וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגנאים נמאס מהשמועות על סואן

ניר איסקוב

17.3.2006 / 9:19

לקראת המשחק מול בני יהודה, יו"ר סכנין הסביר את האיסור להתראיין בידיעות על מעבר שחקניו למכבי חיפה. שירזי: "לא דיברו אתי"

"מדברים עלי אבל לא איתי. יש לקבוצה מספיק מטרות בגביע ובליגה, ואני לא מתכוון לדבר על הדברים האלה כי הם לא אקטואלים", כך אמר היום (חמישי) מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, לאתר ספורט 5, בהתייחסו לידיעות על התעניינות בו לעונה הבאה מצד מכבי ת"א והפועל פ"ת.

גם היו"ר חזי מגן התייחס לסוגיה: "ניצן פה, ואני מקווה שהוא יהיה איתנו כאן עוד שנים רבות, אבל גם אם לא, אני לא מתכוון לדבר על זה עכשיו. לא כולם חושבים ככה, אבל יש לנו עוד הרבה משימות לעונה הזאת. יש קבוצות שאין להן לא ליגה ולא גביע, ואנחנו עדיין חזק בשני המפעלים. אני לא אהרוס את העונה הזאת ואנהל עכשיו מו"מ".

הבוקר נערך בסמוך למגרש בשכונת-התקוה טקס במלאת 12 שנה לפטירתו של שחקן העבר של המועדון, ניקולאי קודריצקי, בתאונת דרכים. בטקס השתתפו אנשי המועדון, רעייתו של קודריצקי, ויקטוריה, בתו, ואלרי, מנהל הפועל נצרת עילית, שולי גילארדי, ששיתף עמו פעולה בבני יהודה, ועוד כמה עשרות אוהדים.

לרשות שירזי יעמוד סגל מלא לקראת משחק הבית מול בני סכנין מחרתיים (שבת, 14:45), כולל מטה בטורינה, ששב לאימונים מלאים. ההתלבטויות של המאמן הן בעמדת הבלם, עליה מתמודדים ארנסט אטצ'י ויאיר אזולאי, וכן בנוגע לשני הקשרים האחוריים, מבין אימורו לוקמן, קובי דג'אני והרוויה קובאצ'ביץ', שבשבוע שעבר איבד לראשונה את מקומו בהרכב.

שירזי אמר לקראת המשחק בשבת: "בשבוע שעבר, נגד מכבי פ"ת, נראה היה כי רק היה חסר חול וציוץ של ציפורים ושחקנים על שפת הים. אני מקווה שהשבוע הם הפנימו את העובדה שסכנין תבוא כדי להילחם על החיים שלה. אני מאמין שיש להם עדיין סיכוי להישאר בליגה, וזה אמור לעניין את השחקנים שלנו, אבל יותר מזה אמורים לעניין אותם המטרות שלנו, שהראשונה שבהן היא לנצח".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, ארנסט אטצ'י (יאיר אזולאי), יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן (קובי דג'אני), הרוויה קובאצ'ביץ' (קובי דג'אני), ראובן עובד, מאטה בטורינה, אסי בלדוט, משה ביטון.

אחמד קאסום ייעדר

סכנין תחסר בהתמודדות את אחמד קאסום הפצוע, שנעדר גם מהמשחק מול בית"ר ירושלים בתחילת השבוע.

היו"ר מאזן גנאים הסביר את האיסור הגורף שהטיל על שחקניו להתראיין: "לצערי, יש כתבים מסוימים שמנסים לסכסך, וכותבים שמקורבים כביכול אומרים שעבאס סואן ואחמד קאסום בדרך לקבוצות מסוימות. אלו כתבים בעיתונים מכובדים, שכל הכתבות שלהם הן שקר. אני לא חושב שמישהו בסכנין ידבר על השנה הבאה כל זמן שאנחנו נלחמים על ההישארות בליגה. על מנת למנוע את הרכילות הזו, ולא לתת חגיגה לאותם כתבים, החלטתי על הצעד הזה".

סכנין תצא לראשונה מאז העפילה לליגת העל לבית מלון כפר המכבייה בר"ג, לקראת המשחק בשבת. גנאים: "המטרה היא שנהיה ביחד ונתגבש. יש לנו עוד תשעה משחקים, שכל אחד מהם הוא גורלי, אז חשוב שנהיה ביחד. חוץ מזה, המשחק ב-14:45, והיינו צריכים לצאת מסכנין ב-10:00 בבוקר, כשלשחקנים אין זמן לנוח".

קדוש התייחס למשחק הקרוב: "אנחנו צריכים להשתפר. היו לנו בשבועיים האחרונים משחקים קשים נגד הפועל ת"א ובית"ר ירושלים, ועכשיו מצפה לנו עוד יריבה חזקה. קיבלנו הגרלה קשה לפתיחת הסיבוב. אנחנו רוצים להוציא נקודות בכל משחק, ולא מסתכלים על קבוצות הצמרת כאילו הן לא בליגה שלנו, אבל לא תמיד אנחנו מצליחים".

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, סאלח חסארמה, גבע ברקאי, בסאם גנאים (שוקי נגר), חאלד חלאילה, עבאס סואן, אדריאן פיטו, ניקולה ולנטיץ', פסקל קונדופוני (יניב אברג'יל), רמיק יז'רסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully