וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אשדוד-נ.עילית: איוניר על תקן פסיכולוג

יצחק סולומון

17.3.2006 / 16:57

מאמן הקבוצה האורחת מנסה להחדיר אמונה בחניכיו לקראת מאבק ההישרדות. הולצמן שוב יחסר, עזרן: "מצב הרוח ירוד אחרי גביע הטוטו"

"זהו רגע האמת של הפועל נצרת עילית. אין לנו ברירה אלא לחזור עם תוצאה טובה מאשדוד", אמר החלוץ איתי שכטר לפני משחק התחתית החשוב מחרתיים מול מ.ס. אשדוד (שבת, 17:00, איצטדיון הי"א). שכטר, שכבר שכח מתי כבש בפעם האחרונה במדי הקבוצה, הוסיף: "בנבחרת זה הולך לי, בקבוצה קצת פחות. אני מקווה לחזור למסלול ולתרום להישארות המועדון בליגת העל".

בנצרת עילית אומרים כי לא ירימו ידיים, כיוון שיש עוד 27 נקודות בקופה. הבעיה היא שכדי לצבור נקודות ולהישאר בליגה צריך להבקיע שערים, וזהו למעשה עקב האכילס של הקבוצה.

בדיקה קצרה מעלה שתשעת הזרים שעברו העונה בקבוצה סיפקו תוצרת דלה ועלובה של ארבעה שערי שדה בלבד, שני פנדלים ושני שערים עצמיים... עם כזה מאזן של הזרים, הסיכויים לשרוד בליגה הבכירה נמוכים מאוד. ועוד נתון סטטיסטי מדהים: כל השערים שכבשו העונה הזרים היו אך ורק במשחקי הבית. מאזנם בחוץ מורה על אפס שערים.

המאמן, מוטי איוניר, ייהנה מחזרתם של הבלם המורחק עמי אזולאי, החלוץ המוקפא מיסלב קרוגלאן, החלוץ הפצוע גיאורגי חריסטוב, והקשר המוצהב גיז'רמו ישראלביץ'. הסלובני ולדימיר קוקול ימשיך כמגן שמאלי, ובשער צפוי רונן דהאן להחליף את אושרי לוי. מי שעשוי להיעדר הוא הקפטן הפצוע אבישי ז'אנו.

איוניר היה השבוע בעיקר על תקן של פסיכולוג, כשניסה להחדיר בחניכיו את האמונה שאפשר לעמוד במשימה ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל. "אנחנו לא מרימים ידיים עד שהליגה לא מסתיימת. יש עוד מספיק נקודות בקופה. אל תשכחו שאנחנו תלויים אך ורק בעצמנו", אמר המאמן לחניכיו.

ההרכב המשוער: רונן דהאן, אשרף סולימאן (אבישי ז'אנו), עמי אזולאי, אלירן אלקיים, ולדימיר קוקול, חיים בנון, אורן זיתוני, שחר סימנטוב (גיז'רמו ישראלביץ'), מיסלב קרוגלאן, איתי שכטר, גיאורגי חריסטוב (זולטן פולופ).

"בבית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה" (ניר איסקוב, מערכת וואלה!)

שי הולצמן, שהיה חסר בגביע הטוטו, יחמיץ ככל הנראה גם את המשחק מול נצרת עילית, עקב קרע קטן בשריר הירך האחורי. "היום רצתי עם כאבים, אז קשה לי להאמין שיהיה כשיר", אמר קפטן מ.ס. אשדוד.

מאז הניצחון המפתיע מול בית"ר ירושלים בטדי, לא ניצחה אשדוד בחמישה משחקים, ובדומה ליריבתה, גם היא רחוקה 4 נקודות בלבד מהקו האדום. השחקנים ערכו אימון שחרור אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו נגד מכבי חיפה, ונראו במורל שפוף.

חאבי גונזאלס עשוי להיכלל בהרכב על חשבון משה אוחיון, כשגם עמנואל אמביידה בא בחשבון. אוצ'ה שריף או מאור פרץ יפתחו בהגנה, כשאם יהיה זה הניגרי, אדיר טובול יתופקד כמגן שמאלי, ואם פרץ יעלה, הוא יצוות בצד שמאל של ההגנה, כשטובול מוצב כבלם.

"זה משחק מאוד חשוב, והמצב רוח שלנו קצת ירוד אחרי ההפסד בגמר, אבל זה חלק מהכדורגל", אמר יניב עזרן. "זה נכון ששי הולצמן חסר לנו, הוא שחקן חשוב, ומילאתי את מקומו מתוך אילוצים. זו לא העמדה הטבעית שלי. זה מסוג המשחקים על 6 נקודות. בבית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, אם אנחנו רוצים ובאים לרוץ ולעבוד".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אוצ'ה שריף (מאור פרץ), אייל אלמושנינו, אדיר טובול, יוסי אופיר, בלסינג קאקו, חאבי גונזאלס (משה אוחיון, עמנואל אמביידה), דוד רביבו, יניב עזרן, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully