצוע, הנעדר כבר תקופה ארוכה.

כפיר אדרי שב ממבחנים ב-פ.צ. דאלאס מליגת ה-MLS בארה"ב, ונטל חלק באימון היום. "זה מקום נחמד וטוב עם אווירה טובה, אבל עוד לא החלטתי אם להצטרף", סיפר אדרי. "הם מעוניינים בי מיידית עד סגירת חלון ההעברות הראשון בסוף החודש, אבל יש לי חוזה במכבי פ"ת. נסיים את העונה ונחשוב מה הלאה. אם אחליט להצטרף, זה יהיה רק ביוני". ליגת ה-MLS נפתחת בתחילת אפריל ומסתיימת באוקטובר.

מראד מגמאדוב שב מהרחקה ויחזור למרכז ההגנה, לצדו של מרסיו ג'ובאניני. כתוצאה מחזרת הקפטן, יחזור קובי גנון לעמדת המגן השמאלי, ואילו נאור פסר יוסט לצד ימין של ההגנה, על חשבון איסמעיל עאמר. לא ברור אם גיא לוזון יעדיף בחוד את רוביל סרסור או פטריק סופו ליד עומר גולן בחוד ההתקפה.

גולן אמר לקראת המשחק: "כבר הבנו שלא ניצחון כזה או אחר יושיע אותנו, אלא סדרה של ניצחונות. חשוב לנו להמשיך במומנטום הטוב, כי מומנטום שלילי יגרום לנו להתסתבך. נעשה את כל המאמצים לנצח. אנחנו באים מוכנים, וכמו בחודש האחרון, ניתן יותר מלחמה ופחות כדורגל. בשבועות האחרונים הבנו שאם אנחנו באים מפוקסים, מוכנים ובאים להילחם על הנקודות, אנחנו לא צריכים להתעסק ביריבה".

הרכב משוער: אוהד כהן, נאור פסר, מראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, סטניסלב דוברובין, סלים טועמה, עומר גולן, רוביל סרסור (פטריק סופו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully